Top/Flop spelers

DeletedUser

Guest
Dan heb ik niets gezegd, ik dacht dat de edels ook van verschillende spelers kwamen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen idee, als ik Roboro moet geloven viel de hele stam aan, dan zijn er vast wel genoeg edels lijkt me :p

Hij viel als eerste van hun stam aan met een mini-clear op een dorp waarvan ze wel konden denken dat het gestacked was.
Hopelijk alles uitgeklaard nu.
 
Reactiescore
241
Ted het beertje zeker een flop speler, een hele vieze manier van spelen -.-

Als leider claims van stam leden verwijderen omdat meneer die dorpen zelf wil hebben :eek:
Vervolgens aantal andere stam leden tegen de desbetreffende speler opzetten...

Sneu dat je zo moet spelen, maar blijkbaar is "eer" alleen iets van de oudere werelden.
 

DeletedUser71125

Guest
De enige die zich hier belachelijk bent jij met je onzinpraat want het slaat werkelijk waar nergens op wat je zegt.
VF werd niet zozeer aangevallen door mensen die we provoceerden maar gewoon door random stammen die massaal één lid aanpakten.

Nee idd, daarom staat VF nu niet meer in de top en is er niks meer van over. En met alle respect naar de spelers van San Holo, maar die zijn ook weg gespeeld net zoals vele andere. Sommige zijn inderdaad door overmacht gepakt (San holo) maar andere zijn ook gewoon weg gespeeld omdat ze simpelweg niet genoeg hun buurt domineerde.

Ted het beertje zeker een flop speler, een hele vieze manier van spelen -.-

Als leider claims van stam leden verwijderen omdat meneer die dorpen zelf wil hebben :eek:
Vervolgens aantal andere stam leden tegen de desbetreffende speler opzetten...

Sneu dat je zo moet spelen, maar blijkbaar is "eer" alleen iets van de oudere werelden.

Is dit een grap of heb je echt een crudge against hem :p
 

DeletedUser

Guest
Ted het beertje doet elke wereld hetzelfde imo. PP't zich naar de top, gaat snel neer, daarna PP verkopen en probeert het volgende wereld opnieuw.

Ik zit met popcorn af te wachten. :D
 
Reactiescore
241
Is geen grap, helaas is hij echt zo sneu :D

In het begin kan je wat bereiken met money, maar uiteindelijk zullen de skills toch weer winnen :cool:

Jammer dat ik niet naast tedje lig...
 

DeletedUser75108

Guest
Misschien heeft ie uitgevonden dat bijna iedereen ego speelt en kan het nu wel volhouden :p
 
Reactiescore
241
We zullen zien hoelang hij het volhoud ;)
 

DeletedUser

Guest
Wij (San Holo) zijn inderdaad gepakt ja. Beetje kut maar ach, we hebben nog één dorp en een pak munten dus misschien maken we er nog wat van. We zien wel. We hebben ons goed verdedigd, maar er valt weinig aan te doen als er plots 7 clears en 4 edels binnen de 2 seconden toekomen en dan nog een paar edels op andere dorpen, beetje allemaal tegelijk dus. Ook kwamen de aanvallen van super dicht, want heel die stam zit letterlijk volledig rond ons

. Snipen enzo ja dat kan wel allemaal maar wij hadden zelf maar 1 defdorp van de 4, zoals eigenlijk redelijk normaal is als je nooit (tot gisteren dus) wordt aangevallen. Onze ene defdorp had aanzienlijk wat def en dan hadden we nog een paar leuke items in de buurt, dus we dachten dat we er wel gingen geraken, maar goed. Niet dus.

We hebben CITWO ook wel onderschat. Het was natuurlijk wel ergens te verwachten dat ze ons gingen aanvallen van zodra dat mogelijk was aangezien wij al 2 leden van hun geëdeld hadden, maar toch. Mooi werk van hen.
 

DeletedUser

Guest
Wij (San Holo) zijn inderdaad gepakt ja. Beetje kut maar ach, we hebben nog één dorp en een pak munten dus misschien maken we er nog wat van. We zien wel. We hebben ons goed verdedigd, maar er valt weinig aan te doen als er plots 7 clears en 4 edels binnen de 2 seconden toekomen en dan nog een paar edels op andere dorpen, beetje allemaal tegelijk dus. Ook kwamen de aanvallen van super dicht, want heel die stam zit letterlijk volledig rond ons

. Snipen enzo ja dat kan wel allemaal maar wij hadden zelf maar 1 defdorp van de 4, zoals eigenlijk redelijk normaal is als je nooit (tot gisteren dus) wordt aangevallen. Onze ene defdorp had aanzienlijk wat def en dan hadden we nog een paar leuke items in de buurt, dus we dachten dat we er wel gingen geraken, maar goed. Niet dus.

We hebben CITWO ook wel onderschat. Het was natuurlijk wel ergens te verwachten dat ze ons gingen aanvallen van zodra dat mogelijk was aangezien wij al 2 leden van hun geëdeld hadden, maar toch. Mooi werk van hen.

Getuigd van klasse dat je het toegeeft, meen ik serieus :)
 
Reactiescore
241

DeletedUser71125

Guest
Wij (San Holo) zijn inderdaad gepakt ja. Beetje kut maar ach, we hebben nog één dorp en een pak munten dus misschien maken we er nog wat van. We zien wel. We hebben ons goed verdedigd, maar er valt weinig aan te doen als er plots 7 clears en 4 edels binnen de 2 seconden toekomen en dan nog een paar edels op andere dorpen, beetje allemaal tegelijk dus. Ook kwamen de aanvallen van super dicht, want heel die stam zit letterlijk volledig rond ons

. Snipen enzo ja dat kan wel allemaal maar wij hadden zelf maar 1 defdorp van de 4, zoals eigenlijk redelijk normaal is als je nooit (tot gisteren dus) wordt aangevallen. Onze ene defdorp had aanzienlijk wat def en dan hadden we nog een paar leuke items in de buurt, dus we dachten dat we er wel gingen geraken, maar goed. Niet dus.

We hebben CITWO ook wel onderschat. Het was natuurlijk wel ergens te verwachten dat ze ons gingen aanvallen van zodra dat mogelijk was aangezien wij al 2 leden van hun geëdeld hadden, maar toch. Mooi werk van hen.

Ja das klote als een stam zich tegen je keert, je speelt idd meer offensief (zoals t 'hoort' in t begin) maar daardoor kom je jezelf later tegen :( is een gok die je moet nemen.
Maar jullie stam MST, niks van te bekennen in dit verhaal?
 

DeletedUser

Guest
MTG, nee dat was blijkbaar niet de beste stamkeuze.
Wel erg veel hulde voor Edward Van Woodstock.
 

DeletedUser34772

Guest
Hee doe dat nu niet ze lezen dit forum zo meteen vallen ze mij ook aan?
 
Bovenaan