Top/Flop Spelers

DeletedUser74047

Guest
Die is er ook, maar niet iedereen reageert op skype en niet iedereen wil zijn mobiele nummer afgeven :)
 

DeletedUser74031

Guest
Dit zegt genoeg over jou.. :eek:

Wat zegt dit over mij? Ik vindt het gewoon belangerijk dat ik mijn leden snel kan bereiken ook indien iemand plotseling niet kan spelen kan ik hierdoor hun nummer of skype makkelijker op anticiperen kijkt byv naar Ferry daar zat niemand meer op waardoor Faith enorme verliezen lijdt.

Je weet hier sowieso niet alle details over, dus je mening kunnen we met een korreltje zout nemen. ;)

Je geeft net een persoonlijk mening over hoe ik ben. Dus dan moet je alles over mij weten? Ik weet zelf dat er dingen verkeerd gaan bij Faith zoals met Bonecrusher ect.
 

DeletedUser73977

Guest
Wat zegt dit over mij? Ik vindt het gewoon belangerijk dat ik mijn leden snel kan bereiken ook indien iemand plotseling niet kan spelen kan ik hierdoor hun nummer of skype makkelijker op anticiperen kijkt byv naar Ferry daar zat niemand meer op waardoor Faith enorme verliezen lijdt.



Je geeft net een persoonlijk mening over hoe ik ben. Dus dan moet je alles over mij weten? Ik weet zelf dat er dingen verkeerd gaan bij Faith zoals met Bonecrusher ect.

Het verlies van ferry's dorpen in een vroeg stadium lag niet aan het feit dat hij niet bereikt kon worden, maar omdat jij niet op de hoogte bent van alle inside info, verwacht ik ook niet dat jij dit weet.

Ik zeg niet dat ik alles over jou weet, maar jouw snel getrokken (sarcastische) conclusie zegt voor mij redelijk wat over jou. En het aftrek van punten van Bone is vrij zichtbaar voor de buitenwereld inderdaad, maar ben je ook op de hoogte van dat account zoals ik dat ben, aangezien je claimt te weten wat er allemaal misgaat daar?
 

DeletedUser74031

Guest
Ik zal het gesprek ff voor je terugzoeken.. Ff kijken waar ik het gelaten heb :)
 

DeletedUser66265

Guest
Je zou toch denken dat Faith een database had met telefoonnummers en Skypenamen :)

Dit vind ik dus enorme onzin..
Zou er eerder van maken: je zou toch echt denken dat Faith wel nood vv's uit heeft staan.
Niet iedereen wil prive en tw met elkaar mengen, en ook niet iedereen staat wachtwoorden af.

Ik persoonlijk zou het al vervelend vinden om bij iemand nood vv uit te zetten, laat staan mijn wachtwoord af te geven.
Als ik mijn wachtwoord af geef zou het alleen aan een leiding zijn waar ik enorm veel respect voor heb en voor 100 % vertrouwen in heb.
Prive ben ik ook niet door iedereen bereikbaar, simpelweg omdat ik dat maar niks vind.
Uiteindelijk is en blijft tw maar een spel.
 

DeletedUser74031

Guest
Dit vind ik dus enorme onzin..
Zou er eerder van maken: je zou toch echt denken dat Faith wel nood vv's uit heeft staan.
Niet iedereen wil prive en tw met elkaar mengen, en ook niet iedereen staat wachtwoorden af.

Ik persoonlijk zou het al vervelend vinden om bij iemand nood vv uit te zetten, laat staan mijn wachtwoord af te geven.
Als ik mijn wachtwoord af geef zou het alleen aan een leiding zijn waar ik enorm veel respect voor heb en voor 100 % vertrouwen in heb.
Prive ben ik ook niet door iedereen bereikbaar, simpelweg omdat ik dat maar niks vind.
Uiteindelijk is en blijft tw maar een spel.

Daar heb je ook een punt, wat je zegt klopt ook. In Zero hebben we preventieve vv indien iemand problemen heeft om verschillende redenen :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Prive ben ik ook niet door iedereen bereikbaar, simpelweg omdat ik dat maar niks vind.

Nouja dat ben jij.
Ik daarentegen vind het juist wel lekker om via whatsapp bereikbaar te zijn in hoge nood. 20 uur per dag bereikbaar, dus 'vv fouten' bijvoorbeeld niet goed afgeven zullen nooit plaats vinden. Ook kan ik, zodra ik mobiel merk dat ik incommings krijg. Mijn co spelers heel gemakkelijk en snel inlichten dat ze moeten loggen als het kan. Zonder dat ik de mobiele versie van skype op start.

Niet iedereen heeft graag gegevens open en bloot. Maar een skype database is gewoonlijk. En een telefoonnummer bij de gene die je het meest vertrouwt, is meer dan handig.
 
Reactiescore
539
Nouja dat ben jij.
Ik daarentegen vind het juist wel lekker om via whatsapp bereikbaar te zijn in hoge nood. 20 uur per dag bereikbaar, dus 'vv fouten' bijvoorbeeld niet goed afgeven zullen nooit plaats vinden. Ook kan ik, zodra ik mobiel merk dat ik incommings krijg. Mijn co spelers heel gemakkelijk en snel inlichten dat ze moeten loggen als het kan. Zonder dat ik de mobiele versie van skype op start.

Niet iedereen heeft graag gegevens open en bloot. Maar een skype database is gewoonlijk. En een telefoonnummer bij de gene die je het meest vertrouwt, is meer dan handig.

precies hoe ik ook handel, dan weet ik meteen dat ik een internetcafé moet zoeken als teddy me massa't op vakantie :D
 
Bovenaan