Top/Flop spelers

DeletedUser62889

Guest
Heb hem van FU gekicked een tijdje geleden, toen is hij wenend gaan rennen richting jouw oude stammetje. :D Nee haha, heb hem gekicked gewoon, nu speelt die in Vitae.. Laten we het houden op frustraties.
Haha Jasey, ik had ook gewoon in Seau. kunnen blijven hoor. Dat ik in Vitae zin heeft niks met frustraties te maken, het was een weloverwogen keuze :).
Maar je kletst zo vaak uit je nek, wordt er zo langzamerhand een beetje moe van je constant te moeten verbeteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Haha Jasey, ik had ook gewoon in Seau. kunnen blijven hoor. Dat ik in Vitae zin heeft niks met frustraties te maken, het was een weloverwogen keuze :).
Maar je kletst zo vaak uit je nek, wordt er zo langzamerhand een beetje moe van je constant te moeten verbeteren.
Was het een weloverwogen keuze? :D Wel wel zeg, ik heb wel medelijden met Vayne, beginnen met Vitalise en CbC en eindigen met jou... Haha

Allemaal leuk en aardig die stacks maar daar kan je ook makkelijk omheen werken. Door goed te faken ipv alles blind te versturen zoals eigenlijk al heel lang gebeurd op Jolien kan je def van de ene kant naar de andere kant trekken, echter is daar wel inzicht voor nodig wanneer en waar dat precies te doen. Jolien snipede verder ook gewoon treintjes, recapt dorpen en backtimed jullie edelclears. Stacken tot 80k en blocken is bij lange na niet het enige wat de speler doet. Wel leuk dat je je onkunde op Vitae wilt verhalen. :)

Zoals ik al zei hier boven is er een gebrek aan voortdurend goede aanvallen, def weg trekken van de ene naar de andere kant om dan juist weer op een andere plek toe te staan. Verder enorm kortzichtig dat je het niet zou redden met het aantal clears. Die fout ligt bij jou, simpelweg van aanvallende manier switchen zou je al een heel stuk verder helpen.
Haha ja laten we zeggen dat Jolien, elke normale speler trouwens, niet zo achterlijk is om daarop in te springen. (...) Bovendien zei ik al dat er maar een verschrikkelijk klein stukje aan het aanvallen was, ik en Il Buratt.. MNIM was inactief, wil het nog wel eens herhalen, al spreken de statistieken voor zich.

Wil je mij even uitleggen hoe je defence van de ene naar de andere kant trekt als er aan één kant geen edeldreiging is? Haha, wat ben jij een held zeg, ekte farmpro. Maar serieus, hij timed cleartjes achter mijn edelclears, proficiat. Hij verliest pakken dorpen en troepen terwijl hij dat doet.. Jolien heeft misschien 2 treintjes gesniped ooit, max 3. Ik verleg mijn 'onkunde' niet naar Vitae, ik sta 100 dorpen in de plus, nochmaals. (...)

Eervol zullen we maar met een korreltje zout nemen, cf's pakken dmv bb dorpen is nu niet bepaald eervol, ongeacht welke daden Jolien dan gedaan zou hebben.

Blijft hetzelfde principe, of je nu 1, 10 of 100 muren omhoog gooit. Nu verdraai je je eigen principes zodat het je uitkomt, echter spreek je jezelf principieel tegen.
Ja zeker als 'eervol' uit jouw mond komt hé. :D Nee inderdaad, 10uur jumpen door interns naar het front van je bondgenoot is veel beter. Het zijn mijn principes niet, ik geef er commentaar op, ik ben niet fundamenteel tegen PP gebruiken.. Zal je nieuwe Vitae mascotte vast ook al wel gezegd hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.168
En dan hebben ze mij er ook opgezet :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hypocriete troep allemaal, janken dat er "steken" richting vitae gingen maar zelf nu alleen maar steken:eek:
 

DeletedUser74005

Guest
U vraagt, wij draaien. Discussies over gewonnen schaakpotjes gelieve niet in dit topic voeren.
 

DeletedUser68252

Guest
Wil je mij even uitleggen hoe je defence van de ene naar de andere kant trekt als er aan één kant geen edeldreiging is? Haha, wat ben jij een held zeg, ekte farmpro. Maar serieus, hij timed cleartjes achter mijn edelclears, proficiat. Hij verliest pakken dorpen en troepen terwijl hij dat doet.. Jolien heeft misschien 2 treintjes gesniped ooit, max 3. Ik verleg mijn 'onkunde' niet naar Vitae, ik sta 100 dorpen in de plus, nochmaals. (...)

Retorische vraag ga ik vanuit? Anders een enorm grappige vraag van iemand die zichzelf profileert als zijnde een van de betere spelers.

krepox zei:
Ja zeker als 'eervol' uit jouw mond komt hé. :D Nee inderdaad, 10uur jumpen door interns naar het front van je bondgenoot is veel beter. Het zijn mijn principes niet, ik geef er commentaar op, ik ben niet fundamenteel tegen PP gebruiken.. Zal je nieuwe Vitae mascotte vast ook al wel gezegd hebben.

Je bent tegen veel muren met pp uppen maar 1 muur vind je wel kunnen. Dat is wat je tot op heden verwoord hebt, althans zover gaat mijn interpretatie daarvan. 1 muur is dan net zo erg als die 100, principieel gezien blijft het hetzelfde.
 

DeletedUser68252

Guest
Het wil niet echt dagen hè? :D

Tis uiterst komisch dat Krepox zich profileert als een van de betere spelers en dan een vraag als deze stelt. Als dit werkelijk zo zou zijn ontbreekt het hem aan aanvallende kwaliteiten. Reden voor mij om het als een retorische vraag te beschouwen, of ik moet Krepox flink overschatten. :)
 

DeletedUser73657

Guest
Tis uiterst komisch dat Krepox zich profileert als een van de betere spelers en dan een vraag als deze stelt. Als dit werkelijk zo zou zijn ontbreekt het hem aan aanvallende kwaliteiten. Reden voor mij om het als een retorische vraag te beschouwen, of ik moet Krepox flink overschatten. :)

Hij bedoelt volgens mij dat er aan de kant van vitae geen edeldreiging is dus dat de def niet naar daar gelokt kan worden :confused:
 

DeletedUser73696

Guest
Tis uiterst komisch dat Krepox zich profileert als een van de betere spelers en dan een vraag als deze stelt. Als dit werkelijk zo zou zijn ontbreekt het hem aan aanvallende kwaliteiten. Reden voor mij om het als een retorische vraag te beschouwen, of ik moet Krepox flink overschatten. :)

Beetje als mensen die anoniem op een accountje andere spelers gaan kata'en op andere werelden. :rolleyes:
 

DeletedUser75826

Guest
Beetje als mensen die anoniem op een accountje andere spelers gaan kata'en op andere werelden. :rolleyes:

Andere spelers? Je bedoelt één andere speler. Jij bent enkelvoud, ik weet dat jij jezelf erg leuk vind. Maar je bent nog steeds maar een enkelvoudig iemand.

En sorry voor het Kata'en Mike.
 

DeletedUser60292

Guest
Ik zal maar eens on topic gaan om wat anders te doen dan al de rest :eek:

TheUltimateFighter - Jannes is absoluut top en iedereen die front met hem kan maar al beter op voorhand op delete gaan want het is toch onvermijdelijk :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik zal maar eens on topic gaan om wat anders te doen dan al de rest :eek:

TheUltimateFighter - Jannes is absoluut top en iedereen die front met hem kan maar al beter op voorhand op delete gaan want het is toch onvermijdelijk :cool:

Noot: Dit is geen weddenschap.
 

DeletedUser74005

Guest
Je hebt helemaal gelijk, zal de reacties speciaal voor jou verwijderen.
 
Bovenaan