top 25

DeletedUser28445

Guest
24 Rise Against Mental hoort buiten top 25, te arrogant, haha nee grapje danny, maar heb wel twijvels of je er terecht staat


Kheb vanaf t begin solo alles weggespeeld en gewoon hard gefarmed en heb het ook slim gepseeld :D
Maar we zullen we zien hoelang blacky t straks volhoud (cool)

Gaap
 

DeletedUser26931

Guest
16 erikXL Mental heeft veel geinternd, maar zeker goed aangevallen op SYG als ik het zo zie, alleen denk ik niet dat die top 20 waardig is

Ik zeg altijd maar zo: Waarom aanvallen als je ook kunt internen. Iemand moet toch het vuile werk doen. En idd tis gewoon een schande dat wij in de top 25 staan (zegt dat nu wat over ons of over de andere spelers :)). Top 200 is eigenlijk al te hoog gegrepen.
 

DeletedUser60969

Guest
Ik denk dat niemand voor 50k PP op de plek van Auke wil zitten :cool:
 

DeletedUser73487

Guest
Ik zeg dat Cornelia een grote flop is :s
Oeps, verkeerde forum :D
 

DeletedUser

Guest
8 Ethnocentric Story Toppertjes die auke & korneel <3 terechte top 10

Man man man....

kick.

24 Rise Against Mental hoort buiten top 25, te arrogant, haha nee grapje danny, maar heb wel twijvels of je er terecht staat


Kheb vanaf t begin solo alles weggespeeld en gewoon hard gefarmed en heb het ook slim gepseeld :D
Maar we zullen we zien hoelang blacky t straks volhoud (cool)

Volgens mij ken jij je plaats t.o.v. daniël nog niet echt...

x-11;5444722[B zei:
]Ik zeg altijd maar zo: Waarom aanvallen als je ook kunt internen.[/B] Iemand moet toch het vuile werk doen. En idd tis gewoon een schande dat wij in de top 25 staan (zegt dat nu wat over ons of over de andere spelers :)). Top 200 is eigenlijk al te hoog gegrepen.

Omdat het leuk is. Omdat je kan laten zien dat je wel iets kan. Omdat je dan iets bereikt op tw!
 
Reactiescore
1.367
Man man man....

kick.



Volgens mij ken jij je plaats t.o.v. daniël nog niet echt...



Omdat het leuk is. Omdat je kan laten zien dat je wel iets kan. Omdat je dan iets bereikt op tw!

Een plaats kennen?
Jullie zijn allemaal random personen, waar ik tot dusver niet tegen gestreden heb...
Jullie schreeuwen als story maar steeds dat jullie pro zijn en dat mental slecht is maar meer komt er ook niet vanaf
 

DeletedUser60969

Guest
Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de strijd tussen Rise Against (PSV :D:D:D:D:D:D:D) en Blacky :D

Misschien te vergelijken met PSV - Feyenoord, Feyenoorders ook allemaal praatjes maar als het erop aankomt wint PSV gewoon weer xD

Zo wat ben ik blij dat ik die laatste opmerking heb gemaakt! Pak van mn hart
 

DeletedUser73272

Guest
PSV wel met thuisvoordeel heh :p , hier heb je geen uit en thuis voordeel:eek: Wel alles meerekenen Gerwin:) Normaal zou feyenoord dat gelijkspelen/winnen:cool:
 

DeletedUser60969

Guest
Normaal?
Feyenoord gewoon weer van de mat gespeeld door PSV. Zelfs met thuisvoordeel was het een eitje :cool:
Doet me denken aan die wedstrijd, Heracles uit. Lekker warmpjes met een broodje ham achterover zitten, was ook kat in t bakkie :cool:
 

DeletedUser73272

Guest
Ja, Heracles wat een nette en goede club is het toch ook. Ze ontvangen zelf mensen zoals jij met een broodje ham en koffie/thee:rolleyes:

En het was toen lucky psv :mad:
 

DeletedUser60969

Guest
Ja, Heracles wat een nette en goede club is het toch ook. Ze ontvangen zelf mensen zoals jij met een broodje ham en koffie/thee:rolleyes:

En het was toen lucky psv :mad:

+ Bier :D

Alleen beetje weinig parkeergelegenheid daar :<

En lucky was het zeker niet, had zat 0-5 kunnen zijn geweest en dat weet jij ook :mad::mad::mad:
 

DeletedUser73272

Guest
Ja, in de meeste stadions krijg je geen bier in het uitvak he :mad::mad:

Moest je auto neerzetten op boulevard? Meeste clubs zijn verplichte buscombi naar Heracles he. Beruchte supporters daar:cool:

We stonden 1-0 voor dus hoe dan 0-5:eek:
 

DeletedUser60969

Guest
Ja, in de meeste stadions krijg je geen bier in het uitvak he :mad::mad:

Moest je auto neerzetten op boulevard? Meeste clubs zijn verplichte buscombi naar Heracles he. Beruchte supporters daar:cool:

We stonden 1-0 voor dus hoe dan 0-5:eek:

Lucky die 1-0! :mad:

Geen idee, naast het stadion pal voor het hek xd
 

DeletedUser

Guest
Een plaats kennen?
Jullie zijn allemaal random personen, waar ik tot dusver niet tegen gestreden heb...
Jullie schreeuwen als story maar steeds dat jullie pro zijn en dat mental slecht is maar meer komt er ook niet vanaf

'Random' personen. Ja vrij random lopen hier allemaal opeen random rond nog nooit eerder tw gespeeld...

Ik schreeuw helemaal niet dat 'wij als story' pro zijn, ik zeg alleen dat de spelers die daadwerkelijk pro zijn beter zijn dan jij.
 

DeletedUser10058

Guest
Een plaats kennen?
Jullie zijn allemaal random personen, waar ik tot dusver niet tegen gestreden heb...
Jullie schreeuwen als story maar steeds dat jullie pro zijn en dat mental slecht is maar meer komt er ook niet vanaf

Ge bent zelf random :p (grapje eh ;))
 
Bovenaan