Top- en flopstammen

DeletedUser

Guest
Ja al zijn vriendjes en wat die tot nu toe heeft herijkt in zijn leven :eek:

Grappjuh :):p
 

DeletedUser75122

Guest
Vind nog steeds zwak dat je zulke grote woorden gebruikt terwijl je nog niet eens durft te tonen wie je bent.

EDIT: Hiermee doel ik ook op het stukje Error Vs. Hack waar je de brutale tiener uithangt met je taalgebruik...
 

DeletedUser

Guest
Vind nog steeds zwak dat je zulke grote woorden gebruikt terwijl je nog niet eens durft te tonen wie je bent.

EDIT: Hiermee doel ik ook op het stukje Error Vs. Hack waar je de brutale tiener uithangt met je taalgebruik...


Is iedereen zijn eigen keuze om zijn naam in de handtekening te zetten :rolleyes:
 

DeletedUser75122

Guest
Is iedereen zijn eigen keuze om zijn naam in de handtekening te zetten :rolleyes:

Sure, maar de meeste die iets te doen hebben op de wereld of van waarde waren op een andere wereld doen dit wel en hebben dan een grote mond. Niet zo'n duister persoon die uiteindelijk niks heeft gepresteerd
 

DeletedUser75122

Guest
Maar vertel is, wat heb jij dan zoal gepresteerd in je tw-loopbaan

Op de NL-Server? Vrijwel niks, speel nu alleen op Archer Maximus, maar heb dit niet vanaf het begin gedaan. Mijn eigen account, nja, dat zie je wel in game. Op de US-Server 2x top 15, 1x top 10, 1 wereld gewonnen.

EDIT: Qua ODA/ODD, nja, vaker safe gelegen en gewoon ondersteuning geleverd en clears geleverd dus als je zo kijkt naar prestaties lijkt het niet veel idd, maarja, samenspel tot het eind, nietwaar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73937

Guest
samenspel...nou zeg mij wat. Ik heb al m'n def bij stamleden staan en dan zeg je dat ik niet van waarde ben?
 

DeletedUser49913

Guest
Op de NL-Server? Vrijwel niks, speel nu alleen op Archer Maximus, maar heb dit niet vanaf het begin gedaan. Mijn eigen account, nja, dat zie je wel in game. Op de US-Server 2x top 15, 1x top 10, 1 wereld gewonnen.

EDIT: Qua ODA/ODD, nja, vaker safe gelegen en gewoon ondersteuning geleverd en clears geleverd dus als je zo kijkt naar prestaties lijkt het niet veel idd, maarja, samenspel tot het eind, nietwaar?

Heb jij in ego404 gespeeld :)?
 

DeletedUser75122

Guest
samenspel...nou zeg mij wat. Ik heb al m'n def bij stamleden staan en dan zeg je dat ik niet van waarde ben?

Waarde was of iets doet op deze wereld, wat jij doet op deze wereld zegt me niks, dat jij al je def hebt staan bij stamleden kan proportioneel heel anders uitspelen. Of je hebt 20 defdorpen of je hebt er 200, daar zit ook een verschil. Maar, ik zeg niet dat je een waardeloos figuur bent, ik vind wel dat je mag bekennen wie je bent als je meent zo groots over te willen komen.

Heb jij in ego404 gespeeld :)?

No sir, ik heb niet in ego404 gespeeld want ik heb ook op heel veel werelden amper gespeeld/gepresteerd.
 
Bovenaan