top 25

DeletedUser68973

Guest
Pfff die gasten verdienen het niet eens om überhaupt een account op TribalWars te hebben.

Ik hoorde zelfs dat ze mix dorpjes hebben en time gaps van 10 seconde tussen iedere aanval.

Ze hebben puur geluk dat ze compleet rondgerekruteerd zijn met stamgenoten en veel interns hebben gehad, want anders ...

Ik hoorde anders ook dat ze ramdorpen hadden ? Ze dachten dat ze de effectiefste bb hadden uitgevonden:eek:
 

DeletedUser68973

Guest
Dat je dorpen volpropt met ram om zo 'de beste' bunkerbuster te verkrijgen:D
 

DeletedUser72524

Guest
geluk of slim gespeeld? Is handige manier om te blijven leven en je zelf niet goed bent :) + kan goed functioneren als defbunker

Nee eigenlijk zieke skills, 's werelds beste speler (WOUTER) speelt op VDS.

Dat je dorpen volpropt met ram om zo 'de beste' bunkerbuster te verkrijgen:D

Jaa joh vergeef me ik doe maar wat. Laatst vertelde El Wever me ook al dat het niet zo slim was dat ik wat :speer: in mijn Attack dorpen deed. Ja kom ook weet ik veel. Ik ben al blij dat ik weet hoe ik moet edelen en dat ik ooit een 2e dorpje heb kunnen edelen.
 

DeletedUser73972

Guest
Yup, in de def guide op het Mental forum staat toch een aanrader om bij incommings al je off in je dorpen te laten staan, om zo meer boerderijplaatsen te creëren voor 100% def?
En oh ja, een speer/zc dorp maken is niet slim, véél beter is 1 speer-dorp en 1 full zc-dorp, omdat het langer bouwt is het sterker, trust me.
 

DeletedUser68973

Guest
Yup, in de def guide op het Mental forum staat toch een aanrader om bij incommings al je off in je dorpen te laten staan, om zo meer boerderijplaatsen te creëren voor 100% def?
En oh ja, een speer/zc dorp maken is niet slim, véél beter is 1 speer-dorp en 1 full zc-dorp, omdat het langer bouwt is het sterker, trust me.

Ja zo heb ik het ook aangeven:cool:

DiVd3Tr.png


Maar om terug te komen op troepenuitbouw zou ik toch eigenlijk aanraden overal 10k scouts te maken:eek:

Kijk is wat je kan doen met 1 miljard scouts:eek:

SGRYoFJ.png
 

DeletedUser72524

Guest
Yup, in de def guide op het Mental forum staat toch een aanrader om bij incommings al je off in je dorpen te laten staan, om zo meer boerderijplaatsen te creëren voor 100% def?
En oh ja, een speer/zc dorp maken is niet slim, véél beter is 1 speer-dorp en 1 full zc-dorp, omdat het langer bouwt is het sterker, trust me.

Dank je voor de tips

Ja zo heb ik het ook aangeven:cool:

DiVd3Tr.png


Maar om terug te komen op troepenuitbouw zou ik toch eigenlijk aanraden overal 10k scouts te maken:eek:

Kijk is wat je kan doen met 1 miljard scouts:eek:

SGRYoFJ.png

Wow ziek, dan zal ik vanaf nu alleen full scout dorpen maken!
Misschien word ik dan El Fenomeno Vestri ipv El Fiasco Vestri :)
 
Reactiescore
1.367
Dank je voor de tips



Wow ziek, dan zal ik vanaf nu alleen full scout dorpen maken!
Misschien word ik dan El Fenomeno Vestri ipv El Fiasco Vestri :)

Ik denk dat ik dan geeneens front nodig ga zijn bij story :D
 

DeletedUser66129

Guest
1 Cabbie Mental heeft zich deels bewezen laatste tijd thuis te horen in de top 10, dat hij 1e staat is wel duidelijk naar al het farmen en weinig troepen kwijtraken (internen) vind alleen wel onterechte nummer 1, maar wel top 5 waardig
2 Something Unique Story Net zo'n verhaal als bij cabbie, begon meer met farmen maar verbeterd zichzelf laatste tijd en gaat dus ook echt hard in ODA, terechte nummer 2
3 Fichtme Story zeker terecht dat hij top 3 staat, mooi account en heeft hier en daar wel wat strijden moeten voeren
4 Videx BC top 5 waardig, dat zeker alleen jammer dat de stam niet mee zit, maar wie weet wat gaat volgen
5 casimodo HZR kwa account zeker terecht top 5, jammer van wat steff gedaan heeft maar dat doet er verder ook niet toe
6 Vestri Di Sumus Mental weet vrij weinig van dit account, denk zeker dat ze wel hier terecht horen
7 YouKnowMyName. Mental onterecht top 10, kan het mis hebben, maar denk dat ze te vaak een strijd ontlopen..
8 Ethnocentric Story Toppertjes die auke & korneel <3 terechte top 10
9 @willemwever@ Mental staat zeker op zijn plek, mag misschien hoger, cluster heb ik me vraagtekens bij maar kwa speler zeker terecht
10 cleonito Para Kunnen zeer goed verdedigen, dat blijkt maar weer, misschien beetje geluk met premium etc. maar staan wel terecht 10e
11 Tsjik Tsjak Vollenbak Fresh Vond het leuke speler voorheen maar heb laatste tijd twijvels over hem, hoort buiten top 15
12 Tasarinan ROZE heeft zich ook wel moeten bewijzen, staat zeker op zijn plekje hier
13 KipOpStokBeleid Mental terechte plek, harde werkers
14 Giacomo Fresh denk dat ze terecht hier staan, aanvallende spelers, altijd leuk om te zien
15 Under The Stairs Story niet veel hoeven bewijzen, erg jammer maar denk dat ze zeker wel kunnen, voorlopig heb ik twijvels over top 15 waardig of niet
16 erikXL Mental heeft veel geinternd, maar zeker goed aangevallen op SYG als ik het zo zie, alleen denk ik niet dat die top 20 waardig is
17 Rumpelstiltskin Story toppers, horen top 15 te staan naar mijn mening
18 .Hope Mental staan terecht hier, hebben er wel voor gevochten volgens mij
19 stecol Mental weet ik vrij weinig van, denk dat ze net buiten top 20 horen.
20 Triador Mental Hoort top 15, aanvallende speler die veel skills beheerd
21 i am the war Fresh hoort buiten top 25
22 Versie 1.0 Story hoort buiten top 25, zijn wel erg goed maar heb zo nu en dan nog wel twijvels ;)
23 biervertier Mental denk dat ze wel terecht op deze plek staan, hebben veel moeten aanvallen, wat wel te zien is aan de ODA
24 Rise Against Mental hoort buiten top 25, te arrogant, haha nee grapje danny, maar heb wel twijvels of je er terecht staat
25 Blacky Story hoort top 20, leuke speler die daniel ^^

Wie horen eigenlijk nog in de top 25
Rokade
Blow me kisses
Ollies helden

Dit is enkel mijn mening hoor ^^
 
Reactiescore
1.367
24 Rise Against Mental hoort buiten top 25, te arrogant, haha nee grapje danny, maar heb wel twijvels of je er terecht staat


Kheb vanaf t begin solo alles weggespeeld en gewoon hard gefarmed en heb het ook slim gepseeld :D
Maar we zullen we zien hoelang blacky t straks volhoud (cool)
 
Bovenaan