Top/Flop Spelers

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Kwantiteit is belangrijk, maar er spelen veel meer dingen een rol in het winnen van een wereld als stam. Denk bijvoorbeeld aan kwaliteit van de spelers, leiding, activiteit, samenwerking. Alles bij elkaar denk ik dat Amen/Hippo een licht overwicht zouden hebben wanneer Faith TheCrowe niet had gerekruteerd. Vandaar dat ik vind dat dit de wereld spannender maakt.

Faith had al een kwantitatief overwicht, crowe verhoogt dit met een dikke 6 - 7 miljoen. En vergroot het front van 2 hippo'ers extreem. In plaats van een soort phalanx heeft hippo nu een stel ramp accounts, met een veel te groot front.
Maakt het misschien wel spannender, maar daarmee blijft het wel rete triest om vijanden te rekruteren.

Jouw katagebruik en die van bijna heel de wereld is inderdaad niet vergelijkbaar hiermee.

De reden van die vergelijking is dat ik me kan herinneren (weet het niet zeker, vandaar dat ik correct me if im wrong schreef in dat specifieke stuk) dat fringster hier op het AF zei dat een katalimiet in zijn ogen niet hoefde. Hij schreef dat het bij het spel hoorde en daarom niet uitmaakt hoeveel, hoevaak en waarop je ze gebruikte.

Die uitspraak getuigt er niet van dat fringster veel waarde hecht aan een wereld winnen op meest nette manier, terwijl hij het wel raar vind dat tegenstanders zich niet altijd aan de 'gentleman agreements' hebben gehouden. Dit vind ik een beetje hypocriet.

Ik heb niet zo een zin om terug te gaan zoeken wat fringster zei, in ieder geval hebben hippo en amen gewoon een afspraak dat we netjes willen winnen, of niet, zo simpel is dat.

Dat getuigt van klasse. Nu is het enkel nog zaak dit IG waar te maken. Ik zag net op het AF dat er door Hippo een kijkje is genomen op het forum van Faith. Wat vinden jullie daarvan?

Voor de gedeeltes waarvan wij weten dat het gedaan is, onacceptabel. Ookal heeft faith indirect dezelfde info over hippo gewonnen, maar dan door spelers te rekruteren. Maar daar gaat het niet om. Wij hebben wel degelijk aangegeven niet geinteresseerd te zijn voor mogelijk gewonnen informatie, als dat wij de actie totaal afkeuren. Ook hippo keurde deze actie af.
 

DeletedUser11706

Guest
Faith had al een kwantitatief overwicht, crowe verhoogt dit met een dikke 6 - 7 miljoen. En vergroot het front van 2 hippo'ers extreem. In plaats van een soort phalanx heeft hippo nu een stel ramp accounts, met een veel te groot front.
Maakt het misschien wel spannender, maar daarmee blijft het wel rete triest om vijanden te rekruteren.



Ik heb niet zo een zin om terug te gaan zoeken wat fringster zei, in ieder geval hebben hippo en amen gewoon een afspraak dat we netjes willen winnen, of niet, zo simpel is dat.



Voor de gedeeltes waarvan wij weten dat het gedaan is, onacceptabel. Ookal heeft faith indirect dezelfde info over hippo gewonnen, maar dan door spelers te rekruteren. Maar daar gaat het niet om. Wij hebben wel degelijk aangegeven niet geinteresseerd te zijn voor mogelijk gewonnen informatie, als dat wij de actie totaal afkeuren. Ook hippo keurde deze actie af.

Er werd op ons forum gekeken en NIETS gevonden, zoals wij altijd verkondigd hebben, dus gelieve te stoppen met te zeggen dat wij info gewonnen hebben ivm Amen/Hippo.

Wij hebben NOOIT achter info gevraagd, noch hebben desbetreffende spelers zelf voorgesteld om info te geven.
 

DeletedUser57854

Guest
Belangrijk hier is, is dat dit een reactie was op dat van Hippo die op Faith. forum keek.
Wat natuurlijk niet acceptabel is, wat zowel door Hippo en Amen vermeld is.
Echter blijkt dat Hippo geen informatie bekeken heeft op dat account.

Dit valt even goed te geloven als jullie die zeggen dat je niets van info gevraagd hebt aan die recruits.
Wat ik heel graag wil geloven en ook geloof. Net zoals ik ook Hippo! geloof.
 

DeletedUser11706

Guest
Belangrijk hier is, is dat dit een reactie was op dat van Hippo die op Faith. forum keek.
Wat natuurlijk niet acceptabel is, wat zowel door Hippo en Amen vermeld is.
Echter blijkt dat Hippo geen informatie bekeken heeft op dat account.

Dit valt even goed te geloven als jullie die zeggen dat je niets van info gevraagd hebt aan die recruits.
Wat ik heel graag wil geloven en ook geloof. Net zoals ik ook Hippo! geloof.

Ik had toen moeten ingrijpen en directe logout moeten verplichten, maar dat heb ik dus niet gedaan. Iets waar ik nu niets echt trots op ben. Hoe ik het ook zou willen draaien of keren, het zit dicht bij spioneren, als het dat al niet zou zijn. Wel kan ik met zekerheid zeggen dat er enkel op zoek gegaan naar de info ivm theCrowe en de andere overstappers, zoals ik ook benadrukte. Er is niet gekeken naar de rest van het forum / op zoek gegaan naar stacks of massaplanningen / berichten doorgestuurd waarvan we eerst werden beschuldigd. Liquicity kan dit navragen bij zijn contactpersoon, ook hij zal dit bevestigen. Mijn eerder vermelde post met de prntscrn is bijgevolg ook niet uit context getrokken.

Er werd dus wel duidelijk op zoek gegaan naar info en er werd helemaal niets gevonden, dus hetgeen wij zeiden over die rekruits klopt ook daadwerkelijk, ik weet niet of iemand dit nu nog kan ontkennen., verder wordt vermeld dat er niet op zoek werd gegaan naar stackinfo en weet ik veel wat, maar tijdens het zoeken zal hier en daar wel iets anders gevonden geweest zijn ook. (al dan niet onbewust)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit is een niet heel zinnige discussie.
Omdat zowel Faith. als de 2 spelers van Hippo. niet kunnen bewijzen dat ze geen informatie hebben binnen gekregen.
De 2 spelers van Hippo kunnen niet bewijzen dat ze naast het zoeken naar topics over The Crowe. nog meer hebben bekeken.
Faith. kan niet bewijzen dat ze geen info hebben gekregen van de recruuts uit de vrijandelijke stam Hippo.
Faith. kan wel het hele forum laten zien maar er bestaan nog meer communicatie middelen als het Forum.
Ik kan KoffieKan en de spelers van Hippo die dit gedaan hebben op hun woord geloven maar dat doe ik niet meer tegenwoordig in deze wereld.
Wat wel vast staat dat zowel Faith. als de 2 spelers uit Hippo. een lage actie vertoond hebben.
 

DeletedUser

Guest
Is deels bewezen door de screens van het gesprek die Liquicity heeft ontvangen. Anders kan hij het navragen bij Maikel, die 2 handen op 1 buik zouden zijn. Verder was er ook nauwelijks info over Hippo te vertellen en was die er wel, dan nog konden ze er niet veel mee aanvangen. Buiten dat ze weten dat Hippo niet op rand van afgrond staat, zoals eerder beweerd.

Dat terzijde, neemt dit niet weg dat dit laag was, natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Jawel The crowe heet wel een afscheidsbrief op het forum gelaten. Ik kan deze misschien op het forum posten? Er staat namelijk in hoe hij NOOIT hippo leden zal aanvallen en nog steeds wil samenwerken om Ujelly aan te vallen...


Totdat ik erachter kwam dat jou PM rechtstreeks doorgestuurd werd naar uJelly en jij helemaal niet de intentie had om in de boot te gaan tegen hem ;)

En ja die PM's heb ik ook:rolleyes:
 

DeletedUser65460

Guest
Vind ik een belediging, modje??

hij vroeg zelf voor ingame straffen dus - 50% aub :p

Jij bent echt een nozem he.. Mensen ranzig hard beginnen uitschelden en dan scheinheilig tegen je vijand komen zeggen dat ie beledigend is voor een soort woordgebruik dat echt nog wel goed mee valt. Wordt aub weer gebanned, iedereen vind het hier leuker zonder jou.
 

DeletedUser63840

Guest
Jij bent echt een nozem he.. Mensen ranzig hard beginnen uitschelden en dan scheinheilig tegen je vijand komen zeggen dat ie beledigend is voor een soort woordgebruik dat echt nog wel goed mee valt. Wordt aub weer gebanned, iedereen vind het hier leuker zonder jou.

Andy, gaat u eens even weg :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
f39bcd8cf0.jpg
 

DeletedUser51839

Guest
Waar is den tijd da gij zei da ge nooit meer op het AF ging komen :p

Mocht je niet au serieus nemen, was ook door privé omstandigheden.
Loop eerlijk gezegt redelijk fucked up in rl.
Vandaar dat ik soms enorm verschillend uit de hoek kom.
 
Bovenaan