Top- en flopspelers

DeletedUser

Guest
Kheb met ted gepraat maar hij koopt geen gs met pp, is hoogst zonde. Lijkt mij gewoon een goede starter ;p

Plunderaar (Hout - Level 1)

Plunder 10 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Rover (Hout - Level 1)

Maak in totaal 500 grondstoffen buit.

uhu ja hij farmed zo enorm veel, dat die de pp geilers met gemak bijhoudt zekers, zonder zelf te kopen :D

is gewoon net zoals die ian en die winkelwagen dikke pp noob;)


Haha ben je weer bezig Vito. :D

yeps ook maar weer eens gestart
 

DeletedUser

Guest
uhu als duckmans hem nu eens zou aankondigen qua instellingen, al heeft die nog 3,5 uur de tijd ervoor:D
 

DeletedUser

Guest
Haha jaa, farmen is voor mij ook horror hier -.-
Waarom zijn al die *** dorpen toch altijd leeg, denk dat ik vannacht maar eens kijken of nachten werkt,
Ben nu gewoon bezig met gs levels
 

DeletedUser74371

Guest
Plunderaar (Hout - Level 1)

Plunder 10 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Rover (Hout - Level 1)

Maak in totaal 500 grondstoffen buit.

uhu ja hij farmed zo enorm veel, dat die de pp geilers met gemak bijhoudt zekers, zonder zelf te kopen :D

is gewoon net zoals die ian en die winkelwagen dikke pp noob;)




yeps ook maar weer eens gestart

Mensen die klagen over PP, zijn ook noobs ;)
Het niet kunnen aanvaarden dat het een deel is van het spel, en als je het zo erg vindt ga dan classic spelen..
Maar hij moet ook goeie farm hebben onze nummer 1 atm: Boodschappenkar ik heb nog maar iets van 200/200/200 kunnen plunderen van de barbarendorpen en alsnog in iets van 15 aanvallen, maarja als de beginners bescherming over is hoop ik ook nog wat sneller te groeien <3
 

DeletedUser

Guest

Mensen die klagen over PP, zijn ook noobs ;)
Het niet kunnen aanvaarden dat het een deel is van het spel, en als je het zo erg vindt ga dan classic spelen..
Maar hij moet ook goeie farm hebben onze nummer 1 atm: Boodschappenkar ik heb nog maar iets van 200/200/200 kunnen plunderen van de barbarendorpen en alsnog in iets van 15 aanvallen, maarja als de beginners bescherming over is hoop ik ook nog wat sneller te groeien <3

zie je mij klagen dan:confused:

ik zeg alleen dat ze pp noobs zijn:cool:
 

DeletedUser44415

Guest

Spelers die deze omstandigheden moet gebruiken om hoog in de rang te staan... ik moet hem gelijk geven. Dat jij het niet kan, begrijpelijk. Vito kan nr1 bezitten zonder fa of dergelijke pafuncties er nu zijn. Spelers behalen het nu vantegenwoordig door pa-gebruik. Jij bent geen oldscole gamer he?
 

DeletedUser74371

Guest
Spelers die deze omstandigheden moet gebruiken om hoog in de rang te staan... ik moet hem gelijk geven. Dat jij het niet kan, begrijpelijk. Vito kan nr1 bezitten zonder fa of dergelijke pafuncties er nu zijn. Spelers behalen het nu vantegenwoordig door pa-gebruik. Jij bent geen oldscole gamer he?

Ik speelde TW all voordat TW uitkwam hier in .NL, ik zeg alleen de waarheid, het boeit mij echt niet dat vito nr1 is. Maar de feiten spreken voorzich, dus ik hoef mijzelf niet te herhalen.

mvg Lisa
 

DeletedUser47681

Guest
Ik had boodschappenkar gesproken en hij had 10k pp voor deze wereld :eek:
 
Bovenaan