Top- en flopstammen

DeletedUser73937

Guest
Waarde was of iets doet op deze wereld, wat jij doet op deze wereld zegt me niks, dat jij al je def hebt staan bij stamleden kan proportioneel heel anders uitspelen. Of je hebt 20 defdorpen of je hebt er 200, daar zit ook een verschil. Maar, ik zeg niet dat je een waardeloos figuur bent, ik vind wel dat je mag bekennen wie je bent als je meent zo groots over te willen komen.

Ik heb zelf nog geen 7 mil oda dus wat denk je :p
 
Reactiescore
30
Kom op, zijn jullie hier echter enkel en alleen om jullie zelf belachelijk te maken?

Et, Mattie en Monique, weglopen voor incommings omdat ze zich anders belachelijk zouden maken? Je maakt 1 fout; Ze zouden niet zichzelf, maar JULLIE belachelijk maken.
Dat ze dat niet doen is hun eigen keuze, maar heeft niets met schrik voor jullie te maken.

Ik vraag me oprecht af waar je die overtuiging vandaan haalt.
 

DeletedUser49913

Guest
No sir, ik heb niet in ego404 gespeeld want ik heb ook op heel veel werelden amper gespeeld/gepresteerd.

ooh, ik las je post verkeerd. Ik dacht dat je zei dat je w1 gewonnen had haha :p
Want daar had ik ook (heel) even gespeeld namelijk :p
 
Reactiescore
1.728
Op de NL-Server? Vrijwel niks, speel nu alleen op Archer Maximus, maar heb dit niet vanaf het begin gedaan. Mijn eigen account, nja, dat zie je wel in game. Op de US-Server 2x top 15, 1x top 10, 1 wereld gewonnen.

EDIT: Qua ODA/ODD, nja, vaker safe gelegen en gewoon ondersteuning geleverd en clears geleverd dus als je zo kijkt naar prestaties lijkt het niet veel idd, maarja, samenspel tot het eind, nietwaar?

US server is relatief zwak. Maar lopen wel veel Nederlanders rond ja.
 
Reactiescore
154
Ik ken ze goed genoeg om in te schatten wat hun reacties zouden geweest zijn normaal :)
Voor een online spelletje is dat meer dan genoeg.

En tuurlijk is dat een goed antwoord, waarom zou het dat niet zijn?
*welles nietes discussie... Jeej*
 
Reactiescore
30
Ik ken ze goed genoeg om in te schatten wat hun reacties zouden geweest zijn normaal :)
Voor een online spelletje is dat meer dan genoeg.

En tuurlijk is dat een goed antwoord, waarom zou het dat niet zijn?
*welles nietes discussie... Jeej*

Je hebt het hier over reacties, terwijl je eerder in-game actie aanhaalde met het onderstaande:

Flaviuz zei:
Kom op, zijn jullie hier echter enkel en alleen om jullie zelf belachelijk te maken?

Et, Mattie en Monique, weglopen voor incommings omdat ze zich anders belachelijk zouden maken? Je maakt 1 fout; Ze zouden niet zichzelf, maar JULLIE belachelijk maken.
Dat ze dat niet doen is hun eigen keuze, maar heeft niets met schrik voor jullie te maken.

Je impliceert hier dat als ze wel aanwezig zouden zijn, ze zo goed konden deffen dat ze de aanvallers (Hack) belachelijk zouden maken. ''Weglopen voor incommings'' is namelijk in-game. Maar ik vraag me af hoe je dat kunt weten, aangezien er voor met name Vita weinig te deffen viel voordat hij aangevallen werd door Hack, laat staan in zijn Calm-tijd met jou. Het is geen welles-nietes discussie, je moet gewoon goed lezen wat je zelf hier neerschrijft.
 
Reactiescore
154
Dat van de welles nietes discussie, en dus reacties, ging over mijn mening (spelers van Vita zouden Hack easy aankunnen) die lijnrecht tegenover de jouwe staat (omgekeerde denk ik dan?). Slaat terug op IG, maar is geen actie IG. Welles nietes discussie, aangezien we dat niet zeker kunnen weten.

Hoe kan ik dat weten? Simpel, ik heb een beeld van het niveau van aanvallen van Hack, en ik heb een beeld van de vaardigheden van Et etc.
Door dat met elkaar te vergelijken, kan ik dus tot de mijn eerder gezegde conclusie komen.
 

DeletedUser73937

Guest
ET loopt niet weg, hij vliegt met een ruimteschip terug naar zijn moederplaneet omdat hij zoveel schrik heeft voor ons.
 
Reactiescore
30
Hoe kan ik dat weten? Simpel, ik heb een beeld van het niveau van aanvallen van Hack, en ik heb een beeld van de vaardigheden van Et etc.
Door dat met elkaar te vergelijken, kan ik dus tot de mijn eerder gezegde conclusie komen.

Wederom laat je weer van alles in het midden hier, maar goed. De realiteit bleek echter wat anders te liggen, iets anders kunnen we niet concluderen.
 
Reactiescore
154
Wat laat ik dan in het midden volgens jou? Ik ga niet weer in op je argumenten van "ze lopen weg voor incommings", omdat ik dat al meer dan genoeg deed.

De realiteit, daar kan je enkel naar gissen als buitenstaander in deze discussie. De 'realiteit' hoeft niet perce te zijn wat voor de buitenwereld het meest logisch lijkt. Dat weet jij net zo goed als ik.
 
Reactiescore
30
Wat laat ik dan in het midden volgens jou? Ik ga niet weer in op je argumenten van "ze lopen weg voor incommings", omdat ik dat al meer dan genoeg deed.

De realiteit, daar kan je enkel naar gissen als buitenstaander in deze discussie. De 'realiteit' hoeft niet perce te zijn wat voor de buitenwereld het meest logisch lijkt. Dat weet jij net zo goed als ik.

De realiteit is dat Vita er niet was terwijl hij incommings kreeg, waardoor hij jouw vertrouwen in hem niet bepaald kon waarmaken. Je hebt dus nooit kunnen vaststellen dat hij goed kon deffen. Ik heb geen argumenten genoemd voor ''ze lopen weg voor incommings'', ik bekritiseer alleen jouw houding dat ze ons wel gepakt hadden als ze er wel waren. Dat kun je niet weten, ten eerste omdat ze dat niet hebben laten zien en ten tweede omdat je ze waarschijnlijk niet kent van andere werelden. Ten derde is instelling/mentaliteit een van de belangrijkste dingen die komen kijken bij deffen, en ook daar heb ik nog 0 bewijs van hen van gezien. Je moet ook onder ogen kunnen zien dat je een stamgenoot kan overschatten.
 
Reactiescore
1.015
Wederom laat je weer van alles in het midden hier, maar goed. De realiteit bleek echter wat anders te liggen, iets anders kunnen we niet concluderen.

Ik heb op w36 zelf al onder ND gelegen (ET en Mattie) en Coma links van me (Monique). Die maken Hack belachelijk hoor als ze er zijn, ben het daar eens met Flaviuz.
 

DeletedUser73937

Guest
Maar ze zijn er niet. Dit feit maakt jullie uitspraken van ' ze maken jullie belachelijk' een heel stuk minder geloofwaardig.
 
Bovenaan