Top/Flop spelers

Reactiescore
489
Bij mij gaat het ook niet soepel meer met 2 dorpen minder, eigenlijk 3 die ik gewoon had moeten houden en niet had moeten afstaan

Klopt, maar laat McDo zelf eventjes dit oplossen. Iedereen is benieuwd wat ze gaan doen maar gelijk heb je zeker. In de eerste plaats had je het dorpje zelf moeten bijhouden ;)
 

DeletedUser68810

Guest
Klopt, maar laat McDo zelf eventjes dit oplossen. Iedereen is benieuwd wat ze gaan doen maar gelijk heb je zeker. In de eerste plaats had je het dorpje zelf moeten bijhouden ;)

Ondertussen is het al dorpjes. Ze gaan gewoon lekker door hoor :)

641a4c22cf9cf84b0f94d0d069f7738a.png
 
Reactiescore
489
Ow, dat verklaart veel.
Ik snap niet dat je als speler zo aan dorpjes wil komen, laat staan als het uitgangsbord van McDo.
 

DeletedUser74964

Guest
Wie kan mij tips geven wat ik nu het beste kan doen?

Hij komt met voorstellen dat ik jump maak na mijn stam en hij vooredelt en cleart.

Maar wat vinden jullie?
 
Reactiescore
3.540
Oké, jullie meningen zijn duidelijk. Stop nou maar met stoken, het vuurtje brand al.

Wie kan mij tips geven wat ik nu het beste kan doen?

Hij komt met voorstellen dat ik jump maak na mijn stam en hij vooredelt en cleart.

Maar wat vinden jullie?

Weet niet wat ik van dit alles moet vinden eigenlijk.
 
Reactiescore
489
2 dorpen sowieso teruggeven ;)
+ NAP met OPZEGTERMIJN van 7 dagen.
+ een straf voor McCaramac aangezien die anders stabt zonder gevolgen
 

DeletedUser74964

Guest
Nap voor hoelang?

En 2 dorpen terug daar en me troepen en zo, dat red ik daar niet meer als ik alles weer op moet bouwen
 
Reactiescore
3.540
Ik heb besloten me d'r buiten te houden voor nu. McC en roy zijn onderling aan het praten en als ze er niet uit komen hoor ik het vast wel. Ben d'r ff klaar mee, onnodig gezeik, ik speel dit spelletje ook slechts voor m'n plezier en dit doet dat niet ten goede zeg.
 

DeletedUser74964

Guest
Royboyz 06.06.16 19:27
Ik wil niet bij mijn stam daar liggen andere leden van jullie stam nu dus lang zal ik daar niet kunnen liggen aangezien ik alles weer moet opbouwen.

Meer na de rim toe en weer 10k aan punten terug, of het nu 3 dorpen 3k zijn of 2 van 5k of 4 van 2,5k maakt mij niet uit.

Jij cleart en stuurt 3 edels na de dorpen die ik wil.

Plus me dorpen die ik heb wil ik nog 1 maand houden om gs te sturen vanaf het moment dat ik me dorpen heb bij rim.

En me 2 dorpen gaan niet na jou maar na me rechter buurman van jullie stam

Daar ga ik mee akkoord

Liefde is als oorlog: gemakkelijk te beginnen maar heel moeilijk te beëindigen.

[player]Royboyz[/player]

[/quote]


Dat is mijn eis, wat vinden jullie ervan
 

DeletedUser75951

Guest
Royboyz 06.06.16 19:27
Ik wil niet bij mijn stam daar liggen andere leden van jullie stam nu dus lang zal ik daar niet kunnen liggen aangezien ik alles weer moet opbouwen.

Meer na de rim toe en weer 10k aan punten terug, of het nu 3 dorpen 3k zijn of 2 van 5k of 4 van 2,5k maakt mij niet uit.

Jij cleart en stuurt 3 edels na de dorpen die ik wil.

Plus me dorpen die ik heb wil ik nog 1 maand houden om gs te sturen vanaf het moment dat ik me dorpen heb bij rim.

En me 2 dorpen gaan niet na jou maar na me rechter buurman van jullie stam

Daar ga ik mee akkoord

Liefde is als oorlog: gemakkelijk te beginnen maar heel moeilijk te beëindigen.

[player]Royboyz[/player]


Dat is mijn eis, wat vinden jullie ervan[/QUOTE]

Bwa, dat van die 2 dorpen aan de buurman vind ik wel wat overdreven. Je kan het inderdaad zien als een soort sanctie voor McC, maar vind het in totaal dan wel wat veel. Maar jij kiest eh!
 

DeletedUser75413

Guest
Zal wel dorpen pakken met zelfde aantal punten ongeveer. 2,5k dorpen moet je zelf weer opbouwen enz.
 

DeletedUser74964

Guest
In ieder geval probleem word netjes opgelost zoals het er nu voor staat
 
Bovenaan