Top/Flop spelers

DeletedUser75895

Guest
Ik ben zeker dat de leden van VF in het begin allemaal top waren, alleen was de ligging totaal niet goed. Zo is Amber Heard opnieuw moeten beginnen, Tim010 geedeld, ...
 

DeletedUser63840

Guest
Ik ben zeker dat de leden van VF in het begin allemaal top waren, alleen was de ligging totaal niet goed. Zo is Amber Heard opnieuw moeten beginnen, Tim010 geedeld, ...

We hebben beide wel een andere definitie van top geloof ik :p
Ik kan niet echt oordelen, ken die stam niet, speelde toen niet. Maar als je een stam maakt die zo verspreid ligt, is vragen om problemen. Weet elke leider :)
 

DeletedUser75895

Guest
We hebben beide wel een andere definitie van top geloof ik :p
Ik kan niet echt oordelen, ken die stam niet, speelde toen niet. Maar als je een stam maakt die zo verspreid ligt, is vragen om problemen. Weet elke leider :)

Ik heb het over de spelers appart, zaten echt wel goede spelers bij!
 

DeletedUser71125

Guest
Ja ik heb het even doorgelezen en lachte me dus kapot om het trieste niveau. Of je dat als humor beschouwt, nja...

Jonge geef nou gewoon toe dat je stammetje vernederd is en dat je gefaald hebt ipv hier af en toe jezelf belachelijk komen maken :bijl:
 

DeletedUser

Guest
De stam werd vooraf gevormd. Hoe kun je het dan steken op een recruteringsbeleid?


Te veel 'wiskey' gedronken?

Oke, ik wist niet dat het een premade was. In dat opzich is het niet VF's schuld, maar de rest van de punten die ik opnoemde is zeker jullie (jij zit/zat in VF toch? :p) eigen schuld.
 

DeletedUser

Guest
Ach ja tuurlijk, maar iedereen snapt toch dat onze reacties gewoon beetje provocerend waren.
 

DeletedUser

Guest
zo maar even een stammetje van 30 man :p

Klote, maar heel eerlijk gezegd is dat wel wat je over jezelf afroept als je als stam vanaf het begin zo prominent doet :p Dan spannen (noob)stammen veel sneller tegen je samen uit angst.
 

DeletedUser

Guest
Tis niet dat ze op het AF zitten of zo :p
Heb nog nooit meegemaakt dat zo'n stammetje echt zoveel aanvallen heeft verstuurd puur om 1 speler uit de weg te ruimen.

10 van hun zijn al hun aanvalstroepen kwijt. En natuurlijk is mijn stam nergens te bekennen :p
 

DeletedUser

Guest
Jonge geef nou gewoon toe dat je stammetje vernederd is en dat je gefaald hebt ipv hier af en toe jezelf belachelijk komen maken :bijl:

De enige die zich hier belachelijk bent jij met je onzinpraat want het slaat werkelijk waar nergens op wat je zegt.


Oke, ik wist niet dat het een premade was. In dat opzich is het niet VF's schuld, maar de rest van de punten die ik opnoemde is zeker jullie (jij zit/zat in VF toch? :p) eigen schuld.

VF werd niet zozeer aangevallen door mensen die we provoceerden maar gewoon door random stammen die massaal één lid aanpakten.
 

DeletedUser63354

Guest
Het grappige is dat vanaf moment 1 VF hier op het forum was om de boel een beetje uit te lokken :p
Dat mensen té dom zijn om dat niet in te zien heeft inderdaad geleid tot angst en zijn daardoor onze leden gaan aanvallen.

VF is inderdaad klaar, is nu al honderd keer gezegd en toch wil men dat er wordt gezegd dat VF geflopt is.
Misschien is de stam geflopt, maar de spelers die erin zaten hadden toch wel echt de potentie. Ik moet ook wel zeggen dat ieder lid van ons genoeg tegenstand heeft gehad in de start (fase waarin ze 1 dorp hadden), meer dan gemiddeld.

Ik vraag me af of andere spelers dit wel hadden gered, dus als je daarop beoordeelt dat de stam flop is? nahh..
 
Bovenaan