Top/Flop spelers *NLC1*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Re: Top/Flop spelers

het is niet zo moeilijk mensen boos op je te laten worden :p
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser52559

Guest
Re: Top/Flop spelers

Edel., 0003 (496|600) , C64 morgen om 21:59:42:708 uur 26:30:02
0003 morgen om 21:59:58:603 uur 26:30:18
0003 morgen om 22:00:18:164 uur 26:30:38
0003 morgen om 22:00:29:707 uur


Juist, nu weet ik weer welk niveau spelers er zitten op Classic.

Wat een noob, zou ik hem kunnen snipen?? :rolleyes:
 

DeletedUser60542

Guest
Re: Top/Flop spelers

Edel., 0003 (496|600) , C64 morgen om 21:59:42:708 uur 26:30:02
0003 morgen om 21:59:58:603 uur 26:30:18
0003 morgen om 22:00:18:164 uur 26:30:38
0003 morgen om 22:00:29:707 uur


Juist, nu weet ik weer welk niveau spelers er zitten op Classic.

Wat een noob, zou ik hem kunnen snipen?? :rolleyes:

mij nodig?;p

(ben beau ter ham)
 

DeletedUser

Guest
Re: Top/Flop spelers

lolz toch nu wil n.w.d. nog dat we hun melden als we gaan aanvallen ????

mag niet op zondagochtend om zeven liggen ze nog in bed, mag niet laat in nacht slapen ze al...

haha mss moet duckje voor n.w.d. nachtbonus veranderen van 19uur tot 16uur dag nadien... (slaaptijd en schooltijd kindjes respecteren hé)

ach ja zijn er ook met kids die dan melden wil daar wat meer tijd aan besteden dan deffen op account

ja die denken wij dat niet hebben haha hier zelfs drie ...

lolz hier rl genoeg met kids hoor... moet enkel weten wanneer je moet komen hé op je accountje of wat alles oké zetten mss (toch géén boer limiet moet n.w.d. deffers toch lukken toch...)



waar zijn die mee bezig

add. leden leg hun eens het woord TRIBALWARS uit

grtz I.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44266

Guest
Re: Top/Flop spelers

lolz toch nu wil n.w.d. nog dat we hun melden als we gaan aanvallen ????

mag niet op zondagochtend om zeven liggen ze nog in bed, mag niet laat in nacht slapen ze al...

haha mss moet duckje voor n.w.d. nachtbonus veranderen van 19uur tot 16uur dag nadien... (slaaptijd en schooltijd kindjes respecteren hé)

ach ja zijn er ook met kids die dan melden wil daar wat meer tijd aan besteden dan deffen op account

ja die denken wij dat niet hebben haha hier zelfs drie ...

lolz hier rl genoeg met kids hoor... moet enkel weten wanneer je moet komen hé op je accountje of wat alles oké zetten mss (toch géén boer limiet moet n.w.d. deffers toch lukken toch...)



waar zijn die mee bezig

add. leden leg hun eens het woord TRIBALWARS uit

grtz I.


je kan van kinderen niet verwachten hun school op te geven voor een online spelletje ;)
 

DeletedUser49153

Guest
Re: Top/Flop spelers

lolz toch nu wil n.w.d. nog dat we hun melden als we gaan aanvallen ????

mag niet op zondagochtend om zeven liggen ze nog in bed, mag niet laat in nacht slapen ze al...

haha mss moet duckje voor n.w.d. nachtbonus veranderen van 19uur tot 16uur dag nadien... (slaaptijd en schooltijd kindjes respecteren hé)

ach ja zijn er ook met kids die dan melden wil daar wat meer tijd aan besteden dan deffen op account

ja die denken wij dat niet hebben haha hier zelfs drie ...

lolz hier rl genoeg met kids hoor... moet enkel weten wanneer je moet komen hé op je accountje of wat alles oké zetten mss (toch géén boer limiet moet n.w.d. deffers toch lukken toch...)



waar zijn die mee bezig

add. leden leg hun eens het woord TRIBALWARS uit

grtz I.

ik heb geen idee wie je bent (I) maar iedegeval je komt hier dus klagen omdat je dorpen van hun pakt? dan zou ik eerder nieuwe aanvallen sturen? maar in plaats daarvan kom je hier je zegje doen. dat noem ik geen TRIBALWARS maarja..
 

DeletedUser

Guest
Re: Top/Flop spelers

je kan van kinderen niet verwachten hun school op te geven voor een online spelletje ;)

Haha ging over iemand met kids dus volwassen persoon hé :rolleyes:

Maar zijn soms nog erger dan schoolkids die zagen minder bij aanvallen soms dan volwassen (of allé denken sommige toch ze zijn)

En ik vraag niet ze hun school opgeven.

Maar personen die aanvallen krijgen moeten niet zeuren en dreigen naar wie hun aanvalt van:

kingsteven vandaag om 09:23 uur
makker gij begint echt stillekes aan op men systeem te werken ze maat wa denkte nu da ge mijn nieuwe dorpen kunt overnemen zonder problemen?
men kop staat er echt niet naar ze voor gvd constant op diene pc te zitten omda gij weer onozel staat te doen hier!!!!!!!!!

kingsteven vandaag om 11:38 uur
ik snap u echt van geen klote ze gast das nu al de 3de keer da ge da probeerd en tzal u weer mislukken!! dus ik raad u aan voor ermee te stoppen want uw verliezen zullen groot zijn en dan zal ik eens actie ondernemen!
eens zien hoeveel lege dorpen ik dan kan overnemen van je

ollie10 vandaag om 11:57 uur
Moet ik nu bang worden van jou gevloek en dreigementen?
Tis zondag he, dus ff dimmen.

kingsteven vandaag om 11:58 uur
ja idd en dan moede nie smorgens vroeg uit uw beddeke komen voor weer het klein kind uit te hangen dat smorgens aanvalt!

ollie10 vandaag om 12:04 uur
Standaard antwoord van een loser:)

kingsteven vandaag om 12:04 uur
ja idd dermee dat ge nog geen dorp hebt kunnen nemen van mij standaard voor losers e

ollie10 vandaag om 12:33 uur
de dag is nog niet voorbij en dorpen staan toch leeg:)

kingsteven vandaag om 12:37 uur
schijn bedriegt :)

ollie10 vandaag om 12:41 uur
ik ben wel teleurgesteld, dat je me uitscheld omdat ik vanmorgen voor het werk nog wat clears heb verstuurd.
je kent me toch wel van de vorige aanvallen dat het mij niet uitmaakt of je on-line bent:)
maakt het juist leuker:)

kingsteven vandaag om 12:45 uur
alleen mensen die het niet aankunnen overdag zijn zo laf voor dat smorgens te doen dus ik kan het goed geloven dat ge zo al 1mil hebt kunnen halen!
als iedereen zo moet spelen het zou dan enorm plezant spelen zijn!

ollie10 vandaag om 12:52 uur
ik val je toch ook overdag aan???

ik zal er aan denken de volgende keer eerst te vragen of je on-line bent:)
doe jij dat dan ook met je 'wraak' aktie?

ollie10 vandaag om 12:56 uur
ik start wat nieuwe aanvallen nu HOOR.
MAG DAT??

grtz I.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan