Top/Flop spelers

DeletedUser73147

Guest
Kan ook wel es uitzonderlijk ja.. Gewoon niet hoe Meneer Scheetmans het implimenteert. Seau. heeft nooit dorpen naar 8k zitten kata'en, Jolien20 is alles zelf beginnen af te breken. Haha, hadden wij maar een Biervertier in de stam, kon ik toch iemand uitlachen.

Er moet toch een clown in de stam zitten?
Zolang Vitae er niet aan de 5 komt doe ik gewoon mijn werk.
Daarnaast heb ik nu buik krampen... Dus het scheet werk mag van mij wel weer losbarsten
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gaat ook weer nergens over zie ik:D
 

DeletedUser30607

Guest
Kan ook wel es uitzonderlijk ja.. Gewoon niet hoe Meneer Scheetmans het implimenteert. Seau. heeft nooit dorpen naar 8k zitten kata'en, Jolien20 is alles zelf beginnen af te breken. Haha, hadden wij maar een Biervertier in de stam, kon ik toch iemand uitlachen.

Uitzonderlijk is het zeker niet, laatste massa was gwn alles op boer gericht vanuit il bur
 

DeletedUser62889

Guest
Kan ook wel es uitzonderlijk ja.. Gewoon niet hoe Meneer Scheetmans het implimenteert. Seau. heeft nooit dorpen naar 8k zitten kata'en, Jolien20 is alles zelf beginnen af te breken. Haha, hadden wij maar een Biervertier in de stam, kon ik toch iemand uitlachen.

Ze doen dat anders heel erg consistent hoor meneer.
 

DeletedUser76272

Guest
Binnen seau is boer dan ook geoorloofd. Jullie gooien hem op AH, ieder zn ding.
 

DeletedUser3435

Guest
Uitzonderlijk is het zeker niet, laatste massa was gwn alles op boer gericht vanuit il bur
Zoals ik zei bij de laatste massa mischien wel ja.. Maar dan nog is een boerderij kata'en gewoon normaal ofniet soms? AH, leem, hout, ijzer etc is iets heel anders. Zoals ik al zei, Jolien breekt zijn dorpen af tot 3k ongeveer, zielig wel.
 

DeletedUser30607

Guest
Zoals ik zei bij de laatste massa mischien wel ja.. Maar dan nog is een boerderij kata'en gewoon normaal ofniet soms? AH, leem, hout, ijzer etc is iets heel anders. Zoals ik al zei, Jolien breekt zijn dorpen af tot 3k ongeveer, zielig wel.

Ik zeg ook nergens dat het verkeerd is wat er gebeurt, maar je beweerd dat er nooit kata's op jolien zijn gegaan op ah en muur na wat dus wel het geval is.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik zeg ook nergens dat het verkeerd is wat er gebeurt, maar je beweerd dat er nooit kata's op jolien zijn gegaan op ah en muur na wat dus wel het geval is.
Verzamelplaats en muur.. Denk niet dat iemand AH zit te kata'en haha. :D Ja wist ik niet, komt er nog steeds op neer dat wij Jolien niet neer hebben zitten kata'en, bijlange na niet.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Dus jij suggereert hier nu dat Seau laag is? Jolien wilt best een 1vs1 hoor, maar het heet nu eenmaal tribalwars dus dat Seau een 1ling aanvalt is toch vrij logisch met meerdere?

Niet praten over dingen waar je geen weet van hebt lol broek. Alleszins erg plezant om te zien dat jij ons even uit legt hoe dit spel werkt, bedankt! Ik ga er zeker mee doen zodra ik start op mijn 14e (?) wereld

Uitzonderlijk is het zeker niet, laatste massa was gwn alles op boer gericht vanuit il bur

Il bur kwam met kata's op boer

Allereerst hoef ik mij hier helemaal niet voor te verantwoorden. Katapulten op de boerderij is namelijk gewoon conform de afspraken die Seau en Vestri hebben gemaakt. Gezien Jolien nog altijd niet tot een andere partij behoord, zijn die afspraken nog altijd van kracht. In tegenstelling tot Jolien's stamgenoten hebben wij geen adelshoeves gekatapulteerd en het katapultlimiet per clear ernstig overschreden. Wij krijgen dit namelijk wel op ons dak. Ik ben niet iemand van actie - reactie, maar ik ben zeer zeker niet anti-katapulten. Al die jankerds die katapulten willen bannen doen we denken aan al die zeikerds in de supermarkt die vol verafschuwing naar mij kijken als ik een euroknaller kip koop omdat ik moet leven van mijn stufi en mijn lening.

Katapults zijn part of de game, ik/wij maken graag afspraken, en afspraken breken we niet. We handelen altijd conform de regels en passen katapults enkel toe wanneer wij daar reden toe zien. Als Jolien constant ons katapult fakes dodged, dan passen we het doelwit aan. Kijk me gerust afschuwend aan, maar Jolien zal in dat geval steeds kleine hoeveelheden def moeten laten staan, wat het deffen intensiever maakt en ons voortgang op levert.

Je begint over de laatste massa, alles stond op de boerderij zeg je? Hoeveel clears zijn er levend teruggekomen? Hoeveel boerderijen zijn er gesloopt? Hoogstwaarschijnlijk op één hand te tellen. Maar dat doet er niet toe, het was conform de afspraken, er valt mij noch il burat niets te verwijten.

Zoek eens een goed argument en ga ondertussen eens even ergens anders over wenen slappeling :eek:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68252

Guest
Allereerst hoef ik mij hier helemaal niet voor te verantwoorden. Katapulten op de boerderij is namelijk gewoon conform de afspraken die Seau en Vestri hebben gemaakt. Gezien Jolien nog altijd niet tot een andere partij behoord, zijn die afspraken nog altijd van kracht. In tegenstelling tot Jolien's stamgenoten hebben wij geen adelshoeves gekatapulteerd en het katapultlimiet per clear ernstig overschreden. Wij krijgen dit namelijk wel op ons dak. Ik ben niet iemand van actie - reactie, maar ik ben zeer zeker niet anti-katapulten. Al die jankerds die katapulten willen bannen doen we denken aan al die zeikerds in de supermarkt die vol verafschuwing naar mij kijken als ik een euroknaller kip koop omdat ik moet leven van mijn stufi en mijn lening.

MWOTHW wilt Il burrito nergens voor veroordelen nog ter verantwoording roepen. Krepox verwoord echter dat er alleen kata's zijn gebruikt op de muur en de verzamelplaats, iets wat niet waar is gezien er ook boerden zijn gehit op Jolien.

Ik vind het opmerkelijk dat je de Boerderij wel als een getolereerd gebouw ziet binnen de gebouwen die te kata'en vallen maar bijvoorbeeld een adelshoeve niet, iets wat je zoals ik het interpreteer laat doorschemeren in je post door te zeggen dat jullie de boerderijen als target hebben gepakt maar in tegenstelling tot de andere partij de adelshoeve niet hebben gepakt. Wat zou de boerderij meer getolereerd maken dan een adelshoeve, een boerderij is naar mijn mening minder getolereerd gezien dit zorgt voor een veel langere opbouw bij de verdediger waardoor je de verdediger op den duur bij het massaal platgooien van deze gebouwen de kans tot deffen ontneemt. Waar dit bij de adelshoeve in veel mindere mate gebeurt. De adelshoeve zorgt er immers voor dat er voor 6u geen nieuwe edels meer gemaakt kunnen worden waar de boerderij er voor zorgt dat er voor meerdere dagen geen nieuwe troepen gebouwd kunnen worden waaronder dus ook edels.
 

DeletedUser30607

Guest
Niet praten over dingen waar je geen weet van hebt lol broek. Alleszins erg plezant om te zien dat jij ons even uit legt hoe dit spel werkt, bedankt! Ik ga er zeker mee doen zodra ik start op mijn 14e (?) wereld





Allereerst hoef ik mij hier helemaal niet voor te verantwoorden. Katapulten op de boerderij is namelijk gewoon conform de afspraken die Seau en Vestri hebben gemaakt. Gezien Jolien nog altijd niet tot een andere partij behoord, zijn die afspraken nog altijd van kracht. In tegenstelling tot Jolien's stamgenoten hebben wij geen adelshoeves gekatapulteerd en het katapultlimiet per clear ernstig overschreden. Wij krijgen dit namelijk wel op ons dak. Ik ben niet iemand van actie - reactie, maar ik ben zeer zeker niet anti-katapulten. Al die jankerds die katapulten willen bannen doen we denken aan al die zeikerds in de supermarkt die vol verafschuwing naar mij kijken als ik een euroknaller kip koop omdat ik moet leven van mijn stufi en mijn lening.

Katapults zijn part of de game, ik/wij maken graag afspraken, en afspraken breken we niet. We handelen altijd conform de regels en passen katapults enkel toe wanneer wij daar reden toe zien. Als Jolien constant ons katapult fakes dodged, dan passen we het doelwit aan. Kijk me gerust afschuwend aan, maar Jolien zal in dat geval steeds kleine hoeveelheden def moeten laten staan, wat het deffen intensiever maakt en ons voortgang op levert.

Je begint over de laatste massa, alles stond op de boerderij zeg je? Hoeveel clears zijn er levend teruggekomen? Hoeveel boerderijen zijn er gesloopt? Hoogstwaarschijnlijk op één hand te tellen. Maar dat doet er niet toe, het was conform de afspraken, er valt mij noch il burat niets te verwijten.

Zoek eens een goed argument en ga ondertussen eens even ergens anders over wenen slappeling :eek:

Beetje zielig om mij hier persoonlijk aan te vallen terwijl het enige wat ik letterlijk gedaan heb is het tegenspreken van krepox die zei dat er NOOIT aanvallen op iets anders dan vz of muur zijn gekomen.

Ik het NOOIT ook maar iets tegen jou gehad, iets tegen jou gepost of geklaagd over kata's, jammer dat je meteen met zo'n lage reactie tegen mij komt.
 

DeletedUser44415

Guest
Zoals ik zei bij de laatste massa mischien wel ja.. Maar dan nog is een boerderij kata'en gewoon normaal ofniet soms? AH, leem, hout, ijzer etc is iets heel anders. Zoals ik al zei, Jolien breekt zijn dorpen af tot 3k ongeveer, zielig wel.

Boer ok, AH niet? Waar slaat dit nu op? Ah is gemakkelijk en goedkoper op te bouwen dan boerderij, en irriterender omdat als je boer neergeknalt is dat je zelfs je muur niet meer kan opbouwen. Beetje zielig als je zo concludeert.
 

DeletedUser68252

Guest
Hij bedoelt volgens mij dat er aan de kant van vitae geen edeldreiging is dus dat de def niet naar daar gelokt kan worden :confused:

Krepox schuift de schuld dat Jolien nog niet weg is in de schoenen van Vitae omdat Jolien hierdoor alle def aan het front met Seau kon zetten. Een uiterst zwak excuus gezien def zoals ik al stelde heen en weer getrokken kan worden binnen een cluster van een speler door de concentratie op bepaalde cluster delen te leggen met fakes om zo def heen en weer te lokken. Als Seau dat daadwerkelijk gedaan had, had ik Jolien weinig kans gegeven gezien de geringe middelen waarover het account beschikte.

Beetje als mensen die anoniem op een accountje andere spelers gaan kata'en op andere werelden. :rolleyes:

Ik vind het eigenlijk ook wel echt een heel zielig geval. Dat de leider van een van de betere stam die nu nog bestaat, anoniem andere spelers gaat kata'en om zijn frustraties te uitten. Als Niek of Steven dat zou doen, zou ik allang weg zijn uit me stam. Als ik onder leiding vak van zo'n spelbederver en zielig persoon, valt die voor geen meter te vertrouwen.

Verpaupering van de maatschappij. TribalWars was een spel met normen en waarden, waaraan iedere speler veel aan hechte. Vroeger werd er op TW alles gebruikt, maar er was altijd vriendschappelijkheid tijdens een oorlog. Nu is die vriendschappelijkheid veranderd naar fanatisme, waar ook de normen en waarde zijn veranderd. Spelers als jou zijn kots voor het spel en maatschappij. Jochies die een vechtpartij gaan filmen, waar iemand wordt doodgeslagen, ipv eventje te helpen. Jochies met een grote bek op de computer, maar in het echte leven niks waard. Jij wordt op alle fora uitgekotst, als zelfs Gilles een hekel aan je heeft, sta je wel echt laag op de rangschikking. Dat jij het een held vind, zegt al genoeg over jou.

Op de wereld waar jij op doelt ben ik niet anoniem gestart, wederom een loze beschuldiging. De zoveelste de laatste tijd. ;) Verder allemaal leuk en aardig hoe je tracht alles mooi te verwoorden over normen en waarden, uiterst komisch is het dan ook dat uitgerekend jij samen werkte met Aftersky op Casimodo en deze speler warempel kata's gebruikte, maar het vervolgens toen het terug gedaan werd op Aftersky het hek van de dam was. Je neemt een dergelijke standpunt in als het je uitkomt, een reden waarom je standpunt over normen en waarden met betrekking tot kata's niet geloofwaardig is.
 

DeletedUser73147

Guest
Niet praten over dingen waar je geen weet van hebt lol broek. Alleszins erg plezant om te zien dat jij ons even uit legt hoe dit spel werkt, bedankt! Ik ga er zeker mee doen zodra ik start op mijn 14e (?) wereld

Leuk dat je er ook even op inhaakt, maar ik had het tegen Mike. Want Mike zijn post die sloeg natuurlijk weer nergens op.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
MWOTHW wilt Il burrito nergens voor veroordelen nog ter verantwoording roepen. Krepox verwoord echter dat er alleen kata's zijn gebruikt op de muur en de verzamelplaats, iets wat niet waar is gezien er ook boerden zijn gehit op Jolien.

Ik vind het opmerkelijk dat je de Boerderij wel als een getolereerd gebouw ziet binnen de gebouwen die te kata'en vallen maar bijvoorbeeld een adelshoeve niet, iets wat je zoals ik het interpreteer laat doorschemeren in je post door te zeggen dat jullie de boerderijen als target hebben gepakt maar in tegenstelling tot de andere partij de adelshoeve niet hebben gepakt. Wat zou de boerderij meer getolereerd maken dan een adelshoeve, een boerderij is naar mijn mening minder getolereerd gezien dit zorgt voor een veel langere opbouw bij de verdediger waardoor je de verdediger op den duur bij het massaal platgooien van deze gebouwen de kans tot deffen ontneemt. Waar dit bij de adelshoeve in veel mindere mate gebeurt. De adelshoeve zorgt er immers voor dat er voor 6u geen nieuwe edels meer gemaakt kunnen worden waar de boerderij er voor zorgt dat er voor meerdere dagen geen nieuwe troepen gebouwd kunnen worden waaronder dus ook edels.

Lees jij je posts wel eens na en detecteer je dan niet je eigen hypocrisie? Je start met 'we willen je nergens ter verantwoording roepen'. Maar toch gaat je hele tweede alinea puur over het feit dat JIJ het niet eens bent met mijn mening wat betreft katapult gebruik. Je tracht jouw mening hier over te brengen, en de mijne als inefficient a 'laag' te beoordelen, daarmee roep je meteen om mijn verantwoording.

Desalniettemin heb ik deze katapult discussie al tientallen keren gevoerd, en wat moraalridders als jij er van vinden dat maakt mij weinig uit. Ik ben ook leider van een topstam en in het verleden ook geweest, en weet dat je dan altijd wel wilt streven naar het 'best' en het 'schoonst'. Toch refereer ik hier naar mijn vergelijking over katapultgebruik met biologische producten, het is een trend maar lang niet iedereen hecht er waarde aan. Ik heb duidelijke principes en kwam hierdoor regelmatig in vervelende discussies met stamgenoten, wanneer ik weer eens de katapultdoelwitten en aantallen gelimiteerd wilde hebben om zo een kata-oorlog te vermijden.

Juist doordat ik deze discussie al vele malen heb gevoerd, altijd compromieen heb moeten sluiten en daarnaast zelf ook het voordeel van gematigd katapultgebruik kan in zien is mijn opinie wat katapult gebruik de gulden middenweg. Daarnaast heb ik co-spelers, en heb ik niet het recht om hen opties te verbieden omdat ik zoveel geef om reputatie. Reputatie genereer je niet door je vrij mainstream te profileren met de 'vanzelfsprekende' principes. Als je een top 20 beste spelers van .nl maakt, dan is de helft tegen katapultgebruik en de helft voor, zo simpel is het. Keur het gerust af. Cohesie is belangrijk voor een stam, maar onderscheidende karakters en speelstijlen ook. Enkel is cohesie ook te behalen met onderscheidende karakters, iets waar jij in mindere maten in wilt geloven, kijkende naar je golden awards lijstjes waar je het als zwakte punt ziet :)

Het is duidelijk waar je met je post heen wilt, ik voel me dan ook niet geneigd om jou de functie van het katapulteren van boerderijen ten opzichte van adelshoeves uit te leggen. Je speelt al eventjes tw toch? Dan zul je toch onderhand wel ondervonden hebben wat het verschil is, waartot acties kunnen leiden en wat beweegredenen kunnen zijn. Doe me een lol, kom eens met een post betreffende katapultgebruik welke ik nog niet eerder heb gezien :')

Beetje zielig om mij hier persoonlijk aan te vallen terwijl het enige wat ik letterlijk gedaan heb is het tegenspreken van krepox die zei dat er NOOIT aanvallen op iets anders dan vz of muur zijn gekomen.

Ik het NOOIT ook maar iets tegen jou gehad, iets tegen jou gepost of geklaagd over kata's, jammer dat je meteen met zo'n lage reactie tegen mij komt.

Ik heb ook niets tegen jou noch is mijn post een persoonlijke aanval noch interpreteer ik de jouwe als 'aanval'. Maar als je slechts een vergelijking wilt maken zonder dat daar verwijten om de hoek komen kijken zul je toch echt specifieker moeten posten, onderbouw je post enigszins en kom met een multi interpreteerbare oneliner als tegenbewijs.

Note; negeer de spellingfoutjes, geen tijd voor controle.
 

DeletedUser67517

Guest
Over hypocrisie gesproken. De reden die jij opgaf om op W38 om niet akkoord te gaan met het katapult beleid was omdat je het niet door de stam kon drukken. Nu blijkt het zo te zijn dat je waarschijnlijk niet eens de moeite deed het er door heen te drukken, gezien je zelf ook het liefst op boer kata'd.

Daarnaast heb ik co-spelers, en heb ik niet het recht om hen opties te verbieden omdat ik zoveel geef om reputatie.
Ik geloof nooit dat Maks voor katapult gebruik is. En dit neem ik dus niet eens serieus.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik vind het altijd zo verdacht wanneer spelers denken dat ze katagebruik kunnen verantwoorden. Maar deze slaat alles, niks kata'en buiten boer. Dat is wel heel vreemd.
 
Reactiescore
1.015
Rennen erger dan kata'en? Sprinter :D

Je plaat blijft hangen, safenoobje. Weer met dezelfde loze bewering als anders, gaaaap. Kan meteen ontkracht worden door medespelers van toen (de dichtst mogelijke bron), maar daar zal je wel niet opkomen door een gebrek aan inhoud in je koppie.

Ach, op termijn zou iedereen leaven, moesten ze met zo'n nietsnut als jij in de stam zitten. Mike bewoordde eerder vandaag al mooi hoe jij gezien wordt/bent.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan