Top- en Flopstammen

DeletedUser

Guest
Misschien een interessant gespreksonderwerp:

Als we het hebben over dé stammen van W26, dan heb je het al snel over drie stammen, namelijk Brain, (V)(R) en Quiem!. Als je kijkt naar hoelang de stammen al bestaan, zien we dat (V)(R) en Brain al anderhalf jaar bestaan (natuurlijk in een geheel andere samenstelling) en Quiem! net 2-3 maanden korter dan dat. Nu heeft elke stam wel zo zijn eigen moeilijke periodes gehad, maar als we nou eens moeten kijken naar welke stam het eerst zou vallen, welke zou dat dat zijn en waarom? Waarom dan eerder dan de andere twee stammen?

Toch maar iets op gang proberen te krijgen

Jamilan
 

DeletedUser5312

Guest
Even iets anders, (sorry milan) ik heb het gevoel dat brain hier niet meer post, misschien een beslissing van de leiding?
 

DeletedUser

Guest
Geeft niets, ik dacht laat ik dan maar een onderwerp aansnijden, maar jij doet nu hetzelfde dus is prima :).

Ik denk niet dat men de stamleden verbiedt te posten op het AF. Zij doen er waarschijnlijk gewoon niet aan :).

Jamilan
 

DeletedUser

Guest
Even iets anders, (sorry milan) ik heb het gevoel dat brain hier niet meer post, misschien een beslissing van de leiding?

wtf dude, wat een kut post?
Je kan toch wel dit posten en op Milan zijn post posten?
Jij moet ook altijd weer zo onbeleefd zijn :(
 

DeletedUser

Guest
wtf dude, wat een kut post?
Je kan toch wel dit posten, op Milan zijn post posten en op die van emperor?
Jij moet ook altijd weer zo onbeleefd zijn :(

Jamilan
 

DeletedUser

Guest
wtf dude, wat een kut post?
Je kan toch wel dit posten, op Milan zijn post posten en op die van emperor?
Jij moet ook altijd weer zo onbeleefd zijn :(

Jamilan

Je kan me wel verbeteren maar nu klopt die niet?
Waarom zou die op zichzelf willen posten?
 

DeletedUser

Guest
Ik verbeter je niet, ik maak gewoon duidelijk dat jij PRECIES hetzelfde doet als emperor je voorganger en om dit te melden gebruik ik veel van je eigen woorden ;)

Jamilan
 

DeletedUser

Guest
Ik verbeter je niet, ik maak gewoon duidelijk dat jij PRECIES hetzelfde doet als emperor je voorganger en om dit te melden gebruik ik veel van je eigen woorden ;)

Jamilan

Naja opzich verbeter ik iemand, waarom zou ik dan nog op jullie reageren?
Ik hoef niet persé een nieuw onderwerp.
Jullie willen dat.
Ik kom hier enkel een beetje spammen, that's all ;)
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik mag je niet.

Waarom zou jij andere 'regels' (en ja, het staat tussen aanhalingstekens dus geen stomme reacties erover) hebben dan een emperor?

Als je niets hebt toe te voegen spam dan lekker in het 'praattopic', maar kom niet hier verwijten naar mensen te gooien en weet ik veel wat je allemaal doet.

Jamilan
 

DeletedUser

Guest
Ik verwijt niks, ik zeg op een vriendelijke manier over zijn post :eek:
Verder lees ik keurig mee :cool:

En ja ik zie dat het in aanhalingstekens staat, waarom zou ik daar een opmerking over maken?:p

En ik mag jouw wel, ik zou graag met je willen trouwen :)
Maar bij deze gaat dat dus niet door :(
 

DeletedUser

Guest
Ik verwijt niks, ik zeg op een vriendelijke manier over zijn post :eek:
Verder lees ik keurig mee :cool:

En ja ik zie dat het in aanhalingstekens staat, waarom zou ik daar een opmerking over maken?:p

En ik mag jouw wel, ik zou graag met je willen trouwen :)
Maar bij deze gaat dat dus niet door :(

Milan is mijn schatje, handen thuis :mad:
 

DeletedUser5312

Guest
Geeft niets, ik dacht laat ik dan maar een onderwerp aansnijden, maar jij doet nu hetzelfde dus is prima :).

Ik denk niet dat men de stamleden verbiedt te posten op het AF. Zij doen er waarschijnlijk gewoon niet aan :).

Jamilan

Ah joh negeer die gast, hij heeft grotendeels echt geen idee waar over hij praat. Maar iig, het viel me gewoon heel erg op dat posters als claudia, yyz. Sebseb enzo hier niet meer posten. Sebseb zal wel zijn omdat hij gestopt is denk ik maar de rest is ook veel stiller dan een maand geleden....
 

DeletedUser67609

Guest
Het lijkt me wel duidelijk dat Quiem de wereld zal gaan winnen :)
 

DeletedUser

Guest
Dat is wel het gewenste scenario als je het mij vraagt :)

Jamilan
 

DeletedUser5312

Guest
Ja ik ben op zich ook best wel een voorstander van die uitkomst :D
 
Bovenaan