Top/Flop spelers

DeletedUser77798

Guest
Absolute Topspeler : Jannes voor zijn diepzinnige inzichten in Tribalwars (Wie hij ook mag zijn ^^).

Hij weet meer over elke stam dan de stam zelf , hij weet meer over elke speler dan de speler zelf. En hier komt het beste, hij weet zelfs dat Naab zijn Pro zijn is...
 

DeletedUser74252

Guest
Absolute Topspeler : Jannes voor zijn diepzinnige inzichten in Tribalwars (Wie hij ook mag zijn ^^).

Hij weet meer over elke stam dan de stam zelf , hij weet meer over elke speler dan de speler zelf. En hier komt het beste, hij weet zelfs dat Naab zijn Pro zijn is...

Ik ben verre van vriendjes met hem, en hij komt niet altijd gestructureerd te woord, maar hij weet wel het één en ander door mensen te contacten.. Logica
Verder is hij, ondanks dat de vergelijking met w39 bizar veel lager ligt, de enige die p&p voert.

Vind het wel frapant dat we niemand buiten WOWS op het forum hebben gehoord, en nu jullie paar dorpjes hebben geknakt van DV besluiten jullie allemaal te registreren en te posten...
Zodra er verliezen zijn graag die motivatie behouden ! :)

Ik wil je/jullie graag zien bekvechten tov DV spelers/Jannes maar laat het gros van het volk, die graag leest, dan ook effectief lezen.
 

DeletedUser77798

Guest
Ik heb geen zin om te bekvechten met DV spelers wel met troepen, dat is nuttiger
 
Reactiescore
3.584
Absolute Topspeler : Jannes voor zijn diepzinnige inzichten in Tribalwars (Wie hij ook mag zijn ^^).

Hij weet meer over elke stam dan de stam zelf , hij weet meer over elke speler dan de speler zelf. En hier komt het beste, hij weet zelfs dat Naab zijn Pro zijn is...

Lekker sarcastisch. In het geval van RIP zou ik mij niet verschieten dat ik er meer over zou weten dan sommige andere stamgenoten dus of je rede tot zelfvermaak hebt weet ik niet :D

Maar goed overdrijf maar lekker, als je nog wat nuttigs te posten hebt zie ik het wel verschijnen!
 

DeletedUser77798

Guest
Er is een nieuwe speler gekomen op het Account Nensul uit -= DV =-

Wel ik ga jullie eerlijk zeggen dit is een topspeler
Geen sarcasme ofzo
 
Reactiescore
3.584
Door zo droog geen sarcasme te zeggen, creëer je juist sarcasme. Deze valt moeilijk in te interpreteren. Over welke topspeler gaat het?
 

DeletedUser74503

Guest
Toch bizar dat heer orcfighter rang 14 staat met nog geen 1000 gefarmde dorpen en nog geen 1 mil aan gefarmde gs..
 

DeletedUser77798

Guest
Het was geen sarcasme klaar en duidelijk ik vind hem een goede speler :)
 

DeletedUser

Guest
Toch bizar dat heer orcfighter rang 14 staat met nog geen 1000 gefarmde dorpen en nog geen 1 mil aan gefarmde gs..

Hij is gewoon erg op zichzelf :D
Je GS-productie uitbouwen helpt, maar dat is inderdaad geen excuus om in deze fase van het spel zoveel farms/GS te laten liggen. Maar goed, ieder zijn eigen manier. Aan zijn punten en cluster te zien, alsook zijn ODA rang, is er niets mis met zijn ontwikkeling.
 

DeletedUser74503

Guest
Hij is gewoon erg op zichzelf :D
Je GS-productie uitbouwen helpt, maar dat is inderdaad geen excuus om in deze fase van het spel zoveel farms/GS te laten liggen. Maar goed, ieder zijn eigen manier. Aan zijn punten en cluster te zien, alsook zijn ODA rang, is er niets mis met zijn ontwikkeling.

Uiteraard iedereen zijn eigen speelstijl. Echter mis je wel zo'n 500 k gs per dag met dat aantal punten.
 

DeletedUser74373

Guest
Er is een nieuwe speler gekomen op het Account Nensul uit -= DV =-

Wel ik ga jullie eerlijk zeggen dit is een topspeler
Geen sarcasme ofzo

Ik snap echt niet waarom je dit vind ook al zit die speler in mijn stam.
Hij heeft 2 treintjes gesniped met behulp van stamleden en daarom vind je hem al een topspeler?
Als dat je maatstaf zijn de meesten topspelers.
 

DeletedUser77787

Guest
Het is toch wel een van de weinig goeie dingen die we horen vanuit die kant :rolleyes:
 

DeletedUser74373

Guest
Toch maar opnieuw geformuleerd?
En je hebt gelijk dat we nog bijna niks hebben laten zien, en wat we hebben laten zien is niet veel soeps.
Maar vanaf nu gaat dat veranderen in ieder geval :smile:
 
Bovenaan