DeletedUser77799
Guest
Naam? Toevallig een bekende van Erwin?
Ik heb er nog geen account he. Een Erwin ken ik niet denk ik. Heb je een AF naam mss?
Gelukkig zijn er ook nog wel wat oude spelers merk ik. Ik ben zelf na jaren afwezigheid weer terug gekomen, en heb alweer oude bekenden via TW gesproken toch leuk.Achja, is ook best normaal. De goede spelers van vroeger zijn ook ouder geworden en zijn niet echt vervangen door goede, jonge spelers.
Vertel, van welke werelden zou ik jou mogelijk kennen?Ik ben ook oldschool maar mij heb je niet gesproken
Klootzak!!
Logisch want binnen een maand komt toch weer een andere wereld, dus waarom moeite doen.
Je moet uit elke wereld het beste halen, vroeger herstarte je soms 2/3X want dat was de enige wereld. Daardoor kreeg je betere spelers en sterkere werelden.
Jij komt me bekend voor van w23ja geen idee, idk welke werelden je hebt gespeeld he.
Ik ben ook oldschool maar mij heb je niet gesproken
Klootzak!!
RtAh ja, W23 heb ik gespeeld idd
Ik was daar je onder buurman
W10, W14, W16, W19? Speeds toendertijd?ja geen idee, idk welke werelden je hebt gespeeld he.
Juh, jij en Jakko waren de enige chille spelers daar op het acc over heel W23, miste jullie wel toen jullie quitte en er opeens 2 15 jarige pubertjes op kwamen te spelen.
leugens!Ah enkel noob werelden
Naja er zijn uitzonderingen maar de meeste 15 jarige zijn te arrogant en beginnen super stoer te doen met rl bedreigen enzoWat is er mis met 15 jarigen? Ik ben ook 16