Top/flop spelers

DeletedUser27049

Guest
Jongentje toch, ik heb er meermaals over gepraat in de skypegroepen dat ik verschillende dvd's omtrent traden zat te bekijken & boeken heb gelezen. Heb vorig jaar ook mee gedaan aan de traderstrophy & dit werd ook meermaals besproken op skype. Nuja als jij denkt dat ik hier verhaaltjes ga lopen verzinnen omtrent een spelletje waarmee ik volledig gestopt ben, be my guest...
Ik heb bereik er niks mee hoor (met liegen) , ik heb geen imago meer te beschermen of wat dan ook & ben al helemaal niet van plan om ooit nog terug te komen.

Ik twijfel er niet aan dat je een heel verhaal rond dit alles hebt hoor, je hoeft je niet te verdedigen, geloven ga ik je toch niet doen.

Voor zo'n drukke trader wiens imago op een online spel hem niet boeit ben je wel vreselijk aanwezig hé. Doe ons allemaal een plezier en vertrek!

Toch vind ik het een beetje jammer dat je vertrekt, ik had je graag nog een account zien bemannen, dan hebben we direct wereldwinst binnen. :smile:
 
Reactiescore
1.853
Looooooool hahahaha, ik heb nog nooit wat verteld over het bedrijf van men ouders (qua resultaten of wat dan ook) , laat staan dat ik gezgd heb dat ik zou gaan stoppen omdat er tegenvallende resultaten zijn in hun bedrijf. Wat zou ik daar in godsnaam aan kunnen veranderen student zijnde? :p
Idk wat je eraan zou kunnen veranderen? Het is een feit dat je dat tegen me gezegd heb dus als je nu simpelweg gaat ontkennen hebben we de volgende leugen alweer
 
Reactiescore
1.853
Gast dat heb ik echt nooit gezegd he... Volgens mij zat ik zelfs niet op whatsapp op dat moment. Ik heb het voor een korte tijd gehad toen castiel mij uitnodigde. Heb nu net mijn chatgeschiedenis teruggezet en ik zie er niks van. Kan nog de gesprekken van dediech van w46 terugvinden, maar niks van wat jij beweert...
Overigens is het ook zo dat die problemen omtrent men vriendin echt zijn, beetje zielig om dit nu ook open en bloot op het forum te gooien wat haar priveproblemen zijn. Zal die nu nog eens pissed zijn op mij omtrent iets wat ik jou in vertrouwen heb verteld.
Haar vader heeft extreem losse handjes, het is zelfs zo dat ik officieel klacht heb ingediend tegen hem maarja... Zoiets zeg ik liever niet open & bloot, maar jij verplicht me hier wel toe.
Och leugen nummer zoveel. Wij hebben gewoon op whatsapp gecommuniceerd Jurgen. Als je dit nu ook nog gaat ontkennen ben je nog een grotere loser dan ik dacht.

Denk je nu werkelijk dat dat mij iets interesseert? Ik geef geen fuck meer om jou. Verlaat dit medium gewoon en blijf weg. Zal de gehele community goed doen.
 
Reactiescore
1.015
Gast dat heb ik echt nooit gezegd he... Volgens mij zat ik zelfs niet op whatsapp op dat moment. Ik heb het voor een korte tijd gehad toen castiel mij uitnodigde. Heb nu net mijn chatgeschiedenis teruggezet en ik zie er niks van. Kan nog de gesprekken van dediech van w46 terugvinden, maar niks van wat jij beweert...
Overigens is het ook zo dat die problemen omtrent men vriendin echt zijn, beetje zielig om dit nu ook open en bloot op het forum te gooien wat haar priveproblemen zijn. Zal die nu nog eens pissed zijn op mij omtrent iets wat ik jou in vertrouwen heb verteld.
Haar vader heeft extreem losse handjes, het is zelfs zo dat ik officieel klacht heb ingediend tegen hem maarja... Zoiets zeg ik liever niet open & bloot, maar jij verplicht me hier wel toe.

Je moet dan ook geen geheimen vertellen aan een patient die ontsnapt is uit het psychiatrisch instituut van Beernem die daarbij ook nog eens oliedom is van nature.
 

DeletedUser69389

Guest
Haha yeah right gaan rennen... Misschien moet je ff horen wat de reden is dat ik compleet gestopt met tw.
Nu goed jonathan, geen probleem hoor, ik weet al langer dan vandaag wat voor persoon jij bent.
Succes met het nergens raken :D

Ik ben er weer eens vandoor.

Maar waar was je uitleg voor 50 dan? Want tot op heden hebben we die nog steeds niet ontvangen. Daar was je opeens spoorloos en liet je niets meer van je horen.... Pas toen het acc op delete was gegaan dook je weer op. Ik begreep van Shithappens dat het niet zo vlotte met je manier van aanvallen?
 
Reactiescore
1.853
Je moet dan ook geen geheimen vertellen aan een patient die ontsnapt is uit het psychiatrisch instituut van Beernem die daarbij ook nog eens oliedom is van nature.
Altijd leuk als mensen proberen te doen alsof ze me kennen #fanboy

Haal men vriendin haar priveproblemen van het forum zielig manneke. Ik herinner er mij in ieder geval niks van, daarom heb ik net whatsapp opnieuw op men gsm gezet om te zien of ik er wat van kon terugvinden. Blijkbaar kan je die leugen ook niet staven met fotografisch bewijs?
Haal die f*cking foto weg omtrent men vriending & ik ben weg, maar niet eerder dan dat.
Ik heb een nieuwe telefoon waardoor ik mijn chatgeschiedenis niet meer kan vinden van mijn oude telefoon. Dit valt eventueel na te vragen aan Maick en Laurens, gezien die op de hoogte waren van mijn kapotte telefoon mocht je denken dat ook ik lieg. :wink:
 

DeletedUser27049

Guest
Sinds wanneer is de beurs open op zondag? :rolleyes:
Overigs kan ik me niet voorbereiden voor maandag & dinsdag, aangezien ik dan werk.

Jij stapelt leugen op leugen he :D

Overigens is het ook zo dat die problemen omtrent men vriendin echt zijn, beetje zielig om dit nu ook open en bloot op het forum te gooien wat haar priveproblemen zijn. Zal die nu nog eens pissed zijn op mij omtrent iets wat ik jou in vertrouwen heb verteld.
Haar vader heeft extreem losse handjes, het is zelfs zo dat ik officieel klacht heb ingediend tegen hem maarja... Zoiets zeg ik liever niet open & bloot, maar jij verplicht me hier wel toe.

De hele bullshit rond je vriendin ook, dat blijf je maar uitbreiden en verhalen bij gooien, longkanker van de vader, extreem losse handjes,... Hele waslijst hoor, je zou bijna denken dat het verzonnen is. Oh wait, dat is het 99% zeker ook.

Welke persoon, met iets of wat zelfrespect/respect voor zijn omgeving zou privésituaties als degenen die jij nu verzint, oeps, verteld, op een onlineforum gaan delen om zich te verdedigen op een onlinespel dat hem 'niets meer kan schelen'? Leugens worden hier op elkaar gestapeld en hoe langer hoe belachelijker het allemaal wordt.

Jij kan al bijna mee de screenplay voor Thuis gaan schrijven.
 
Reactiescore
241
Ik denk dat het wel duidelijk is dat Jurgen de grootste smoesjesverkoper ooit is.
Moest Jurgen zijn zever verkopen hé dan was hij miljonair. De zeveraar.
 
Reactiescore
1.853
Hij leeft in zijn eigen gecreëerde realiteit waarbij leugens als fundament fungeren. Helaas werkt het in het echie anders.
 

DeletedUser75910

Guest
Account zomaar op delete gooien als leider is not done. Laat staan dat je niks laat weten aan je medeleider (ja ik heb nog geen enkel privé bericht ofzo gehad) of zelfs stamgenoten is echt triest.

Ook door deze actie naai je gwn je eigen stam Jurgen. Zegt genoeg over wat een persoon je bent.
Nou, je valt mij alleszins enorm tegen.
Doei Jurgen en fix dan op zijn minst die "echte" problemen daar.

Greetz
Alexander
 

DeletedUser61134

Guest
Desondanks alles
Jurgen > Elke andere TW-speler.

Kvind nog geinig hoe serieus mensen een spelletje nemen :D
 

DeletedUser61134

Guest
Hij kan zijn account op delete zetten.
Nu moet hij het nog leren onderbouwen :$
 
Bovenaan