Top/flop speler(s)

Reactiescore
3.536
Hoe kan je dit aan je stam aanrekenen? Je moet gewoon je account goed op orde hebben, als je er zelf de dag er niet bent van de massa kan je toch gewoon ook off dodgen van de dag ervoor? Ik heb rapportjes waarvan ik zeg, wajow deze man is super noob en dan stuur ik edels en snipe je makkelijk na mijn eerste edel?

Deze massa was belange niet heel goed van insane zijn kant en dan dit aan dorpenverlies? Hoe?

:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
 
Reactiescore
222
Hoe kan je dit aan je stam aanrekenen? Je moet gewoon je account goed op orde hebben, als je er zelf de dag er niet bent van de massa kan je toch gewoon ook off dodgen van de dag ervoor? Ik heb rapportjes waarvan ik zeg, wajow deze man is super noob en dan stuur ik edels en snipe je makkelijk na mijn eerste edel?

Deze massa was belange niet heel goed van insane zijn kant en dan dit aan dorpenverlies? Hoe?

Ik ga uiteraard niet helemaal uitleggen waarom het de fout van de stam is. Ga niet onze probleempjes open op AF gooien. Maar ga er maar vanuit dit dit zeker meer de schuld van de stam is. Overigens is niet aan alles wat te doen, naar had heel wat beter kunnen & MOETEN verlopen.
 
Reactiescore
2.478
1 os'je daarvan heb ik nog terug getrokken. Dus alles wat je ziet aan def komt vanuit 2 dorpen. Toch aardig wat verliezen dan, niet dat het veel boeit maar toch vervelend.

Ik weet het, ik zie het rapportje gezien.
 

DeletedUser61134

Guest
Wat is er zo speciaal aan?
Arachnofobie ondersteunt slapeloosheid al sinds het bestaat.
 
Bovenaan