Top/Flop spelers

DeletedUser71618

Guest
Meen je nu dat je komt pronken met 2 dorpen van aurum... Is inactief, leeggebashed account. Onze schuld? Ja uiteraard. Maar om nu aan te tonen dat je front hebt, met 2 dorpen van een inactief account... Dat noem ik geen front.

Pronken met? Front is front, hij zat gewoon fout en is op zijn misplaatste 'argument' gewezen. Klaar. Als ieder account breekt en inactief wordt bij een eerste aanvalswave is niks front inderdaad, dat is niet zijn probleem.

Dat die DarkSilence noob nooit meer hier geweest is zegt ook weer genoeg :D
 

DeletedUser76647

Guest
Ruim eerst jou stamgenootjes op op de klessik en dan komen we jou ook rimmen daar naab.


Als je nou eens effe van account switched met die knuppels die op alexandria zetten (buiten mathijs) Speel ik je meteen op deze wereld ook weg . Lijkt me een leuke deal :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71618

Guest
Jeremy en serieus is dat een mogelijkheid?:eek:


Maar ik ben benieuwd naar hoe je het zult doen Jeremy. Wie heb je meegenomen? Laurens of Matthias?

Laurens zou hier nooit starten.

Ruim eerst jou stamgenootjes op op de klessik en dan komen we jou ook rimmen daar naab.

Als je nou eens effe van account switched met die knuppels die op alexandria zetten (buiten mathijs) Speel ik je meteen op deze wereld ook weg . Lijkt me een leuke deal :D

Hai naab, scheelt dat wij geen botnoobs hebben binnen onze stam. Hoef ik daar helaas geen moeite voor te doen!

Blabla, veel woorden weinig wol. Have fun. Een wereld als 44 trekt me niet voldoende om op een front te spelen, daar is de snelheid te laag voor. Mijn w42 account heeft me om die reden ook niet kunnen bekoren, ondanks het tot 4/5 mill geprobeerd te hebben.
 

DeletedUser76647

Guest
Laurens zou hier nooit starten.



Hai naab, scheelt dat wij geen botnoobs hebben binnen onze stam. Hoef ik daar helaas geen moeite voor te doen!

Blabla, veel woorden weinig wol. Have fun. Een wereld als 44 trekt me niet voldoende om op een front te spelen, daar is de snelheid te laag voor. Mijn w42 account heeft me om die reden ook niet kunnen bekoren, ondanks het tot 4/5 mill geprobeerd te hebben.




Zou ik ook zeggen als ik bang was om weggespeeld te worden :eek:
 

Deleted User - 2242732

Guest
wauw, speel(de) jij niet op een front acc die je al 3-4x ging deleten/leaven?
terwijl je al meerdere x liet weten enkel nog te spelen om alex te ownen?
Laatste 2 maand deed je niks anders dan internen en kata'n

Best grappig dat je dan met bovenstaande uitspraak komt :rolleyes:

...
 

DeletedUser76647

Guest
wauw, speel(de) jij niet op een front acc die je al 3-4x ging deleten/leaven?
terwijl je al meerdere x liet weten enkel nog te spelen om alex te ownen?
Laatste 2 maand deed je niks anders dan internen en kata'n

Best grappig dat je dan met bovenstaande uitspraak komt :rolleyes:

...

Internen en katas 4 tha win:bijl:
 

DeletedUser69459

Guest
haha, heeft hij het verandert naar ordinair :D

Je bent en blijft toch een komiek, Martijn :p
 
Bovenaan