Top/Flop spelers

DeletedUser70568

Guest
Kan je ook even meedelen wat je met Vinnie gaat doen? Iemand die zijn ex stam na enkele minuten scout en enkele uren na zijn vertrek ook werkelijk veegt hoeft geen steun van een stam te krijgen. We kunnen hier gerust van een stab spreken, is jou stam voor of tegen stabs. Dan is dat ook weer even duidelijk.
Als hij groter wordt leaved hij Ded, en stabt hij hun :p
 

DeletedUser

Guest
Als ik leider van Ded. was zou ik hem geen eens binnen laten. Maar zo zie je maar dat het beleid er amper/niet is, misschien toch verstandig om hem te ontslaan. Als Ded. hem niet zou ontslaan, dan is de conclusie wel dat ze stabbers accepteren.
 
Reactiescore
3.584
Criticism/Devil in Disguise had enkele dagen tijd aanwezig te zijn op het AF en nu er kritiek komt op 1 van zijn leden is hij 'plots' niet meer aanwezig? Als dat de verpersoonlijking van de stam Ded. moet voorstellen,...
 

DeletedUser

Guest
Criticism/Devil in Disguise had enkele dagen tijd aanwezig te zijn op het AF en nu er kritiek komt op 1 van zijn leden is hij 'plots' niet meer aanwezig? Als dat de verpersoonlijking van de stam Ded. moet voorstellen,...

Vaak als er wel waarheid in zit, dan blijven ze wel weg op het Algemeen Forum. Als dat inderdaad een persoonlijkheid van Ded. is om van een discussie weg te lopen, dat zegt al genoeg:)
 

DeletedUser76647

Guest
Kansloos forum top/flop spelers ... ondertussen zitten ze een stam te bashen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Voor mij is Victorious. een echte flopspeler. Is er eens wat animo op dit forum door een nieuw topic (dat ook grappig is), wordt het wel niet onmiddellijk gesloten zeker :'(

Groetjes!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik ben loser van de dag :(

Gisteren gsjes niet willen verkopen omdat prijzen rond 125/1 zaten, zit nu met bijna 70K gs en die beurs zit al over 200/1 en zou wel eens vol kunnen blijven :(
 

DeletedUser

Guest
Ik ben loser van de dag :(

Gisteren gsjes niet willen verkopen omdat prijzen rond 125/1 zaten, zit nu met bijna 70K gs en die beurs zit al over 200/1 en zou wel eens vol kunnen blijven :(

I feel ur pain m8
 
Bovenaan