Top- en flopspelers

DeletedUser72763

Guest
Ik ga die jongen gs verkopen denk ik zo^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44415

Guest
Is? Ik zeg gewoon dat hij het kan. Ik bevestig ook zijn mening, pp-gebruik maken is geen tactiek. Enkel noobs moeten het gebruiken om de buurt te domineren.
 
Reactiescore
1.145

Mensen die klagen over PP, zijn ook noobs ;)
Het niet kunnen aanvaarden dat het een deel is van het spel, en als je het zo erg vindt ga dan classic spelen..
Maar hij moet ook goeie farm hebben onze nummer 1 atm: Boodschappenkar ik heb nog maar iets van 200/200/200 kunnen plunderen van de barbarendorpen en alsnog in iets van 15 aanvallen, maarja als de beginners bescherming over is hoop ik ook nog wat sneller te groeien <3

als de bb afloopt kun je nog weinig :p
aangezien die 1:3 regel er is :(
 

DeletedUser74371

Guest
Is? Ik zeg gewoon dat hij het kan. Ik bevestig ook zijn mening, pp-gebruik maken is geen tactiek. Enkel noobs moeten het gebruiken om de buurt te domineren.
:rolleyes:

effe iets serieuzer dan de flopper boven me lol:

Nouja wel lekker ik zie sommige mensen gefocused accounts maken om juist grondstoffen te verkopen voor PP en het te kunnen gebruiken in andere werelden xD, wel lekker hoor als dat werkt :|
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
:rolleyes:

effe iets serieuzer dan de flopper boven me lol:

Nouja wel lekker ik zie sommige mensen gefocused accounts maken om juist grondstoffen te verkopen voor PP en het te kunnen gebruiken in andere werelden xD, wel lekker hoor als dat werkt :|

dat werkt zekers ;)

Ik had boodschappenkar gesproken en hij had 10k pp voor deze wereld :eek:

dan gaat die dat niet redden tegen bv ian , want die had 25k


Is? Ik zeg gewoon dat hij het kan. Ik bevestig ook zijn mening, pp-gebruik maken is geen tactiek. Enkel noobs moeten het gebruiken om de buurt te domineren.

rustig aan maar ken ik combineer hier kunde met pp die ik op w40 bij elkaar heb gesprokkeld;)
ik ga er geen eigen geld insteken , maar je moet wel wat om mee te komen , dus 1 wereld starten voor pp om den volgende die in te kunnen zetten voor snelle start---> lc;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
maar ben dus zelf ook een dikke pp noob lisa:D
al is het wat ik zeg echt geen zelf betaalde pp ,maar vergaarde.
och als je accountje start en beetje farmed dan haal je zo 600-800pp per dag binnen, zoals ik deed op w40

ga denk ik net niet vandaag stal geraken, maar wel binnen 4uur

edit ga dat wel voor 12 uur halen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik morgen mijn stal binnen heb en dan kan het echte leven beginnen ! :D
 

DeletedUser

Guest
uhu idd dan heeft de pp zijn werk gedaan en dan gaan we los alleen erg weinig bb dorpen in zijn algemeenheid.
lijkt me minder als normaal of zie ik dat verkeerd?
 

DeletedUser44415

Guest
rustig aan maar ken ik combineer hier kunde met pp die ik op w40 bij elkaar heb gesprokkeld;)
ik ga er geen eigen geld insteken , maar je moet wel wat om mee te komen , dus 1 wereld starten voor pp om den volgende die in te kunnen zetten voor snelle start---> lc;)

Het niveau is hevig verzwakt vergeleken met vroeger. Het pafunctie kan je voordelen geven, maar zoals vroeger dat stamgenoten elkaar ondersteunen met gs bestaat bijna niet meer. Het inzicht wordt hevig verzwakt en noobs met het meeste pa nemen de start in totdat ze geïnternt worden. Ik had toch liever het spannende startgedeelte waar spiken nog een trend was :p.
 

DeletedUser74371

Guest
maar ben dus zelf ook een dikke pp noob lisa:D
al is het wat ik zeg echt geen zelf betaalde pp ,maar vergaarde.
och als je accountje start en beetje farmed dan haal je zo 600-800pp per dag binnen, zoals ik deed op w40

ga denk ik net niet vandaag stal geraken, maar wel binnen 4uur

edit ga dat wel voor 12 uur halen

O.O
misschien moet ik wat serieuze gaan farmen met PP dan lol, en ja ik ook een dikke PP noob dan ;3
 

DeletedUser

Guest
klopt maar goed trend is gezet, dus we passen ons aan he ken, das ook wat een topspeler maakt;)

niet alleen de truckjes kennen, maar ook aanpassingsvermogen en juist inzicht

kijk dat schiet op:)

binnenkomende gs
Totaal: 2.000 1.100 1.100

O.O
misschien moet ik wat serieuze gaan farmen met PP dan lol, en ja ik ook een dikke PP noob dan ;3

ja gewoon normale lc start doen en zorgen dat je klein blijft met groot farmleger.
die 3:1 regel beschermd je dan en kan je rustig je ding doen om pp te vergaren;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74371

Guest
klopt maar goed trend is gezet, dus we passen ons aan he ken, das ook wat een topspeler maakt;)

niet alleen de truckjes kennen, maar ook aanpassingsvermogen en juist inzicht

kijk dat schiet op:)

binnenkomende gs
Totaal: 2.000 1.100 1.100


hehe:

Binnenkomende transporten

Herkomst Goederen Aankomst Komt aan in
001 (497|586) C54 1.000 vandaag om 22:43 uur 0:19:25
001 (482|583) C54 1.000 vandaag om 23:20 uur 0:55:57
Lekkereboy94 (526|458) C45 150 vandaag om 23:51 uur 1:26:43
001 (418|484) C44 700 morgen om 01:34 uur 3:09:36
001 (418|484) C44 600 morgen om 01:34 uur 3:09:40
cleonitos dorp (418|507) C54 500 morgen om 02:00 uur

mijn markt lvl is 11 xd
 

DeletedUser

Guest
Haha ach tegenwoordig is het gewoon normaal en wordt het als grap gebruikt :p
Al heb ik ook al meerdere keren een ban gehad om woorden als deze -.-
 
Bovenaan