Top/Flop spelers *NLC1*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser57186

Guest
Re: Top/Flop spelers

ik denk toch dat downonme gewoon iets te veel voor hem was:)

Nou ja niet overdrijven. :p Jij deed al het werk. :) Ik kwam op het einde gewoon wat cleartjes knallen wat hem dan te veel werd. Maar jij hebt zo wi het zo grootste aandeel in deze rol. :p


Nee kingsteven wou al stoppen

Zo te zien willen al jullie leden stoppen. Ze wachten gewoon tot ze de eerste aanvallen zien komen en dan stoppen ze definitief. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60976

Guest
Re: Top/Flop spelers

Zo te zien willen al jullie leden stoppen. Ze wachten gewoon tot ze de eerste aanvallen zien komen en dan stoppen ze definitief. :p

Dat is niet waar. Ik ben al zo vaak aangevallen door 1 van jullie en ga gewoon door!
 

DeletedUser

Guest
Re: Top/Flop spelers

ach de grootste flopper is toch dowonme nu die z'n account aan ikeapotlood geeft die hij op ons forum nooit moest hebben;

steeds meer noob vond en msn wel met hem hele dagen zat te kletsen...

hi hi dus zo zie je maar iedereen kan nummer 1 account krijgen als hij msn maar genoeg slijmt en nog eens slijmt...
 

DeletedUser858

Guest
Re: Top/Flop spelers

ach de grootste flopper is toch dowonme nu die z'n account aan ikeapotlood geeft die hij op ons forum nooit moest hebben;

steeds meer noob vond en msn wel met hem hele dagen zat te kletsen...

hi hi dus zo zie je maar iedereen kan nummer 1 account krijgen als hij msn maar genoeg slijmt en nog eens slijmt...

Ik denk dat jij bull-shit praat :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57186

Guest
Re: Top/Flop spelers

ach de grootste flopper is toch dowonme nu die z'n account aan ikeapotlood geeft die hij op ons forum nooit moest hebben;

steeds meer noob vond en msn wel met hem hele dagen zat te kletsen...

hi hi dus zo zie je maar iedereen kan nummer 1 account krijgen als hij msn maar genoeg slijmt en nog eens slijmt...

Ik denk dat de andere Legion spelers wel kunnen bevestigen dat ik nooit maar ook nooit iets heb gezegd over Ikeapotlood.
Zo zie je maar dat je nog altijd dom en lelijk bent. :s

Tja, hoe jij aan je nummer 2 rang en al de rest komt zullen we ook maar zwijgen zeker.
 

DeletedUser

Guest
Re: Top/Flop spelers

S1nful op 22.01. om 17:07 uur
Tss... Je stam blijft me aanvallen hé... Niet zo netjes.

GodfatherOP op 22.01. om 17:09 uur
ik weet niet wie jij aanvalt maar stuur het raport maar ff door naar mij dan

S1nful op 22.01. om 17:11 uur
Belima. + ik heb het forum gelezen. Je wou mij edelen? (je hebt nog een ander lek dan lola jongen :p). Wat was het nu ook al weer? 1:50 vanacht kon je hem bouwen of was hij af? Zodat je dan mij kon edelen? Tsss...

GodfatherOP op 22.01. om 17:14 uur
ja weet jij valt ons zelf nog aan weetje ik heb zelf ook geen andere keuze maar wat zal je zelf vinden is er nog een vriend schap doen we kunnen sluiten dat we met ze alle elkaar met rust laten want ik wil je persoonlijk niet edelen want wij hebben toch altijd goed contact en deze stam je hebt wel gelijk niet stuurt os naar elkaar

S1nful op 22.01. om 17:17 uur
Joram is begonnen met mij aan te vallen, jullie hebben ons de oorlog verklaard. En kijk, (ken je naam niet), ik heb je een aanbod gedaan om bij ons te komen, naar een stam met ervaring die wél os stuurt.Je hebt dat afgeslaan en je bent bij DEFEND gebleven met een verrader als stamoprichter.

S1nful op 22.01. om 17:19 uur
btw, wat vind je van de timing van mijn aanval? Probeer daar maar ez tussen te geraken ;)

GodfatherOP op 22.01. om 17:19 uur
jaaja maar ik heb jullie niet de oorlog verklaart weetje er is wel een oplosing om dit te stoppen denk of nie

GodfatherOP op 22.01. om 17:20 uur
je aanval was wel kk goed dat was wel slim

GodfatherOP op 22.01. om 17:25 uur
als we nou samen werken

S1nful op 22.01. om 17:25 uur
Hoezo?

GodfatherOP op 22.01. om 17:27 uur
dat we samen de defend pakken snap laat mij overstappen en we pakken ze samen je hebt gelijk had beter moeten weten

S1nful op 22.01. om 17:29 uur
Hierzo, wat een loyaliteit toch :p.

Face it joram, je stam valt uiteen.

Deze mededelingen werden door S1nful doorgestuurd.

Joramvd25 op 22.01. om 17:57 uur
Zal get eens vrage

S1nful op 22.01. om 18:18 uur
En, wat zegt hij? :p. Ben wel benieuwd :p.

S1nful op 22.01. om 19:19 uur
Problem solved :p

Joramvd25 op 22.01. om 20:02 uur
Wat bedoel je?

S1nful op 22.01. om 20:03 uur
[player]godfatherOP[/player] klik ez op zijn naam en kijk dan eens naast het woord "stam:" :p

Joramvd25 op 22.01. om 20:56 uur
kweet nog een overloper

S1nful op 22.01. om 21:01 uur
Hahaha, overlopers en inactievelingen :p. Da's al waar je stam uit bestaat joram. Sorry jongen, maar je bent echt slecht. 91+ vs 6 en we zijn nog aan het winnen? Hoe slecht kan je stam zijn :p

Joramvd25 op 22.01. om 21:58 uur
91? Het is meer 10 ofzo van allemaal 300 punten vind je het dan gek? En ze willen allemaal hun
Eigen hagie redden ze zijn zwak

S1nful op 22.01. om 22:25 uur
Inderdaad, zwak, net als jij, net als iedereen van de stam.

Joramvd25 vandaag om 09:30 uur
Net als ik? Ik verzet me tenminste zei gaan bij een beetje tegenslag weg. En ik zorg er nog voor dat jij bijna geen troepen meer hebt.

S1nful vandaag om 09:33 uur
Hahaha, hoezo? :p. Ik heb gisteren thegodfatherOP gecleard, ik kan jou nu ook clearen als ik wil, ik kan belima clearen, ik kan iedereen clearen hier :p


Dikke flop :p. Ik verlaat met de enige 3 ervaren spelers zijn stam. Hij (is de oprichter btw) verlaat ook onmiddellijk zijn stam en vraagt of hij erbij mag. Ik val hem aan, hij gaat terug naar zijn stam en verklaart mijn stam de oorlog. 1 speler van hen valt mij aan. Ik dodge en counter met kata's op zijn AH (die hij btw net had), onmiddellijk begint hij te zagen of hij ook in de stam. FLOPFLOPFLOP :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan