Deleted User - 487958296
Guest
Je kent het wel, beoordeel de top 25(!) en speculeer hoe die eruit zal komen te zien
1. Poesjestoei,
2. Corrado16VDeze zal hier waarschijnlijk nog wel even blijven staan, ik ben niet zo'n fan van hem en zag dat hij laatst ook al 20 bb's zat te edelen. Door gebrek aan bazen met front tegen hem kan hij gewoon rustig doorspelen zonder moeite. Niet top 3 waardig als je het mij vraagt maar oke.
3. Criticism From Above.Solo top 3 is wel goed, deze verdient dan ook zeker top 3 en zal hier hopelijk nog wel even blijven.
4. NakhahimODeze schijnt heel snel op te geven en zal ik dus daarom ook niet top 3 waardig plaatsen, misschien top 15, deze zal ook wel in de top 10 blijven denk ik.
5. batekenDeze is zeker top 3 waardig, hopelijk stijgt die dan ook richting top 3 en misschien later zelfs top 1?
6. GromgekPersoonlijk vind ik deze niet top 5 waardig, misschien top 20 maar veel verwacht ik er niet van
7. IndicudHet ultieme nulpunt, heeft Lao Tzu gestabt door te zeggen dat ze mb waren en daarna volop kata's te sturen.
Hij heeft me kapot gekata'd omdat mensen zeiden dat ik gestabt had, volgens mij fietst die gewoon tussen alle gevechten door ofzo, niet eens top 100 waardig in mijn ogen.
Ook is deze dus alleen groot door te stabben.
8. -038-Reinoudt is wel een baasje, top 10 zeker waardig en die zal hier nog wel even blijven denk ik.
9. BargozzIk hoop dat die nog afzakt want deze heeft alleen zichzelf opgehemeld op het AF maar ik heb er weinig van gezien.
10. Dracul@Hij doet een massa op een 100k account en faalt dan ook nog eens terwijl hij 3.5x zo groot is. Zeker top 10 niet waardig dus.
11. ankertjesKen hem niet, geen stam dus ik heb geen commentaar
12. justus08Weer iemand die zichzelf omhoog heeft gekregen door te stabben, moest hem uitleggen hoe je een backtime dodged en daarna probeerde die me tevergeefs te edelen en kata'en. Geen top 20 waardig, misschien rank 50 ofzo.
13. .DeVliegendeHollanderKen ik ook niet, schijnt wel een goede speler te wezen en zeker top 15 waardig.
17. Fantasy.Of ze goed zijn weet ik niet maar ik weet wel dat Jasper op een andere wereld enorm hard farmed, geen idee of deze top 15 waardig is.
Niet ingevuld is niet bekend.Ik ken alleen Bram hiervan, hij is op zich wel een baasje maar hij schijnt snel te stoppen (misschien bewijst hij hier het tegendeel)