Top- en flopspelers

Reactiescore
746
Het gaat wat verder dan dat. Vragen beantwoorden, mensen opweg helpen, wiki onderhouden (mijn taak)...

Maar daar gaan we het niet over hebben. On topic pwease ;)
 

DeletedUser67609

Guest
Ik heb geen idee waar je het over hebt? Ik zeg toch gewoon dat je niet aan de top kan spelen zonder een premium functie te benutten? En nu probeer je mij te verbeteren daarop, maar je zegt ondertussen hetzelfde? Wut?

Daarnaast heb jij niet te oordelen hoe ik aan mijn PP kom. Ik werk, en wordt betaald die ik in PP terug krijg. Dus net hetzelfde als alle anderen die gaan werken en maandelijks geld investeren in het spel. Enkel krijg ik nog vele minder dan sommige 'topspelers' hier betalen. Ik kom rond met maandelijks PA, AM en FA. Andere toppers cutten dan nog tijden, kopen gs, 20% productie etc etc . Dus ik snap compleet niet wat je probeert te zeggen? Mij lijkt dat je exact herhaald wat ik net zei.

Ik weet niet of dit een reactie is op mij? :p
 

DeletedUser67609

Guest
Ik snap die reactie niet helemaal maarja zal wel aan mij liggen dan. Ik bedoelde gewoon te zeggen dat het voor de (boven)gemiddelde spelers helemaal niet moeilijk is om gratis TW te spelen en PA FA AM en zelfs de GS bonussen te hebben...
 
Reactiescore
746
Nja. Als je doelt op het verkopen van gs voor PP en zo verder te gaan, ja. Dan heb je gelijk.

Mijn reactie was dan ook eerder een ideale wereld van 'in mijnen tijd' toen er nog geen sprake was van gs-pp handel. :p
Guess dat we beiden een punt hebben :D
 

DeletedUser

Guest
Ik wil een flop speler melden, Molrock.

04mKkhC.png


1s2WfPi.png


Door een wereld was hij doorheen gekomen, waarna hij helemaal weer werd verkleind tot 26 punten, de rest tja..
 

DeletedUser69813

Guest
Ik wil een flop speler melden, Molrock.

04mKkhC.png


1s2WfPi.png


Door een wereld was hij doorheen gekomen, waarna hij helemaal weer werd verkleind tot 26 punten, de rest tja..

Dat soort spelers zijn leuk om compleet overheen te walsen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hem even om advies gevraagd aangezien hij een pro is xD
 

DeletedUser48160

Guest
molrock speelt ergens in demo op w39 dacht ik modesty als ik het me goed herinner.

daarnaast is op de nieuwere werelden prima in de top te spelen zonder pp te kopen.
(op w39 gewoon gs verkopen om daar vervolgens de gs ding van te kopen en FA PA en AM) en ja dan maak je nog steeds gs winst ook.
 

DeletedUser14476

Guest
Klopt. Heb je gelijk in.
Ik zie verschillende top accounts in deze wereld, maar wanneer ik ze aanspreek is meer dan de helft aan het spelen enkel voor de PP.

Er gaat nog veel veranderen in de eerste weken. :p




Is dat sarcastisch of serieus?
Want 430 is niet veel als je weet dat veel top 10 spelers boven 2k per maand uitgeven...

2k per maand wat? lijkt me wat overdreven..


Daarbij speel ik gratis, de pp punten die ik spendeer op casual/w40 verdien ik op w39 terug door gs te verkopen :D
 
Reactiescore
746
2k per maand wat? lijkt me wat overdreven..


Daarbij speel ik gratis, de pp punten die ik spendeer op casual/w40 verdien ik op w39 terug door gs te verkopen :D

Nee ik overdrijf serieus niet. Ik ken er een paar die 2k per maand investeren. Ik vind het ook overdreven. :p
 
Bovenaan