Top 25

  • Topicstarter Deleted User - 487958296
  • Startdatum

Deleted User - 487958296

Guest
Je kent het wel, beoordeel de top 25(!) en speculeer hoe die eruit zal komen te zien

1. Poesjestoei,
Deze zal hier waarschijnlijk nog wel even blijven staan, ik ben niet zo'n fan van hem en zag dat hij laatst ook al 20 bb's zat te edelen. Door gebrek aan bazen met front tegen hem kan hij gewoon rustig doorspelen zonder moeite. Niet top 3 waardig als je het mij vraagt maar oke.
2. Corrado16V
Solo top 3 is wel goed, deze verdient dan ook zeker top 3 en zal hier hopelijk nog wel even blijven. :)
3. Criticism From Above.
Deze schijnt heel snel op te geven en zal ik dus daarom ook niet top 3 waardig plaatsen, misschien top 15, deze zal ook wel in de top 10 blijven denk ik.
4. NakhahimO
Deze is zeker top 3 waardig, hopelijk stijgt die dan ook richting top 3 en misschien later zelfs top 1? :D
5. bateken
Persoonlijk vind ik deze niet top 5 waardig, misschien top 20 maar veel verwacht ik er niet van
6. Gromgek
Het ultieme nulpunt, heeft Lao Tzu gestabt door te zeggen dat ze mb waren en daarna volop kata's te sturen.
Hij heeft me kapot gekata'd omdat mensen zeiden dat ik gestabt had, volgens mij fietst die gewoon tussen alle gevechten door ofzo, niet eens top 100 waardig in mijn ogen.
Ook is deze dus alleen groot door te stabben.
7. Indicud
Reinoudt is wel een baasje, top 10 zeker waardig en die zal hier nog wel even blijven denk ik.
8. -038-
Ik hoop dat die nog afzakt want deze heeft alleen zichzelf opgehemeld op het AF maar ik heb er weinig van gezien.
9. Bargozz
Hij doet een massa op een 100k account en faalt dan ook nog eens terwijl hij 3.5x zo groot is. Zeker top 10 niet waardig dus.
10. Dracul@
Ken hem niet, geen stam dus ik heb geen commentaar :p
11. ankertjes
Weer iemand die zichzelf omhoog heeft gekregen door te stabben, moest hem uitleggen hoe je een backtime dodged en daarna probeerde die me tevergeefs te edelen en kata'en. Geen top 20 waardig, misschien rank 50 ofzo.
12. justus08
Ken ik ook niet, schijnt wel een goede speler te wezen en zeker top 15 waardig.
13. .DeVliegendeHollander
Of ze goed zijn weet ik niet maar ik weet wel dat Jasper op een andere wereld enorm hard farmed, geen idee of deze top 15 waardig is.
17. Fantasy.
Ik ken alleen Bram hiervan, hij is op zich wel een baasje maar hij schijnt snel te stoppen (misschien bewijst hij hier het tegendeel):D
Niet ingevuld is niet bekend.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Gezien dat ik geheel onpartijdig ben omdat ik al maanden niet meer speel niet dus.
 

DeletedUser

Guest
tgoh heel onpartijdig lijkt dit me nochtans niet ;) had een massa geplant op je vriendjes ja maar was nog maar net begonnen of ik moest hem staken met internet probleempjes ;) dus nee, bij onpartijdigheid kijk je eerst naar alle factoren of maak je op zijn minst dat je toch een beetje weet waarover het gaat voor je een mening vormt.

echter top 10 waardig vind ik mezelf ook niet maar daar sta ik nu maar ff door de fusie aangezien ik er alleen geen tijd meer voor had :)
 

Deleted User - 487958296

Guest
tgoh heel onpartijdig lijkt dit me nochtans niet ;) had een massa geplant op je vriendjes ja maar was nog maar net begonnen of ik moest hem staken met internet probleempjes ;) dus nee, bij onpartijdigheid kijk je eerst naar alle factoren of maak je op zijn minst dat je toch een beetje weet waarover het gaat voor je een mening vormt.

echter top 10 waardig vind ik mezelf ook niet maar daar sta ik nu maar ff door de fusie aangezien ik er alleen geen tijd meer voor had :)

Dus het is partijdig omdat ik vind dat je geflopt hebt in een aanval, Seems legit :confused:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bijna niemand top1 waardig en een paar top3:p
 

DeletedUser63840

Guest
Zet er ook bij wie je mist in de top 25, anders kom ik er nooit bij te staan :p
 

DeletedUser

Guest
Deze zal hier waarschijnlijk nog wel even blijven staan, ik ben niet zo'n fan van hem en zag dat hij laatst ook al 20 bb's zat te edelen. Door gebrek aan bazen met front tegen hem kan hij gewoon rustig doorspelen zonder moeite. Niet top 3 waardig als je het mij vraagt maar oke.

barbaren hebben meer skills dan jij. :rolleyes:
 

Deleted User - 487958296

Guest
barbaren hebben meer skills dan jij. :rolleyes:

tumblr_loxlgvAo7y1qlphkg.gif


Word jij nou nooit heel erg moe van jezelf, je weet nog altijd helemaal niets over me.
 

DeletedUser

Guest
dit spreekt elkaar wel een beetje tegen :
Niet top 3 waardig als je het mij vraagt maar oke.-Solo top 3 is wel goed, deze verdient dan ook zeker top 3 en zal hier hopelijk nog wel even blijven.

Ik hoop dat die nog afzakt want deze heeft alleen zichzelf opgehemeld op het AF maar ik heb er weinig van gezien
spelers van 038 zitten amper op het AF, verder heb jij altijd een grote mond wat je allemaal zou kunnen maar ik zie niks
 

Deleted User - 487958296

Guest
dit spreekt elkaar wel een beetje tegen :
Niet top 3 waardig als je het mij vraagt maar oke.-Solo top 3 is wel goed, deze verdient dan ook zeker top 3 en zal hier hopelijk nog wel even blijven.

Ik hoop dat die nog afzakt want deze heeft alleen zichzelf opgehemeld op het AF maar ik heb er weinig van gezien
spelers van 038 zitten amper op het AF, verder heb jij altijd een grote mond wat je allemaal zou kunnen maar ik zie niks

Die Martijn spamde de hele teringzooi onder hoor.
En jij bent niet solo dus waar doel je op knul?

Over Jasper en die andere wereld had je gelijk :rolleyes:

Weet ik, ik heb altijd gelijk, daarom heet dat ook feiten verspreiden.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik speel hier niet maar als ik het zo lees is die .fakie wel een debieltje ja :p
 
Bovenaan