Top/flop spelers

DeletedUser75999

Guest
Flop: Marcye
We hebben vandaag AVDD en dat zegt al genoeg..

Hij laat dan ook zijn complete front stacken door de stam en laat al zijn deff in eigen dorpen staan en doodlopen :p
En hij was 80% defensief nog ook.

Mooi voorbeeld van het niveau deze wereld ;)
 

DeletedUser61161

Guest
mjah, kan ook tactiek zijn dat die eerst jouw troepen een beetje vermindert en in zijn deff dorpen die jij hebt gesloopt off gaat maken en je dan keihard gaat counteren.
Nooit onderschatten he (wait)
 

DeletedUser75329

Guest
Mwah ik ga niet zeggen dat het één grote flop is, maar het had zeer zeker anders voor ons kunnen uitpakken als die speler een beetje slim had gaan deffen.
 

DeletedUser78126

Guest
16 dorpen verloren in de eerste wave. Voor die van zn deff dorpen off dorpen gaat maken moet die eerst even edels maken om ze terug te veroveren denk ik.
 

DeletedUser78126

Guest
meh, Ff serieus. Ik vind t wel wat slecht dat zn account gewoon zo breekt.
Maar er zal wel een rede voor zijn? Inactief, internet problemen? Of wat is t probleem? zeg t maar.
 

DeletedUser75999

Guest
Tw is niet meer wat het was..
De groep ervaren, actieve spelers wordt steeds kleiner.

Weet nog dat avdd vroeger heel moeilijk was en wij vandaag ineens een score hebben die vierdubbel zo hoog is als het huidig record.
(Niet onze scores, anders zouden wij de top 6 scores in bezit hebben ofzoiets..

Ligt natuurlijk ook aan de tegenstanders maar volgens mij is het haast normaal geworden dat spelers snel opgeven..
 

DeletedUser77704

Guest
Tw is niet meer wat het was..
De groep ervaren, actieve spelers wordt steeds kleiner.

Weet nog dat avdd vroeger heel moeilijk was en wij vandaag ineens een score hebben die vierdubbel zo hoog is als het huidig record.
(Niet onze scores, anders zouden wij de top 6 scores in bezit hebben ofzoiets..

Ligt natuurlijk ook aan de tegenstanders maar volgens mij is het haast normaal geworden dat spelers snel opgeven..

Logisch want binnen een maand komt toch weer een andere wereld, dus waarom moeite doen.

Je moet uit elke wereld het beste halen, vroeger herstarte je soms 2/3X want dat was de enige wereld. Daardoor kreeg je betere spelers en sterkere werelden.
 

DeletedUser69459

Guest
Tw is niet meer wat het was..
De groep ervaren, actieve spelers wordt steeds kleiner.

Weet nog dat avdd vroeger heel moeilijk was en wij vandaag ineens een score hebben die vierdubbel zo hoog is als het huidig record.
(Niet onze scores, anders zouden wij de top 6 scores in bezit hebben ofzoiets..

Ligt natuurlijk ook aan de tegenstanders maar volgens mij is het haast normaal geworden dat spelers snel opgeven..

Vroeger waren er ook noobs hoor.
 

DeletedUser75999

Guest
Vroeger waren er ook noobs hoor.

Maar niet die enorme verschillen in scores ;)
En Marcye was de 4e speler uit de top-25..
Er zullen vast noobs zijn maar als ze zo hoog op de ranglijst komen merk je toch wel dat het groepje ervaren spelers klein is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Achja, is ook best normaal. De goede spelers van vroeger zijn ook ouder geworden en zijn niet echt vervangen door goede, jonge spelers.
 

DeletedUser77799

Guest
Wereld 51 is zo dood als wat nu. Eindstrijd tussen 2 stammen. Ene stam is groter maar doet nauwelijks iets tegen de iets kleinere en tevens betere. Per massa wordt een account van nr1 stam weg gespeeld, maar de lol gaat er wel snel vanaf helaas..
 

DeletedUser69459

Guest
Ik ben net aan het polsen voor een accountje ginder. Zal ik proberen om je daar wat tegenstand te geven? :p
 
Bovenaan