Top/Flop spelers

Reactiescore
65
http://prntscr.com/c863xo

Oei, spelers in de buurt er is een nieuw farmdorpje vrij! Zijn 85 kata's stonden btw op boerderij. Hij wou het dorpje slopen voor hij het edelen denk ik. Veronderstel dat dit zijn tactiek was. Voor de ge interesseerde ik was niet de verdediger nog zit ik in zijn stam.

Ik kom straks of morgen met een post over Vinnie 319 die hierboven gepost heeft, heb wel een aantal bezwaren tegen de manier waarop hij speelt. Vinnie is trouwens de stamgenoot van de speler in het rapportje hierboven.

Daar ben ik wel benieuwd naar. Waarschijnlijk is hij de " erecode " van TW vergeten.
 

DeletedUser70568

Guest
welke teletubbie valt nu ook aan in het midden v/d dag op een speler die volledig omringd is door stamleden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
65
wel grappig je erecode .. dus mensen uitschelden hoort daar ook bij? wie de bal kaatst.. moet deze ook terug verwachten e tubbie !

niet wenen over kata's als je mensen uitscheld.


Dus als ik zeg: " Grote speler hoor. Aanvallen met kata's? ". Dat is dan uitschelden? Dat waren mijn eerste woorden op jouw aanval.
 
Reactiescore
3.582
We zullen het eens over Vinnie 319 en zijn stam hebben, de pp abusende stamgenoot van de speler die zijn clear + 4 edels in het midden van de dag doodliep.

Vinnie 319, veel moraal, weinig moraal of geen moraal? Oordeelt u vooral zelf:

Vinnie zat in de stam ML, verliet deze stam en ging naar Ded. Zowat elke Ded. speler zat daarvoor in ML en besloten dat het zelf beter kon zou ik denken, dus begonnen ze samen een stam. Waar iedereen recht op heeft natuurlijk.

king arthur1597 de speler die zijn trein doodliep op een ex stamgenoot zoals je in 1 van mijn vorige posten kon zien had zelf niet veel tijd nodig om vanaf zijn leave zijn ex stamgenoot te gaan aanvallen. Hij verliet de stam in de avond (21 uur) hij scoute een ex stamgenoot in de nacht en in de voormiddag (11:30) volgde er al een clear. Discutabel? Een ex stamgenoot aanvallen binnen de uren en zelfs clearen binnen de 15 uur dat je de stam verlaat waarvan de helft van de tijd nog eens de nacht is vind ik al maar wat zwakjes, gelukkig is zijn clear en edeltrein doodgelopen, karma?

Wat dacht je van speler Argwahn die ook van de stam ML naar de stam Ded. ging, hij voldoet ook aan het abusing aspect en beschikt ook maar over weinig moraal. Hij verliet de stam enkele dagen nadat King arthur en Vinnie dit deden. Hij lag vergeleken andere spelers van de stam op een redelijke afstand, hij vroeg een week lang voor preventie os van de gehele stam (omdat hij naast een nog grotere pp abuser lag die hij inmiddels al ge edeld heeft), een paar spelers waarvan ik het weet stuurde deze os dan ook. Deze os liep gemiddeld 15 uur zwaardsnelheid. Eens de os aangekomen was verliet hij de stam random en dit naar de stam Ded, de stam die uitgerekend bestaat uit voornamelijk ex ML leden die bij het leaven meteen hun ex stam aanvallen. Argwahn vond het niet nodig deze os terug te sturen van de spelers die zo vrij waren het beetje wat ze hadden naar hem te sturen om hem te helpen. Sommige spelers die hun os hadden uitstaan werden dan ook aangevallen door de stam Ded. Toeval of niet, daar doe ik geen uitspraken over maar vind het wel verdacht.

Nu over Vinnie omdat die hier toch op het AF aan het posten is kan die meteen een uitleg komen geven, hij verliet de stam ML en ging naar Ded. Hij had enkele minuten nodig een ex stamlid te scouten en slechts 3 uur om hem te vegen. Om toch ook maar iets aan te tonen en let vooral op de tijden:

http://prntscr.com/c866jc Vertrek Vinnie

http://prntscr.com/c8660x OS aanvraag, aanval Vinnie

http://prntscr.com/c5i6qo De aanval zelf

Dit gaat er toch wat over lijkt mij, king arthur had 15 uur nodig om te vegen, Vinnie slechts 3 uur en let wel op, ik zeg vegen, het scouten was nog veel rapper ;)
Ik kan alles wat ik beweerd heb ook aantonen zoals ik bij Vinnie deed, maar zoals ik eerder al zei zit ik niet in de betreffende stam ML dus kost mij dit enige tijd.

Vinnie mag zo vrij zijn ons van een uitleg te voorzien,...
 

DeletedUser70568

Guest
Zeer smerig van Ded. leden dat ze zo aan hun dorpjes moeten komen, bweik
Maakt het nog erger dat ze zoveel pp abusen, blij dat die ene gast met zijn 4 edels is doodgelopen, rip twmoneys
 

DeletedUser75324

Guest
Zeer smerig van Ded. leden dat ze zo aan hun dorpjes moeten komen, bweik
Maakt het nog erger dat ze zoveel pp abusen, blij dat die ene gast met zijn 4 edels is doodgelopen, rip twmoneys

Argw. heeft zijn dorp gewoon eerlijk overgenomen van Sofia uit RIP, en je kan zeiken over pp abuse van Ded (overigens abused niet iedereen uit Ded, wij amper) Maar iedereen die in de top staat heeft veel pp erin gestoken.
 

DeletedUser70568

Guest
Argw. heeft zijn dorp gewoon eerlijk overgenomen van Sofia uit RIP, en je kan zeiken over pp abuse van Ded (overigens abused niet iedereen uit Ded, wij amper) Maar iedereen die in de top staat heeft veel pp erin gestoken.

Wat dacht je van speler Argwahn die ook van de stam ML naar de stam Ded. ging, hij voldoet ook aan het abusing aspect en beschikt ook maar over weinig moraal. Hij verliet de stam enkele dagen nadat King arthur en Vinnie dit deden. Hij lag vergeleken andere spelers van de stam op een redelijke afstand, hij vroeg een week lang voor preventie os van de gehele stam (omdat hij naast een nog grotere pp abuser lag die hij inmiddels al ge edeld heeft), een paar spelers waarvan ik het weet stuurde deze os dan ook. Deze os liep gemiddeld 15 uur zwaardsnelheid. Eens de os aangekomen was verliet hij de stam random en dit naar de stam Ded, de stam die uitgerekend bestaat uit voornamelijk ex ML leden die bij het leaven meteen hun ex stam aanvallen. Argwahn vond het niet nodig deze os terug te sturen van de spelers die zo vrij waren het beetje wat ze hadden naar hem te sturen om hem te helpen. Sommige spelers die hun os hadden uitstaan werden dan ook aangevallen door de stam Ded. Toeval of niet, daar doe ik geen uitspraken over maar vind het wel verdacht.

Oke, Argwahn heeft dit gewoon goed gedaan met Sofia uit te schakelen, maar dat vetgedrukte hierboven vind ik niet zo mooi. Je kan het als slim bezien, maar eerlijk is dit zeer smerig. (ookal is dit een vermoeden)
En over dat pp abusen, je hebt aan je gs geraken door farmen of aan je gs geraken door pp abusen. Zeg maar dat 90% van Ded aan hun gs komt door de premium beurs.

Ik gebruikte in het begin ook de premium beurs, maar in dit stadium van de wereld zou je al genoeg gs kunnen krijgen door te farmen en door je mijnen.
 

DeletedUser75324

Guest
Oke, Argwahn heeft dit gewoon goed gedaan met Sofia uit te schakelen, maar dat vetgedrukte hierboven vind ik niet zo mooi. Je kan het als slim bezien, maar eerlijk is dit zeer smerig. (ookal is dit een vermoeden)
En over dat pp abusen, je hebt aan je gs geraken door farmen of aan je gs geraken door pp abusen. Zeg maar dat 90% van Ded aan hun gs komt door de premium beurs.

Ik gebruikte in het begin ook de premium beurs, maar in dit stadium van de wereld zou je al genoeg gs kunnen krijgen door te farmen en door je mijnen.

90% van Ded abused? we hebben 5 leden in de top 100. Hoe hard zou de rest dan wel niet abusen? aangezien volgens jou 90% abused
 
Reactiescore
65
Argw. heeft zijn dorp gewoon eerlijk overgenomen van Sofia uit RIP, en je kan zeiken over pp abuse van Ded (overigens abused niet iedereen uit Ded, wij amper) Maar iedereen die in de top staat heeft veel pp erin gestoken.

Dat men pp gebruikt om te groeien is een feit waar we helaas mee moeten leren leven. Op zich heb ik daar nog niet zulke grote moeite mee, skills winnen gelukkig nog steeds van pp. Maar als je al gebruik maakt van pp, ga dan niet backstabben en kata's gebruiken. Daarmee gooi je alleen je naam ten grabbel. En zelfs al zouden ze op deze manier de wereld winnen, dan blijft het een overwinning met een nare bijsmaak.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zeer smerig van Ded. leden dat ze zo aan hun dorpjes moeten komen, bweik
Maakt het nog erger dat ze zoveel pp abusen, blij dat die ene gast met zijn 4 edels is doodgelopen, rip twmoneys

Oh dat is nog niet alles hoor, ik ben mooi gsjes aant verkopen dus keek in mijn buurt naar de grote spelers om me als dorpuitbouwer aan te bieden. Dat blijken die Ded. leden te zijn. Dus stuur ik Erikd47 een pm om wat te regelen maar toen die na 10uur nog niet eens zijn PM gelezen had, heb ik zijn stamgenoot Vinnie319 aangesproken.

Nu krijg ik daarnet +24uur na de PM reactie van die Eric, dus ik leg hem uit dat hij te laat heeft geantwoord en ik dus nu dorp zal uitbouwen voor Vinnie 319. Gaat onze lieve vriend eric me direct aanvallen. Zelfs binnen Ded. zijn er dus nog Fuck-je-stamlid mentaliteiten gebleven. Kan niet wachten hoe deze stam vol vooruit uiteen gaat barsten in de toekomst.
 

DeletedUser75324

Guest
Oh dat is nog niet alles hoor, ik ben mooi gsjes aant verkopen dus keek in mijn buurt naar de grote spelers om me als dorpuitbouwer aan te bieden. Dat blijken die Ded. leden te zijn. Dus stuur ik Erikd47 een pm om wat te regelen maar toen die na 10uur nog niet eens zijn PM gelezen had, heb ik zijn stamgenoot Vinnie319 aangesproken.

Nu krijg ik daarnet +24uur na de PM reactie van die Eric, dus ik leg hem uit dat hij te laat heeft geantwoord en ik dus nu dorp zal uitbouwen voor Vinnie 319. Gaat onze lieve vriend eric me direct aanvallen. Zelfs binnen Ded. zijn er dus nog Fuck-je-stamlid mentaliteiten gebleven. Kan niet wachten hoe deze stam vol vooruit uiteen gaat barsten in de toekomst.

Dat is zeer laag van Eric. Helemaal mee eens. Hiervan waren we ook niet op de hoogte.
 
Bovenaan