Top- en flopspelers

DeletedUser53131

Guest
waarom zou je het er niet in steken als je dat kan terugverdienen binnen een weekje ofzo :D
 

DeletedUser61117

Guest
Denk dat Quadesh wel stil mag zijn:p:rolleyes:
Nee hoor, prima tijd met je op 39;)
 

DeletedUser69350

Guest
Iedereen die dmv pp in de top komt kan je geen topspeler noemen.
Maar ga jij maar je gang hoor :eek:

Doe nou maar niet zo wijs met die denigrerende zinnen van je, want alles wat je uitkraamt is gewoon bagger.

1. Je insinueert dat topspelers in de top staan?
2. Als een eerder bewezen topspeler ineens gaat pp abusen, waarom zou die dan ineens geen topspeler meer zijn?
 

DeletedUser74110

Guest
PP gebruik om snel hoog in de rankings te komen zou (ook) niet mijn manier zijn, maar in principe zegt het helemaal niets over de vaardigheden en het tactisch inzicht van een speler;)
 

DeletedUser14476

Guest
PP gebruik om snel hoog in de rankings te komen zou (ook) niet mijn manier zijn, maar in principe zegt het helemaal niets over de vaardigheden en het tactisch inzicht van een speler;)
+1

Op dit moment kan je gewoon niet zeggen wie top of flop is.
Je kan mss naar prestaties op andere werelden kijken, maar dat wilt niet zeggen dat ze het op deze wereld ook zo goed gaan doen.
Daarbij spelen ze tegenwoordig altijd met zoveel op 1 accounts en wordt er zo vaak van account gewisseld dat alles bijhouden wie wat waar behaalt heeft bijna onmogelijk is :p
 

DeletedUser48745

Guest
Iedereen die dmv pp in de top komt kan je geen topspeler noemen.
Maar ga jij maar je gang hoor :eek:
Het zijn 2 dingen die totaal irrelevant aan elkaar zijn. Wat je nu zegt is dan ook iets anders, want wat er net beweerd werd is dat PP-abusers geen toppers kunnen zijn, en nu beweer je dat mensen die door de PP in de top komen geen topspelers zijn. 2 verschillende zaken.
PP gebruik om snel hoog in de rankings te komen zou (ook) niet mijn manier zijn, maar in principe zegt het helemaal niets over de vaardigheden en het tactisch inzicht van een speler;)

Dit dus ^
 
Bovenaan