Top/Flop spelers

DeletedUser76153

Guest
En waar ga jij voor jannes? Welk account speel je en wat is jouw doel op deze wereld?
 

DeletedUser76153

Guest
En onder welke naam ga je dat doen? Want gij zijt nie helemaal just in ou koppeke alsde peist daje kunt voetballen, stukske krapuul
 

DeletedUser77798

Guest
Ik snap echt niet waarom je dit vind ook al zit die speler in mijn stam.
Hij heeft 2 treintjes gesniped met behulp van stamleden en daarom vind je hem al een topspeler?
Als dat je maatstaf zijn de meesten topspelers.

Jullie weten denk ik niet wat er gaande is , er is een nieuwe speler op dat account dat best veel reputatie heeft in tribalwars. Nu even over het gezegde dat JULLIE 2 treintjes hebben gesniped op 100ms, klopt weer niet. Verkenningen vertonen bewijzen dat hij het zelf heeft gesniped. Of een VV het heeft gedaan. In het geval dat jullie het toch waren zou je er zo uitbundig niet over doen aangezien jullie 2e snipe niet is gelukt. Het gaat om de manier dat zijn dorpen opeens de troepen staan verdeeld. Niet omdat hij 2x tussen 100ms zat
 

DeletedUser76153

Guest
Jullie weten denk ik niet wat er gaande is , er is een nieuwe speler op dat account dat best veel reputatie heeft in tribalwars. Nu even over het gezegde dat JULLIE 2 treintjes hebben gesniped op 100ms, klopt weer niet. Verkenningen vertonen bewijzen dat hij het zelf heeft gesniped. Of een VV het heeft gedaan. In het geval dat jullie het toch waren zou je er zo uitbundig niet over doen aangezien jullie 2e snipe niet is gelukt. Het gaat om de manier dat zijn dorpen opeens de troepen staan verdeeld. Niet omdat hij 2x tussen 100ms zat

Damn wat ben jij boos zeg
 

DeletedUser77787

Guest
Jullie weten denk ik niet wat er gaande is , er is een nieuwe speler op dat account dat best veel reputatie heeft in tribalwars. Nu even over het gezegde dat JULLIE 2 treintjes hebben gesniped op 100ms, klopt weer niet. Verkenningen vertonen bewijzen dat hij het zelf heeft gesniped. Of een VV het heeft gedaan. In het geval dat jullie het toch waren zou je er zo uitbundig niet over doen aangezien jullie 2e snipe niet is gelukt. Het gaat om de manier dat zijn dorpen opeens de troepen staan verdeeld. Niet omdat hij 2x tussen 100ms zat

Maar waarom noem je hem sterk als hij maar 2 treintjes heeft gesniped of troepen heeft gedeeld.....?
 

DeletedUser77798

Guest
Waarom noem ik hem sterk? Hij is een bekende speler , zie maar dat je hem kan houden want hij heeft ook zijn inzichten.
 

DeletedUser77798

Guest
XD is dit een subtiele verwijzing naar Rtuus en die toestanden?
 
Reactiescore
3.540
Jou redenaties en posten zijn zo raar he, geen verwijt trouwens :p Maar rtuus is toch totaal geen bekende speler? Had ik nog nooit van gehoord voor deze wereld :eek:
 

DeletedUser77798

Guest
Nu is hij wel bekend he ^^ , misschien moet ik eens doorgaan met het spelletje en stoppen met op het forum te zitten :p
 
Reactiescore
3.540
Hij is 'bekend' op w51. Maar ook weer niet want ik heb totaal geen idee wie erop speelt. Denk dat 99,9999999999999999999997% van de tw spelers rtuus niet kent :s
 
Bovenaan