Top / Flop spelers

DeletedUser75970

Guest
Dit is een gesprek waar je net niks mee kan, iets meer informatie zou dus fijn zijn (liefst met screens ipv dit).
 

DeletedUser76668

Guest
Sorry er was een NAP afgesproken tussen de stammen die zou lopen tot 19-5. Vervolgens krijg ik vandaag al aanvallen van heidi.
 

DeletedUser75970

Guest
Ben je nu echt zo naïef, of doe je alsof, staat toch heel duidelijk dat Heidivl de nap schendt.

Je hoeft niet direct in de aanval te gaan, ik vraag enkel om verduidelijking.

Zoals het op deze manier vermeld staat kan het bewerkt zijn, vandaar dat ik om een screen vraag.
Als je mij om die reden naïef wilt noemen, be my guest.

Ik heb geen enkele intentie om heidivl te verdedigen, ik vind deze informatie alleen nog te weinig om hem/haar een stabber te noemen.

Sorry er was een NAP afgesproken tussen de stammen die zou lopen tot 19-5. Vervolgens krijg ik vandaag al aanvallen van heidi.

Heb je een screen van die NAP afspraken? Zo ja, plaats het ff in het stabtopic, dan weet iedereen dat deze speler niet te vertrouwen is
 

DeletedUser78369

Guest
Geen idee hoe je een afbeelding invoegt, maar denk dat deze link ook wel moet werken: http://imgur.com/mtsyVuf

Is dit tegenwoordig het maken van een NAP? Een NAP zonder afspraken?

Een NAP maak je met duidelijk afspraken om dit soort problemen te voorkomen, dat doe je niet af met paar regeltjes tekst waarin de helft al gaat over het rekruteren van Royal leden.

Zelf had ik het in ieder geval heel anders aangepakt als ik een NAP wilde met een Puppet/Royal.
 

DeletedUser76181

Guest
Ziet er nu naar uit dat het bericht dus niet na 24 uur verwijderd wordt! Leugenaar!
Staat er toch op: sla het op en dat deed ik :p
Is dit tegenwoordig het maken van een NAP? Een NAP zonder afspraken?

Een NAP maak je met duidelijk afspraken om dit soort problemen te voorkomen, dat doe je niet af met paar regeltjes tekst waarin de helft al gaat over het rekruteren van Royal leden.

Zelf had ik het in ieder geval heel anders aangepakt als ik een NAP wilde met een Puppet/Royal.
Als het van jou afhangt, zou je zelfs een punt moeten maken dat indien er een naamsverandering van één van de stammen plaatsvindt dit ook expliciet vermeld moet staan in de post...
 

DeletedUser78369

Guest
Als het van jou afhangt, zou je zelfs een punt moeten maken dat indien er een naamsverandering van één van de stammen plaatsvindt dit ook expliciet vermeld moet staan in de post...

Er zijn stammen die dat inderdaad zo doen, zo voorkom je in ieder geval dit soort onnodige onzinnige problemen :).
 

DeletedUser76181

Guest
Er zijn stammen die dat inderdaad zo doen, zo voorkom je in ieder geval dit soort onnodige onzinnige problemen :).
Zo kan je bezig blijven met regeltjes verzinnen en toch zal er altijd nog wel een regel zijn hoe je het zou kunnen overtreden.
 

DeletedUser78369

Guest
Zo kan je bezig blijven met regeltjes verzinnen en toch zal er altijd nog wel een regel zijn hoe je het zou kunnen overtreden.

Slaat natuurlijk nergens op wat je nu zegt, aangeven hoe of wat er bij stamveranderingen etc zal gebeuren is de normaalste zaak van de wereld.
 

DeletedUser76181

Guest
Slaat natuurlijk nergens op wat je nu zegt, aangeven hoe of wat er bij stamveranderingen etc zal gebeuren is de normaalste zaak van de wereld.
Als je een beetje creatief bent, zal je elke regel in zo een afspraak kunnen overtreden. Maar ach ja ik kan er niet doen dat mensen zich verlagen tot dit soort van spel en er dan ook nog mensen zijn die dit goed keuren
 

DeletedUser78454

Guest
Hier Heidi dus.

Eerst en vooral betreur ik het weer den zeerste dat uitgerekend jij weer moet zeuren. De strijd tussen ons is al geruime tijd bezig, doordat jij simpelweg niet kan samenwerken als stamlid. Er waren problemen rond edellijnen en terwijl ik met jou wilde communiceren hierover, ging jij liever mijn pm negeren.

Daarom dat het eigenlijk lachwekkend is dat de enig pm die je wel kan sturen, diegene is die je hier post. Waar je dus wel reageert....

Voor alle duidelijkheid hier, voor de rest van de spelers op deze bizarre wereld:

Puppet en Royal hadden een bg. Die puppet 1-zijdig heeft opgezegd door gewoon op het forum te plaatsen, dat het einde er was en dat er tussen royal en puppet een nap was idd. tot de 19de. Maar solliciteren bij hen mocht wel. Dit bericht stond maar 24u op het forum en dan zouden ze alles verwijderen. dus bewijzen zal hier niemand kunnen geven vrees ik.

Zoals jullie wel merken, is de wereld ondertussen weer gigantisch verandert, is royal uit elkaar gevallen, alsook puppet.... Ikzelf zit in een andere stam nu, en kan dus niets doen, moest ik hun eisen volgen.

Ik zou wel andere info kunnen geven met het hoe en waarom. maar dan verbrod ik het spel en zal ik dus ook niet doen.

Mochten mensen hier nog vragen hebben, zal ik die graag beantwoorden via pm.

Maar om te zegen dat ik niet betrouwbaar ben, vraag je gewoon best even met de mensen met wie ik speel of gespeeld heb. Als ik een stam verlaat, hou ik mijn woord naar anderen. Maar als Valheru weer nog maar eens mijn naam zit te besmeuren, Zegt dit genoeg over jou dan over mij.

Heidi
 
Reactiescore
3.457
Je negeert een nap en dit is je antwoord?
Laag heel laag
 

DeletedUser5071

Guest
Hoe hebben wij dat eenzijdig gedaan eigenlijk?
De hele tekst over het einde van de bg en de nap is mee met de leiding van Royal opgemaakt.
 

DeletedUser76181

Guest
Hier Heidi dus.

Eerst en vooral betreur ik het weer den zeerste dat uitgerekend jij weer moet zeuren. De strijd tussen ons is al geruime tijd bezig, doordat jij simpelweg niet kan samenwerken als stamlid. Er waren problemen rond edellijnen en terwijl ik met jou wilde communiceren hierover, ging jij liever mijn pm negeren.

Daarom dat het eigenlijk lachwekkend is dat de enig pm die je wel kan sturen, diegene is die je hier post. Waar je dus wel reageert....

Voor alle duidelijkheid hier, voor de rest van de spelers op deze bizarre wereld:

Puppet en Royal hadden een bg. Die puppet 1-zijdig heeft opgezegd door gewoon op het forum te plaatsen, dat het einde er was en dat er tussen royal en puppet een nap was idd. tot de 19de. Maar solliciteren bij hen mocht wel. Dit bericht stond maar 24u op het forum en dan zouden ze alles verwijderen. dus bewijzen zal hier niemand kunnen geven vrees ik.

Zoals jullie wel merken, is de wereld ondertussen weer gigantisch verandert, is royal uit elkaar gevallen, alsook puppet.... Ikzelf zit in een andere stam nu, en kan dus niets doen, moest ik hun eisen volgen.

Ik zou wel andere info kunnen geven met het hoe en waarom. maar dan verbrod ik het spel en zal ik dus ook niet doen.

Mochten mensen hier nog vragen hebben, zal ik die graag beantwoorden via pm.

Maar om te zegen dat ik niet betrouwbaar ben, vraag je gewoon best even met de mensen met wie ik speel of gespeeld heb. Als ik een stam verlaat, hou ik mijn woord naar anderen. Maar als Valheru weer nog maar eens mijn naam zit te besmeuren, Zegt dit genoeg over jou dan over mij.

Heidi
Niemand kan dat bewijzen? Wat heb ik zonet gepost? :p
En ja zelfs als je niets kan doen, wacht je netjes 2 weken tot de NAP is afgelopen. Dit is gewoon smerig spel dat je speelt ten opzichte van valheru. En ja Valheru spreekt wel met ons, dus dat kan ook aan jou liggen hoe hij met je omgaat en niet andersom. Naar jezelf kijken kan dus ook helpen...
 

DeletedUser78454

Guest
als de leiding de rest van de spelers hierover niet inlicht, kunnen wij dat ook niet weten...tot we dit zien op het forum. dan is de kous af. En met Valheru , dat hij eerst maar eens fatsoenlijk leert communiceren, dan zal alles veel vlotter verlopen. En zoals ik al zei. stuur gerust een pm. ik heb geen zin, om mij te moeten verdedigen tegen halve waarheden.
 

DeletedUser76181

Guest
als de leiding de rest van de spelers hierover niet inlicht, kunnen wij dat ook niet weten...tot we dit zien op het forum. dan is de kous af. En met Valheru , dat hij eerst maar eens fatsoenlijk leert communiceren, dan zal alles veel vlotter verlopen. En zoals ik al zei. stuur gerust een pm. ik heb geen zin, om mij te moeten verdedigen tegen halve waarheden.
Het zijn toch gewoon feiten?
1. Op het forum van beide stammen werd er gezet dat de BG eindigde en dat er een NAP kwam
2. Jij joint ineens een andere stam
3. Lapt de NAP aan je laars en valt Valheru aan...

Zie niet wat hier een halve waarheid is?
En zoals ik net zei Valheru communiceert wel met ons, dus misschien niet alles richting Valheru schuiven maar ook eens naar jezelf kijken...
 

DeletedUser75234

Guest
Hier Heidi dus.

Eerst en vooral betreur ik het weer den zeerste dat uitgerekend jij weer moet zeuren. De strijd tussen ons is al geruime tijd bezig, doordat jij simpelweg niet kan samenwerken als stamlid. Er waren problemen rond edellijnen en terwijl ik met jou wilde communiceren hierover, ging jij liever mijn pm negeren.

Daarom dat het eigenlijk lachwekkend is dat de enig pm die je wel kan sturen, diegene is die je hier post. Waar je dus wel reageert....

Voor alle duidelijkheid hier, voor de rest van de spelers op deze bizarre wereld:

Puppet en Royal hadden een bg. Die puppet 1-zijdig heeft opgezegd door gewoon op het forum te plaatsen, dat het einde er was en dat er tussen royal en puppet een nap was idd. tot de 19de. Maar solliciteren bij hen mocht wel. Dit bericht stond maar 24u op het forum en dan zouden ze alles verwijderen. dus bewijzen zal hier niemand kunnen geven vrees ik.

Zoals jullie wel merken, is de wereld ondertussen weer gigantisch verandert, is royal uit elkaar gevallen, alsook puppet.... Ikzelf zit in een andere stam nu, en kan dus niets doen, moest ik hun eisen volgen.

Ik zou wel andere info kunnen geven met het hoe en waarom. maar dan verbrod ik het spel en zal ik dus ook niet doen.

Mochten mensen hier nog vragen hebben, zal ik die graag beantwoorden via pm.

Maar om te zegen dat ik niet betrouwbaar ben, vraag je gewoon best even met de mensen met wie ik speel of gespeeld heb. Als ik een stam verlaat, hou ik mijn woord naar anderen. Maar als Valheru weer nog maar eens mijn naam zit te besmeuren, Zegt dit genoeg over jou dan over mij.

Heidi

Je bent een speler toch? Geen slaafje?
 
Bovenaan