Top / Flop spelers

DeletedUser78454

Guest
opeens een andere stam joinen? dat is de grap. ik zal alleen in royal blijven dan? Iedereen mag overstappen en ik niet?

Trouwens de printscreen had ik idd niet gezien van het forum. Maar ik ben wel blij dat je dit post. zo is er wel een een bewijs. Maar zoals ik al zei... wat leiding beslist intern, kunnen wij niet weten. En ik ben ook blij voor je dat hij met jullie wel communiceert, maar dan moet je misschien navraag doen bij andere ex-royal leden, daar gebeurde dat niet.

Maar goed, als jullie vinden dat ik vals ben of wat dan nog. Dan is dat jullie goed recht. Maar nogmaals, dit is een situatie die al even aansleept met Valheru en ons en dit zal idd niet goedkomen.

Ik betreur het ook ten zeerste dat het op deze manier moet. En de rest van de spelers hier moeten zelf maar hun conclusie trekken? Maar aub informeer misschien best even ook even bij andere spelers.
 

DeletedUser76181

Guest
opeens een andere stam joinen? dat is de grap. ik zal alleen in royal blijven dan? Iedereen mag overstappen en ik niet?

Trouwens de printscreen had ik idd niet gezien van het forum. Maar ik ben wel blij dat je dit post. zo is er wel een een bewijs. Maar zoals ik al zei... wat leiding beslist intern, kunnen wij niet weten. En ik ben ook blij voor je dat hij met jullie wel communiceert, maar dan moet je misschien navraag doen bij andere ex-royal leden, daar gebeurde dat niet.

Maar goed, als jullie vinden dat ik vals ben of wat dan nog. Dan is dat jullie goed recht. Maar nogmaals, dit is een situatie die al even aansleept met Valheru en ons en dit zal idd niet goedkomen.

Ik betreur het ook ten zeerste dat het op deze manier moet. En de rest van de spelers hier moeten zelf maar hun conclusie trekken? Maar aub informeer misschien best even ook even bij andere spelers.
Het was wel degelijk gepost op het forum, maar hebben ook al ondervonden dat er problemen waren in Royal qua communicatie. Echter viel TDS Valheru ook aan, maar toen hij hoorde van die NAP, staakte hij gelijk de aanval, terwijl jij dit niet doet...
 
Reactiescore
3.457
>>
Ik betreur het ook ten zeerste dat het op deze manier moet. En de rest van de spelers hier moeten zelf maar hun conclusie trekken? Maar aub informeer misschien best even ook even bij andere spelers.<<

Jij overtreed een nap en brengt er nu allerlei smoesjes bij om je stab te verantwoorden ?
Nap tot 19-5
Jij stuurt aanvallen dus das een stab.
Meer feiten hoeven we niet te horen lijkt mij!
 

DeletedUser77666

Guest
Volgens mij was er ook een rekruteringsstop gezet , toen de BG tussen Puppet en Royal er kwam. Wij zouden een langdurige BG krijgen en er zou een rekruteringsstop komen. Vervolgens verlaat Valheru Royal en treedt hij toe bij Puppet xD.

Maar voor de rest geniet ik wel van jullie discussie
 

DeletedUser76181

Guest
Volgens mij was er ook een rekruteringsstop gezet , toen de BG tussen Puppet en Royal er kwam. Wij zouden een langdurige BG krijgen en er zou een rekruteringsstop komen. Vervolgens verlaat Valheru Royal en treedt hij toe bij Puppet xD.

Maar voor de rest geniet ik wel van jullie discussie
Dit was in overleg met de leiding van Royal gebeurd als ik me niet vergis
 

DeletedUser77843

Guest
Als je gewoon naar de situatie kijkt blijft het een dikke stab :)
Aangezien Ik niet op deze wereld speel kan ik er neutraal naar kijken.
Vrij duidelijk dit, zeker als je met zo een argumenten probeert te counteren lijkt me dit redelijk zwak vanuit jullie kant.

Tw is nog een stabber rijker :eek:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Om even on-topic te blijven:

Is dit tegenwoordig het maken van een NAP? Een NAP zonder afspraken?

Een NAP maak je met duidelijk afspraken om dit soort problemen te voorkomen, dat doe je niet af met paar regeltjes tekst waarin de helft al gaat over het rekruteren van Royal leden.

Zelf had ik het in ieder geval heel anders aangepakt als ik een NAP wilde met een Puppet/Royal.

Hoezo geen afspraken? :p
Er staat toch duidelijk "er is een nap tot 19/05". Wat wil je nog meer?

Hier Heidi dus.

Eerst en vooral betreur ik het weer den zeerste dat uitgerekend jij weer moet zeuren. De strijd tussen ons is al geruime tijd bezig, doordat jij simpelweg niet kan samenwerken als stamlid. Er waren problemen rond edellijnen en terwijl ik met jou wilde communiceren hierover, ging jij liever mijn pm negeren.

Daarom dat het eigenlijk lachwekkend is dat de enig pm die je wel kan sturen, diegene is die je hier post. Waar je dus wel reageert....

Voor alle duidelijkheid hier, voor de rest van de spelers op deze bizarre wereld:

Puppet en Royal hadden een bg. Die puppet 1-zijdig heeft opgezegd door gewoon op het forum te plaatsen, dat het einde er was en dat er tussen royal en puppet een nap was idd. tot de 19de. Maar solliciteren bij hen mocht wel. Dit bericht stond maar 24u op het forum en dan zouden ze alles verwijderen. dus bewijzen zal hier niemand kunnen geven vrees ik.

Zoals jullie wel merken, is de wereld ondertussen weer gigantisch verandert, is royal uit elkaar gevallen, alsook puppet.... Ikzelf zit in een andere stam nu, en kan dus niets doen, moest ik hun eisen volgen.

Ik zou wel andere info kunnen geven met het hoe en waarom. maar dan verbrod ik het spel en zal ik dus ook niet doen.

Mochten mensen hier nog vragen hebben, zal ik die graag beantwoorden via pm.

Maar om te zegen dat ik niet betrouwbaar ben, vraag je gewoon best even met de mensen met wie ik speel of gespeeld heb. Als ik een stam verlaat, hou ik mijn woord naar anderen. Maar als Valheru weer nog maar eens mijn naam zit te besmeuren, Zegt dit genoeg over jou dan over mij.

Heidi

Wel een beetje zwakke reactie als je een NAP negeert, vind je niet?

Dat je geen kwalitatieve speler was dat had ik al wel door, maar dit gaat wel m'n (lage) verwachtingen voorbij :rolleyes:

als de leiding de rest van de spelers hierover niet inlicht, kunnen wij dat ook niet weten...tot we dit zien op het forum. dan is de kous af. En met Valheru , dat hij eerst maar eens fatsoenlijk leert communiceren, dan zal alles veel vlotter verlopen. En zoals ik al zei. stuur gerust een pm. ik heb geen zin, om mij te moeten verdedigen tegen halve waarheden.

Overigens is het niet tof om alles nu op een ander te blamen zonder zelf verantwoording af te leggen voor wat je hebt gedaan.
 

DeletedUser76181

Guest
als de leiding de rest van de spelers hierover niet inlicht, kunnen wij dat ook niet weten...tot we dit zien op het forum. dan is de kous af. En met Valheru , dat hij eerst maar eens fatsoenlijk leert communiceren, dan zal alles veel vlotter verlopen. En zoals ik al zei. stuur gerust een pm. ik heb geen zin, om mij te moeten verdedigen tegen halve waarheden.
Je valt nu ook silent aan? Daar gaat je verdediging :p
 
Reactiescore
3.457
Precies, in de screen staat heel duidelijk wanneer de nap verlopen is en dat er dan pas aanvallen uitmogen.

Heidi stabaccount!
Dat er mensen zijn die dit überhaupt willen goedpraten is helemaal belachelijk !
Ben heel benieuwd hoe dit netjes wordt opgelost ;-)
 

DeletedUser75234

Guest
opeens een andere stam joinen? dat is de grap. ik zal alleen in royal blijven dan? Iedereen mag overstappen en ik niet?

Trouwens de printscreen had ik idd niet gezien van het forum. Maar ik ben wel blij dat je dit post. zo is er wel een een bewijs. Maar zoals ik al zei... wat leiding beslist intern, kunnen wij niet weten. En ik ben ook blij voor je dat hij met jullie wel communiceert, maar dan moet je misschien navraag doen bij andere ex-royal leden, daar gebeurde dat niet.

Maar goed, als jullie vinden dat ik vals ben of wat dan nog. Dan is dat jullie goed recht. Maar nogmaals, dit is een situatie die al even aansleept met Valheru en ons en dit zal idd niet goedkomen.

Ik betreur het ook ten zeerste dat het op deze manier moet. En de rest van de spelers hier moeten zelf maar hun conclusie trekken? Maar aub informeer misschien best even ook even bij andere spelers.

Ik zou gewoon stoppen met proberen zelf. Ik begrijp niet dat je niet inziet hoe belachelijk het overkomt dat je jezelf probeert goed te praten.
 

DeletedUser78369

Guest
Ik zou gewoon stoppen met proberen zelf. Ik begrijp niet dat je niet inziet hoe belachelijk het overkomt dat je jezelf probeert goed te praten.

Bijna net zo belachelijk als hoe jij hierover praat. Als stamleiding hoor je bij het maken van een NAP dit soort dingen duidelijk te dekken.
 

DeletedUser75234

Guest
Bijna net zo belachelijk als hoe jij hierover praat. Als stamleiding hoor je bij het maken van een NAP dit soort dingen duidelijk te dekken.

Dit was onderdeel van het vertrek van Puppet als onze BG. New Authority heeft de NAP duidelijk neergezet in het bericht waar Puppet het einde van de BG aankondigt.

Leuk dat je weer niet weet waarover je praat. En jij als stamleiding doet best iets aan de stabber die je in je stam hebt.
 
Bovenaan