Top/flop spelers

DeletedUser75839

Guest
Ftype, 100% top speler. Als je kijkt wat hij voor farmcluster aan ons geeft. Dan ben je top bezig.
 
Reactiescore
241
Niemand kan schedel en Grutte handlen ;)
 
Reactiescore
241
Oeioeioei
 

DeletedUser27049

Guest
Als je farmt en clears genoeg hebt is er ook weinig skill nodig als je offensief speelt.

Door hoeveel daadwerkelijk moeilijke tegenstanders is hij gegroeid? Eerste SiQ./SHAG account dat hij tegenkwam is als ik het goed heb schedel en die ligt er nog steeds vrolijk te niksen.

Hij is zeker bovengemiddeld qua skill maar als je het mij vraagt is Jurgen niet meer dan een welbespraakte speler die zijn omgeving zo kan manipuleren dat ze hem semi aanbidden & als topspeler zien (kijk bv. naar gekke frank en zoveel Deca volk) terwijl hij in werkelijkheid helemaal niet zo goed is (al is hij zowiezo dus wel bovengemiddeld). Goed, hij kan timen, snipen en al die dingen maar er komt meer bij tw kijken dan dat.

ZIjn voornaamste skill was zijn farmen en hoe hij dat zo lang volhield. Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik hoop dat wanneer men over mij bezig is, ik voor andere dingen dan mijn farmkunsten word geprezen. Achja.

Ik kan niet hard genoeg uitdrukken wat voor een zielig figuur ik Jurgen vind voor deze actie. De bewering dat hij niets is kwijtgeraakt (wat ik gisteren vernam viavia) maakt het ook compleet en geeft het natuurlijk een 'Jurgen accent'.

Hij is en zal voor nog wel een tijdje de meest overroepen speler zijn die ik ben tegengekomen.
 
Reactiescore
1.893
Op W47 zag je wel het effect van hoe goed een account opbouwen Jurgen afgaat wanneer hij niet kan farmen...
 

DeletedUser75839

Guest
Als je farmt en clears genoeg hebt is er ook weinig skill nodig als je offensief speelt.

Door hoeveel daadwerkelijk moeilijke tegenstanders is hij gegroeid? Eerste SiQ./SHAG account dat hij tegenkwam is als ik het goed heb schedel en die ligt er nog steeds vrolijk te niksen.

Hij is zeker bovengemiddeld qua skill maar als je het mij vraagt is Jurgen niet meer dan een welbespraakte speler die zijn omgeving zo kan manipuleren dat ze hem semi aanbidden & als topspeler zien (kijk bv. naar gekke frank en zoveel Deca volk) terwijl hij in werkelijkheid helemaal niet zo goed is (al is hij zowiezo dus wel bovengemiddeld). Goed, hij kan timen, snipen en al die dingen maar er komt meer bij tw kijken dan dat.

ZIjn voornaamste skill was zijn farmen en hoe hij dat zo lang volhield. Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik hoop dat wanneer men over mij bezig is, ik voor andere dingen dan mijn farmkunsten word geprezen. Achja.

Ik kan niet hard genoeg uitdrukken wat voor een zielig figuur ik Jurgen vind voor deze actie. De bewering dat hij niets is kwijtgeraakt (wat ik gisteren vernam viavia) maakt het ook compleet en geeft het natuurlijk een 'Jurgen accent'.

Hij is en zal voor nog wel een tijdje de meest overroepen speler zijn die ik ben tegengekomen.

He bedankt he, met je schedel vrolijk te niksen :(

Maar ben inderdaad met je eens dat Ftype mij zwaar tegenviel. Maar ach ja, hij heeft tegen 6 verschillende mensen 6 verschillende verhalen verteld waarom hij gestopt is.
De enige die er niet tussen zat was dat hij zo arrogant was dat hij die massa niet op hem verwacht had, en dacht dat het fakes waren. En om maar gezichtverlies te vermijden op delete is gesprongen en daar maar een heleboel verhalen bij verzonnen.
 
Reactiescore
1.893
Hoevaak ben je nu eigenlijk al gaan runnen Jurgen? Ben de tel even kwijt
 

DeletedUser76221

Guest
Haha yeah right gaan rennen... Misschien moet je ff horen wat de reden is dat ik compleet gestopt met tw.
Nu goed jonathan, geen probleem hoor, ik weet al langer dan vandaag wat voor persoon jij bent.
Succes met het nergens raken :D

Ik ben er weer eens vandoor.

Ooit gehoord van vv afstaan? Nieuw team zoeken?
 
Reactiescore
1.893
Haha yeah right gaan rennen... Misschien moet je ff horen wat de reden is dat ik compleet gestopt met tw.
Nu goed jonathan, geen probleem hoor, ik weet al langer dan vandaag wat voor persoon jij bent.
Succes met het nergens raken :D

Ik ben er weer eens vandoor.
Ja en voor 1 van je quits heb je mijzelf 2 verschillende verhalen verteld. Nee ik hoef niet te horen wat je reden is dat je compleet gestopt bent. Dat verhaal zal waarschijnlijk per week weer veranderen.

Je kunt zeggen dat je al langer weet hoe ik ben, chapeau. Ik doe me niet anders voor en gedraag me ook niet anders. Niet heel moeilijk om te weten dus als je mij al langer kent. Met jou daarin tegen weet je nooit waar je aan toe bent. (Voorliegen etc). Hoop dat je je in rl rationeler gedraagt. Succes daar
 

DeletedUser27049

Guest
Laatste reactie van mij uit:

Ik heb destijds men acc afgegeven op iemand aan w7 toen het 35m had, enkele maanden later toen het 39 - 40m had, werd het verwijderd. Dat doe ik dus geen 2de keer meer.
Ten tweede , vv afstaan zou er alleen maar voor gezorgd hebben dat men me bleef lastig vallen met tw zaken, zeker wat w46 betreft. Ik was op dat moment ook gewoon pissed omdat ik een profit bij het traden aan men neus zag voorbij gaan omdat ik aan het verdedigen was. Heb toen gelijk gereageerd en besloten dat tw me niet langer zou gaan belemmeren. Resultaat : prioriteiten opnieuw vast gelegd & accs verwijderd.

Wat een bullshit allemaal. Je bent gaan rennen, zo hard als je maar kon. Dat je daar nu een verhaaltje aan verbind en verwacht dat we dat geloven is gewoon een belediging.

Natuurlijk gebeurt het toevallig nu dat je een 'kans' krijgt en heb je nu die 'profit bij het traden' die je ontglipt. Steeds meer krijg ik het gevoel dat een heel groot deel van het 'Jurgen verhaal' fantasietjes zijn. Achja, mij zal het niet veel boeien. Veel plezier nog in het echte leven, hopelijk heb je daar een andere manier van aanpakken want met leugens & verzinsels kom je niet ver.
 

DeletedUser76221

Guest
Wat een bullshit allemaal. Je bent gaan rennen, zo hard als je maar kon. Dat je daar nu een verhaaltje aan verbind en verwacht dat we dat geloven is gewoon een belediging.

Natuurlijk gebeurt het toevallig nu dat je een 'kans' krijgt en heb je nu die 'profit bij het traden' die je ontglipt. Steeds meer krijg ik het gevoel dat een heel groot deel van het 'Jurgen verhaal' fantasietjes zijn. Achja, mij zal het niet veel boeien. Veel plezier nog in het echte leven, hopelijk heb je daar een andere manier van aanpakken want met leugens & verzinsels kom je niet ver.

Overigens als je stopt met tw lijkt het me ook wel dat je ook niet meer op t forum gaat zitten rondkijken? nee?
 
Reactiescore
1.893
Jongentje toch, ik heb er meermaals over gepraat in de skypegroepen dat ik verschillende dvd's omtrent traden zat te bekijken & boeken heb gelezen. Heb vorig jaar ook mee gedaan aan de traderstrophy & dit werd ook meermaals besproken op skype. Nuja als jij denkt dat ik hier verhaaltjes ga lopen verzinnen omtrent een spelletje waarmee ik volledig gestopt ben, be my guest...
Ik heb bereik er niks mee hoor (met liegen) , ik heb geen imago meer te beschermen of wat dan ook & ben al helemaal niet van plan om ooit nog terug te komen.
T is ook niet dat je hier een imago meer had Jur, wees gerust. Maar hoezo zouden we dit wel kunnen geloven? Je staat immers bekend als iemand die niet te zuinig rondstrooit met leugens.
 
Reactiescore
1.893
Moet je me toch maar eens gaan zeggen wat voor leugens ik al verspreid heb. Buiten je w47 dan, want dat is een wereld die ik quasi nooit serieus heb genomen & dat heb ik ook vaak open en bloot verteld. Overigens is het zo dat ik die leugen op w47 gemaakt heb, omdat ik me achtergelaten voelde door jullie & dat heb ik je ook gezegd. Ik heb w47 trouwens ook niet verpest voor mijn account, want jullie hadden er een co op gezet & ik heb men wachtwoord mooi doorgegeven. Met het gekende resultaat...
Dat jij je achtergelaten voelde kun je enkel jezelf aanrekenen. Jij riep heel de wereld al dat je ging stoppen wanneer Angels zou vallen. Vervolgens heb ik 2 dagen verschillende opties en kaartjes geopperd om Sven, Emile en Thomas te overtuigen dat je er toch wel bij zou passen. Heb hiervoor zelfs een dorpenruil voor geregeld met mijn eigen account en Aucune zodat jij er bij zou passen. (Mocht Jurgen dus ooit zoiets als onderstaande tegen je gezegd hebben, hecht er niet teveel waarde aan).
Leugen 1:
c44d950d4949aedf36f33b0329dc0560.png
Later heb je gewoon toegegeven in PM op W50 dat je me naar de mond praatte en je het enkel deed uit koppigheid.

Leugen 2:
Je hebt via Whatsapp gezegd dat de reden van je stop te maken had met een tegenslag omtrent bedrijf van je ouders. Later bleek het ineens totaal iets anders te zijn;
9e607015698ea770543a5d0cbc9881a9.png

Leugen 3:
Dat je niet bent gaan rennen is al een leugen op zich. Je bent gewoon gaan rennen dus het ontkennen is ook gewoon een leugen.

En dit is nog maar van één wereld waar je niet eens 'serieus speelde', aldus jezelf....

Op hoeveel zit de teller nu Jur? 3 keer gaan rennen op een half jaar tijd? Misschien moeten we eens de TW variant van het 'Guinness book of Records' leven gaan inblazen. Daar zul je ongetwijfeld wel succesvol zijn.

Krijg nu trouwens niet die misplaatste arrogantie van je terug. Ook toen jij daar zelf nog speelde verloor je dorpen.

Overigens als je stopt met tw lijkt het me ook wel dat je ook niet meer op t forum gaat zitten rondkijken? nee?
Ik ben ook gequit en kijk nog steeds af en toe het AF hoor. :biggrin:
 

DeletedUser76221

Guest
Ik denk dat de post van Dream Team wel genoeg bewijs heeft geleverd tegen het account Ftype..
 
Bovenaan