Top- en Flopstammen

DeletedUser

Guest
Plaats hier de topstammen en flopstammen van deze wereld!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Toppers:

Alle boycot stammen.

Floppers:
de rest van de f*cking wereld.
 

DeletedUser40933

Guest
Mail naar shut down 26 vopor een invite in boycotstam ;)
 

DeletedUser63354

Guest
waarom ik dacht dit topic heefty teoveogende wsaarde
 

DeletedUser63837

Guest
quiem flopperdeflop!

Hmm.

Ben zelf geen quiem-speler, ben zelfs vijand, maar vind ze niet echt flop.
Brain ofc beter maar q. geen flop, anders waren ze al weg uit deze wereld denk ik haha.

Dit is btw niet echt een veelzeggend topic, is meer voor nieuwe werelden haha
 

DeletedUser5312

Guest
quiem heeft echt de slechtste leiding, de sfeer in de stam is echt waardeloos, en iedereen denkt alleen maar aan zichzelf en heeft nooit wat voor de ander over!
 

DeletedUser63354

Guest
Hmm.

Ben zelf geen quiem-speler, ben zelfs vijand, maar vind ze niet echt flop.
Brain ofc beter maar q. geen flop, anders waren ze al weg uit deze wereld denk ik haha.

Dit is btw niet echt een veelzeggend topic, is meer voor nieuwe werelden haha

quiem heeft echt de slechtste leiding, de sfeer in de stam is echt waardeloos, en iedereen denkt alleen maar aan zichzelf en heeft nooit wat voor de ander over!

Hij zit in Quiem! hé -SB- :p
 

DeletedUser63354

Guest
Om toch iets serieus ervan te maken:


Kaartje!

Ik heb hier een aantal stammen die toch het meest bekend zijn in de wereld. Althans, dit is bijna de gehele wereldvulling.

Brain en Brains.

Ik zal beginnen met onze respectievelijke vijanden, gezien Brain op #2 van de wereld staat zal ik ze hier als eerste vermelden. De stats van Brain zijn hier te vinden. Brain is een stam die allang bestaat. Ze liggen in het Westen en Zuiden van deze wereld. Ze hebben vroeger bewezen dat er een goede samenwerking heerst en al eerder een grote oorlog doorkomen. Gentle was hier het slachtoffer. Ik denk dat Brain, vooral in het begin van de oorlog met Quiem!, heeft laten zien waar ze voor staan. Nu neemt de kwaliteit, in mijn ogen, af. Het teamspel van Brain is enigzins te bewonderen, daarom geef ik Brain als stam zeker het woordje 'topstam'.

Brains, de mb stam, zal ik niet teveel over zeggen. De mb's liggen echt tegen de rim van het zuiden en het westen. Dit wilt zeggen dat het vooral een internstam is, te zien aan de overnames. Die stam heeft geen enkele nut op offensief vlak, daarom denk ik maar dat Brains een flopstam is, maar die stam staat er waarschijnlijk ook niet omdat ze zichzelf willen sturen :). Dus dat maakt alles duidelijk en de conclusie iets minder waar.

(V)(R)

De stam waarmee Quiem! altijd een bondgenootsschap mee heeft gehad. Een fusiestam die op het begin in gang is gegaan. Je ziet niet vaak dat fusiestammen het heel ver schoppen, toch is (V)(R) de #3 op de ranglijst op dit moment.
Ik heb nog niet veel mooie dingen van (V)(R) mogen zien en ondanks een driefrontenoorlog hebben ze al aardige verliezen geleden. Het ziet eruit dat het niet goed draait binnen (V)(R), maar ik hoop dat ze ook wat meer spanning in deze wereld zullen brengen. Ik ga nu uit van een neutraal. Ik heb ze overschat, maar ik verwacht nog wel wat meer klasse, nu ziet het er eerder uit als een stam die zal gaan floppen.

Grace!

De stam met een lastige ligging tov de tegenstander. Grace! heeft, vooral in het verleden, veel tegenslagen van Quiem! gehad. In de stats is te zien dat de stam zich in een dalende lijn bevindt. Ondanks zoveel tegenslag bestaat Grace! nog wel, maar voor hoe lang? De spelers brokkelen van de stam af. Er zitten zeker spelers met niveau, maar qua teamgeheel zal ik het woordje 'flop' hier maar neergooien. Er zat meer potentie in Grace! vroeger.

F.F.F

F.F.F, een stam die al langere tijd strijdt voor elk barbarendorpje die er te vinden is en al langere tijd omsingeld is door enkele grotere spelers. Ze bestaan al lang en spelen voor hun plezier, dat vind ik top! Maar aan kwaliteit is het flop. Al vind ik dat een beetje een kutwoord om aan iemand te geven, sorry.

*S*

Aangekomen bij medestrijders. Ook *S* heeft het niet helemaal waar kunnen maken in de ranglijst. De stam heeft onder leiding van meerdere vrouwen gestaan en doet het qua team hartstikke prima, de resultaten zijn er nog niet, maar wellicht komen deze binnekort? Daarom houd ik het op neutraal

D.V

Een zuidelijke stam en al langere tijd in oorlog met Brain. De resultaten voor DV zien er niet goed uit, veel tegenslag, maar zeker een naald in het oog voor onze Brain'ers. Ondanks deze 'naald' zie ik ook wel in dat ze niet veel zullen betekenen in deze oorlog en in W26, daarom zet ik onze gewaardeerde samenwerkingsgenoot (is dat een woord :p?) toch op flop. :(

Quiem!

Nu aangekomen bij mijn eigen stam. De meesten zullen al wel wat arrogante woorden verwachten, maar dat valt wel mee. Ik probeer objectief te blijven, maar dat zal niet altijd gaan vrees ik :p
Ik zie mn stam op een verdiende #1 plek staan, Quiem! heeft meerdere malen binnen w26 bewezen daar te staan. Verschillende massa's zijn gelukt en mislukt, maar de afgelopen weken heeft het in zowel de oorlog met VR als met Brain laten zien dat Quiem! zeker niet makkelijk weg te tikken is. Quiem! bestaat ook al zeer lang en is begonnen als RIM stam. Er zit zeker veel kwaliteit, dus ik zeg Topstam!

Wat vinden jullie van mijn objectiviteit :p? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Objectiviteit is redelijk ;)

Ga verder niet reageren op wat je over Grace hebt gezegd, wel even beetje over Quiem.
Quiem! bestaat ook al zeer lang en is begonnen als RIM stam.

Door de fusie met Cova is het gebied van Quiem uitgebreid naar meer Core-gedeelte enzo, dus om dat nou als argument te gebruiken om de stam te 'kenmerken' (kon er geen goed woord voor vinden :p) vind ik eigenlijk niet zo terecht.

Maar voor de rest eigenlijk niet zoveel op aan te merken.

volgens mij ben je echt een van de meest volwassene 15-jarigen die ik op TW gezien heb ^^
 
Bovenaan