Top/Flop spelers

Deleted User - 487834254

Guest
sjonge jonge

ik heb zit smeken om deff in snow , maar nooit deff gekregen (zeer weinig toch) :) pas toen de aanvallen kwamen kwam er een beetje deff aan :)
Spijtig , Maar is nu zo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
154
hahaha 2 mensen die mijn account wouden overnemen en mij er af smijten (y)

Kijk Hanu, wij bieden je 2 goede en ervaren extra spelers aan, ruim op tijd, en jij weigert hen. En met alle respect voor je examens, maar je gaat nu niet vertellen dat het onze schuld is?
 

Deleted User - 487834254

Guest
Kijk Hanu, wij bieden je 2 goede en ervaren extra spelers aan, ruim op tijd, en jij weigert hen. En met alle respect voor je examens, maar je gaat nu niet vertellen dat het onze schuld is?

1 dag voor de massa vriend :) ik zeg gewoon dat de Stam 'Snow' nooit deff had voor het acc Aurum Sanguinis, dat vertel ik
 

DeletedUser3368

Guest
@yeronimo



Je zal eerst eens een front moeten krijgen voor dat je zulke uitspraken kan gaan maken safe kiddo ^^

Aangezien Zaeres voor je zit en TNP zul je dit nooit krijgen dus ssst maar kleine, niet gelijk naast je schoentjes lopen he :D !

*printscreen made*

16eb20246a18d9a2772a1d1fb5974177.png


En nu jij weer...
 
Reactiescore
154
16eb20246a18d9a2772a1d1fb5974177.png


En nu jij weer...

Meen je nu dat je komt pronken met 2 dorpen van aurum... Is inactief, leeggebashed account. Onze schuld? Ja uiteraard. Maar om nu aan te tonen dat je front hebt, met 2 dorpen van een inactief account... Dat noem ik geen front.
 

DeletedUser3368

Guest
Meen je nu dat je komt pronken met 2 dorpen van aurum... Is inactief, leeggebashed account. Onze schuld? Ja uiteraard. Maar om nu aan te tonen dat je front hebt, met 2 dorpen van een inactief account... Dat noem ik geen front.

Dat je überhaupt nog probeert hier iets recht van te breien is al een kunst op zich. Wat dat betreft; mooie poging ;)
 
Bovenaan