Top/Flop spelers

DeletedUser74964

Guest
Alles is goed besproken hij heeft zijn fout erkend en het word opgelost door een sprong van mij.

Dus bij deze heeft ie zijn actie meer dan goed gemaakt.
 

DeletedUser7072

Guest
Dat is gewoon niet leuk meer, en is eigenlijk precies de reden waarom ik een hekel aan die pp functies heb. Die grafiek zegt meer dan een heel betoog wat dat betreft...

Dit is een veel gezonder grafiekje denk ik:

lekker.png


We groeien eerst zeer langzaam om dan ineens uit de grond te schieten als we onze troepen en boeltje voor elkaar hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat is gewoon niet leuk meer, en is eigenlijk precies de reden waarom ik een hekel aan die pp functies heb. Die grafiek zegt meer dan een heel betoog wat dat betreft...

Dit is een veel gezonder grafiekje denk ik:

lekker.png


We groeien eerst zeer langzaam om dan ineens uit de grond te schieten als we onze troepen en boeltje voor elkaar hebben.

Ik zou zeggen ; grijp je kans op W50. De eerste wereld sinds 4 jaar zonder premium functies.

Iedereen die de afgelopen jaren kritiek heeft lopen leveren op de premium functies zou daar moeten starten. Dat kan mooiste wereld sinds jaren worden.
 

DeletedUser75951

Guest
Ik zou zeggen ; grijp je kans op W50. De eerste wereld sinds 4 jaar zonder premium functies.

Iedereen die de afgelopen jaren kritiek heeft lopen leveren op de premium functies zou daar moeten starten. Dat kan mooiste wereld sinds jaren worden.

Dat denk ik ook haha :D
 

DeletedUser7072

Guest
Ik zou zeggen ; grijp je kans op W50. De eerste wereld sinds 4 jaar zonder premium functies.

Iedereen die de afgelopen jaren kritiek heeft lopen leveren op de premium functies zou daar moeten starten. Dat kan mooiste wereld sinds jaren worden.

W50 lijkt me een prachtige wereld :)

Helaas begint die in de zomervakantie en ga ik op vakantie. Ik ga niet heel de zomer tw'en. Maar misschien kan ik nog rimmen in september, dat lijkt me wel leuk.

En wij hebben trouwens ook genoten van de pp functies indirect, we hebben namelijk bijna alle dorpen van een grote booster overgenomen :D

Die heeft de pp voor ons besteed zonder het door te hebben.
 

DeletedUser

Guest
W50 lijkt me een prachtige wereld :)

Helaas begint die in de zomervakantie en ga ik op vakantie. Ik ga niet heel de zomer tw'en. Maar misschien kan ik nog rimmen in september, dat lijkt me wel leuk.

En wij hebben trouwens ook genoten van de pp functies indirect, we hebben namelijk bijna alle dorpen van een grote booster overgenomen :D

Die heeft de pp voor ons besteed zonder het door te hebben.

Dat is wel balen dan zeg.. Waarschijnlijk zullen veel mensen op vakantie gaan in die periode. Rim is misschien ook nog wel mogelijk als het een enigszins grote wereld gaat worden.

Misschien ook mogelijk op later op een account aan te sluiten?
 
Reactiescore
1.733
Dat is wel balen dan zeg.. Waarschijnlijk zullen veel mensen op vakantie gaan in die periode. Rim is misschien ook nog wel mogelijk als het een enigszins grote wereld gaat worden.

Misschien ook mogelijk op later op een account aan te sluiten?

Hopen op een wereld zoals vroeger, dat alle continenten gevuld zijn.
 

DeletedUser

Guest
Veel mensen hebben een grote mond en steken zelf ook vervolgens 10k-15k pp in dit spel haha, vindt het altijd wel hilarisch hoe hypocriet sommige mensen zijn ;)..
 

DeletedUser

Guest
Golden Eye voor mij flop :)
http://nl.twstats.com/nl49/index.php?page=player&id=487839198

Voornamelijk 3 redenen:
1. Gigantische pp investering
2. Snipe skills beetje bizar
3. Edelt uitsluitend barbaar en spelers één of andere manier zonder troepenverlies
4. Weinig troepen.

Zal hier maar even wat meer details posten:

Er zijn veel spelers (ook in de top50) die hier en daar misschien wat pp hebben gebruikt maar deze speler is toch extreem. Die zat al aan 3-4k binnen de 24 uur.

Wat ik overigens triestiger vind, is dat hij bijna elke speler die hij heeft overgenomen, heeft overgenomen zonder verlies te lijden of hij edelt barbaardorpjes. Toch niet toevallig zeker dat de 3 overgenomen spelers die ik heb aangesproken, allemaal op zijn account gingen spelen? Enkel van het laatst geedelde dorp, is de owner ook effectief op zijn account beland. De rest? Geen idee want ze hebben niet meer geantwoord maar toch wel héél toevallig.

Net zoals dat het toevallig is dat hij mij reeds vroeg voor een fusie in de beginnersbescherming terwijl ik nog maar 700 punten had tegenover zijn 4k. Beetje vreemd niet? :confused:. Waarom edelt hij me dan niet gewoon gezien de gigantische voorsprong?

Paar dagen geleden recappede een bg van me, een dorp van hem, en dan vroeg hij hem ook om een fusie. Hoeveel mensen gaan er op dat account spelen? 10? Of naait hij ze allemaal op één of andere manier om dan aan gratis dorpen te komen? :). Zal er maar aan toevoegen dat hij kort na de beginnersbescherming al gebanned was voor een paar dagen (werd hier ergens gepost)?

Met een stamgenoot (die helaas op de laatste moment niet meer durfde en waardoor ons plan nu ook mislukt is) wou ik hem vandaag ff testen. Zijn hoofddorp meteen geedeld en als antwoord verdedigt hij met 2,5K LC terwijl hij het al een uur lang wist:
https://nl49.tribalwars.nl/public_report/bc4b3186b06c4d86e88e4d5722855e73

Beetje rare verdediging en als het een snipe moet voorstellen met 2,5K LC... bizar.
Wat ik overigens ook lachwekkend is dat een speler met 10 dorpen (adhv alle scouts en aanvallen die er reeds geweest zijn vandaag), blijkbaar nog niet eens 1 volle clear heeft en 0 defence. Verklaart ook meteen weer waarom hij nog niet aan 300K farm komt :eek:

Als resultaat, heb ik natuurlijk een stuk of 12 aanvallen van 3 van zijn stamgenoten binnengekregen en een stuk of 5-10 PMs met gejank naar mij en mijn stamleider. Had op kantoor niet veel tijd om te typen op de tablet maar heb toch serieus hard moeten lachen. Moet deze "Deluxe" stam een topstam voorstellen? In mijn tijd op W2 ging je gewoon edelen zonder gejank via PM. Maarja, TBR/42 en dit soort stammen is wel een verschil in niveau denk ik :).

Hij heeft alleszins een treintje kunnen sturen (zelfs met de minimum ms!) dus das toch al een begin. (heb em helaas niet kunnen cancelsnipen gezien ik 2u in meeting zat).

Vanavond of morgen zal ik er wel aan zijn gezien 1 aanvals dorp vs 200K aan dorpen nogal een uitzichtloze battle is maar goed, W49 was tijdelijk. Tot W50, hopelijk zonder pp beurs zodat we werkelijk zien wie er goed is en wie niet :).
 

DeletedUser75951

Guest
W50 is zonder PP beurs :p

En die zal dan wel snel weggespeeld worden, no worries :D
 

DeletedUser77254

Guest
PatronDelMar vergeet wel even te vermelden dat hij altijd vriendjes heeft gespeeld met GoldenEye, tot vannacht 4uur 'vrienden' was met GoldenEye, waardoor hij kon zien of hij wel of niet online was en dat je ondertussen uit je stam bent getrapt voor deze actie.

Blijkbaar was je bang om na je BB overgenomen te worden, dus hield je de schijn op dat je vrienden met hem wou zijn en dan om 4 uur 's nachts hem uit je vriendelijst donderen en snel een trein sturen.. Class man... En dat komt van W2 af, met z'n 'eerlijke spel'.

Verder heeft je ex-stamleider zelfs bewijs verzameld en daaruit kwam naar voren dat GoldenEye oprecht opzoek naar een co was en dat degene ook wel degelijk bij zijn account erop komt.

Als je baalt van PP gebruik, speel dan zelf tenminste wel eerlijk. Wel leuk dat je zelf nu overgenomen wordt zonder 'hulp van Deluxe'. Want hij heeft gewoon zelf gesniped (aangezien zn deff bij een stamgenoot stond) en zn dorp gerecapped. En zometeen ben je zelf je dorp kwijt.. Well played.

GoldenEye.jpg
(excuses voor mn paintskills)
 
Bovenaan