- Reactiescore
- 3.458
Vooral de tijd die je nu overhoudt nu je geen stam vv meer hoeft te draaien..W58 is Jannes vrij. Like als je daar blij om bent
Vooral de tijd die je nu overhoudt nu je geen stam vv meer hoeft te draaien..W58 is Jannes vrij. Like als je daar blij om bent
Bij 10 like's maak ik een grote AF post over de situatie die zich heeft afgespeeld binnen Insane en waarop ik mijn mening zal geven over enkele spelers/accounts.
Of zit niemand daarop te wachten? Overigens super goed geslapen vnd!
Ik bied 100 pp's! Voor een mooi nieuw (actief) topic
Voor 200 pp post ik hem deze avond nog
Bij 10 like's maak ik een grote AF post over de situatie die zich heeft afgespeeld binnen Insane en waarop ik mijn mening zal geven over enkele spelers/accounts.
W58 is Jannes vrij. Like als je daar blij om bent
Hou de eer aan jezelf Jannes,krijgen we weer ordinaire welles nietes discussies.Bij 10 like's maak ik een grote AF post over de situatie die zich heeft afgespeeld binnen Insane en waarop ik mijn mening zal geven over enkele spelers/accounts.
Op het AF zijn altijd welles nietes discussies dus dat zou willen zeggen we nooit nog iets mogen posten. Misschien kan Aldo het AF sluiten?
Ik kan enkel topics sluiten.
On-topic je hebt 10 likes ik wacht op het topic.
Duurt lang xxBij 10 like's maak ik een grote AF post over de situatie die zich heeft afgespeeld binnen Insane en waarop ik mijn mening zal geven over enkele spelers/accounts.
Jullie nieuwe stam met een paar van Novus ookDuurt lang xx
Ik bied 100 pp's! Voor een mooi nieuw (actief) topic
Helaas mogen wij niet belonen voor het maken van topics, maar wellicht kan ik een IGM dus wat likes voor je regelen Jannes?
Wie van novus komt er dan? LolJullie nieuwe stam met een paar van Novus ook
Wie van novus komt er dan? Lol
Ik heb nooit gezegd dat er accounts uit novus komen. Wel zijn er spelers van novus naar ons.