Top 25

  • Topicstarter Deleted User - 487958296
  • Startdatum

DeletedUser72157

Guest
@Crag Hack, hoezo bevallen de dorpen met lage punten jou niet? Ik lig in de RIM dus niet alles is uitgebouwd voor ons :rolleyes:
 

DeletedUser72309

Guest
@Crag Hack, hoezo bevallen de dorpen met lage punten jou niet? Ik lig in de RIM dus niet alles is uitgebouwd voor ons :rolleyes:

Omdat je dan minder snel troepen bouwt, en dus minder farmt t.o.v de rest van de top 25;-)
 

DeletedUser

Guest
20 Fantasy: Bemand door heel veel pubers. Ik weet al hun namen niet eens op de chat;-) Ligging is in ieder geval zeer mooi, aan ruimte geen gebrek. toch verwacht ik hier niet meer van dan rond plek 15.

nou,ik ben geen puber meer :$
 

DeletedUser67437

Guest
Wij liggen ook in de RIM en edelen ook geen 2-3k dorpen Tuurlijk hebben we wel een paar kleine dorpen Geedelt maar vooral in het begin omdat er niks groters was ;)
 

DeletedUser

Guest
20 Fantasy: Bemand door heel veel pubers. Ik weet al hun namen niet eens op de chat;-) Ligging is in ieder geval zeer mooi, aan ruimte geen gebrek. toch verwacht ik hier niet meer van dan rond plek 15.

nou,ik ben geen puber meer :$

Jawel arne, je bent net als mij een puber!:D
 

DeletedUser

Guest
Haha, baas in de onderwereld, net alsof ik een crimineel ben :p
 

DeletedUser71371

Guest
2 CorradoV16: Ik heb diep diep respect voor deze speler dat hij in zijn eentje de nummer 1 is geworden hier. Dan ben je imo een erg sterke speler. De vraag is echter of hij dit hoge nivo vast zal kunnen houden, ik verwacht het niet. Top 5 zeker, maar top 2 zoals nu steeds zal lastig worden. Aan hem om het tegendeel te bewijzen;-)

)

Thanks man ;)
Zal niet echt een probleem worden hoor, afgelopen maand was het wat moeilijker met mijn examens enzo, maar nu ben ik weer vrij haha :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom neem je bijna alleen dorpen van rond de 2000-3000 punten over?

Vroegen we ons al een tijdje af. Je gebruikt bergen met edels en hebt al 23 dorpen terwijl wij er 18 hebben en we je alsnog boven je staan.

Ik zou het ivm met clustervorming wel kunnen begrijpen maar daar zou ik gewoon een DB voor zoeken:D

Maar je bent ook niet bezig met clustervorming dus vandaar dat we ons dat afvroegen.

we zijn ook op zoek naar een DU maar, heb je al gekeken wat wij kunnen edelen? dat zijn alleen maar kleine dorpjes... Als je nog mooie dorpjes weet kun je ons gerust pmen.
 

DeletedUser72157

Guest
Geniet er nog even van. Vanmiddag pakken wij het weer (even) over
 

DeletedUser

Guest
Mijn kennis van de top 20 is tot nu toe nog veel te klein. Ik zal in de toekomst nog wel een lijstje gaan maken.
 
Bovenaan