Top 25 waardig?

Reactiescore
2.508
Melvin was me net voor met de sfeer op 45 weer een beetje terug te krijgen, maar we hadden wel beide een ander idee over hoe we dit gaan doen.

Aangezien ik tot nu toe de enige ben die een lijstje hier gepost heeft, hou ik dat maar in ere.


1. Stokje Satédrakan? Top 10 waardig, ik denk dat dit wel het bekendste account van W45 te noemen valt. Ze staan al langer op de 1ste plaats en zijn in de stam best aanwezig. Iedereen weet nu wel dat Rebecca erop speelt en wat haar speelstyle en wat haar normen en waarde zijn.

2. .The Void Top 12 waardig, ik weet niet goed wat ik van deze spelers moet verwachten. Axel doet op het AF wel zijn zegje. Maar als je dan kijkt naar het aantal intern die ze hebben gekregen en de ideale ligging zet ik toch echt mijn vraagtekens bij dit team neer en kan ik kan ik niet goed oordelen. Maar ik geef ze de voordeel van de twijfel.

3. CragHack Top 10 waardig, Daniel draait het account praktisch solo. Is een echte stamspeler en draait dus ook vaak vv. Als hij kritiek heeft is dit altijd onderbouwend en opbouwend. Leuk om als buurman te hebben. Wat hij doet, doet hij ook goed.

4. .Reality Top 20 waardig, zit een relatief nieuw team op, waar we eigenlijk nog niks van hebben gezien. Enkel de blitz op Puntzak. Maar naar wat ik hoorde lag dit deels aan ons zelf dat er dorpen verloren gingen. Dat neemt niet weg dat ze de verassing hebben weten te behouden en toch een 10tal dorpen hebben kunnen pakken. En ze doen nu een poging om O.W. er weer bovenop te zetten.

5. donnn40 top 15 waardig, volgens mij heeft dit team beide aanvallen/massa die op hen kwamen zelf zitten deffen. En de verliezen tot minimaal heeft weten te beperken.

6. TokKipTok top 25 onwaardig, wat ik van deze spelers gezien in ronduit belachelijk, maar als is toch 1 van de betere originele O.W. spelers. Ook wat ik over hun hoor komt hun repuatie niet tengoede.

7. brigitte1 Top 5 waardig, ik denk dat dit een compleet team is. Ze hebben de skills, zorgen voor sfeer en komen met goed advies. Jammer dat ze het druk hebben op andere werelden, waardoor ze niet instaat zijn om al te veel vv te draaien, tijdens hun online tijden.

8. Obadiah Top 10 waardig, jammer dat Marvin nu net werk heeft gevonden nu hij front krijgt. Waardoor er een nieuwe co op moest komen. Die ze persee zelf wilde zoeken. Ik hoop dat de nieuwe co snel kan wennen aan dit team.

9. The Dicktator Top 5 waardig, ik heb de afgelopen week een aantal uren met Youri zitten bellen. Naar mijn mening hebben we een paar goede gesprekken gehad. In mijn vorige lijstje heb ik je wat onderschat. Dus zie deze rate als een goedmaker.

10. The Minions Top 10 waardig, het is misschien wat voorbarig om mezelf ook te rate, maar ik denk toch dat het account The Minions een top 10 plaats verdient. Doet veel voor de stam en heeft sinds 2/3 weken een nieuwe co/farmslaafje.

11. FrigginInsanity Top 15 waardig, Douwe ben je eigenlijk nog wel actief? In het begin van deze wereld hebben ze lang op 1 gestaan. Nu zakken ze weg en hoor ik eigenlijk nog maar weinig van ze.

12. aZemmel Top 15 waardig, een account die niet echt weet wat ze willen. Ik heb wel goed contact met Melvin, maar volgens mij heeft hij elke dag nieuwe ideeën en plannen. Dit maakt het account in mijn ogen niet echt stabiel, maar impulsief en dat vind ik gevaarlijk voor een account.

13. Naevius Top 10 waardig, een account waar ik veel goede verhalen over hoor. En mijn gevoel zegt dat deze verhalen op kloppen. Op het AF komen ze ook goed tot mij over en dat zegt veel.

14. cheshire Top 3 waardig, ik denk dat dit een account is waar we nog veel van gaan zien als ze (eindelijk) front krijgen. Ze hebben een uitgesproken mening en houden me scherp. Daarnaast draait vooral Fabian vv's als het moet en bezorg Emile ons vaak een mooie nacht met zijn geweldige verhalen als hij wat op heeft.

15. Sexy IceCream. Top 25 onwaardig, een rim account van Hora, waar waarschijnlijk nog niet niemand van heeft gehoord. Ik denk echter dat dit team niet top 25 waardig is, omdat ze nogal slordig zijn en wat apartje trekjes hebben. Dit neemt niet weg dat ik behoorlijk goed met Jesse op kan schieten.

16. Azami Top 25 onwaardig, ik moet eerlijk zeggen dat ik deze rimmer van Yolo moeilijk kan plaatse. Aangezien ik niet eens weet wie er spelen. Daaruit concludeer ik dus dat ze niet op de voorgrond stappen.

17. Dephts of Despair Top 25 waardig, na het wegvallen van Jordy is het team ook langzaam uit elkaar gevallen. Er bleven 3 co's over zonder hoofdspeler. Enkel Danny is nog over en die heeft sinds kort een nieuwe co, waar hij veel motivatie uit haalt.

18. BreakingHabits Top 25 onwaardig, de uitstraling van deze speler is goed. Beter dan de meeste OW speler, waar heb er maar weinig van gezien. En moet zeggen dat ik ook niet erg veel van hem verwacht.

19. Olacy Top 25 onwaardig, uhm, ja, dat.

20. Hamtaro Top 25 onwaardig, ik leg nog wel eens de spot met de skills van origineel O.W. en hun skills, maar deze man verslaat alles. Hij brengt ons naar een ander noob niveau. Zijn drang om te interte is wel legendarisch. Daar moet ik nog wat van leren!

21. Rare Species Top 20 waardig, de overstap van OW naar MILF is een verstandige zet geweest. Zitten naar mijn idee ook spelers op die weten wat ze doen, maar blinken nergens meer in uit.

22. dewin01 Top 25 onwaardig, het kata gebruik die hij in zijn eentje aandringt is te zielig voor woorden. Zelfs de opslagen moeten eraan geloven. Geen gebouw is veilig. Ik verafschuw die speelstyle. Daarbij heeft hij ook totaal geen inzicht bij het aanvallen.

23. Rage Parrot -, ben dit account nooit tegengekomen en in verdiept. Dus valt voor mij niet in te schatten.

24. TeamNuts Top 20 waardig, de verhalen over dit account zijn goed, nu moeten ze het nog waarmaken.

25. Beekbergen Top 25 onwaardig, dit is nog zo'n speler. Waarvan ik niet snap hoe ze zo groot zijn geworden.

PS sorry voor de spel/type fouten
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
12. aZemmel Top 15 waardig, een account die niet echt weet wat ze willen. Ik heb wel goed contact met Melvin, maar volgens mij heeft hij elke dag nieuwe ideeën en plannen. Dit maakt het account in mijn ogen niet echt stabiel, maar impulsief en dat vind ik gevaarlijk voor een account.

Dat onvoorspelbare maakt ons juist zo goed, zelfs mijn co weet niet wat morgen het plan is :cool:
 

DeletedUser27722

Guest
Conclusie volgens Aldo: Heel oud OW zijn noobs en alle Hora spelers behalve Sexy icecream zijn bazen. :cool:

En intern 'gekregen', lol, merendeel zelf uitgebouwd via VV, of een moraalbreker die ik eerst nog moest clearen (kijk zijn ODD er maar op na). Enige wat ik daadwerkelijk 'kreeg' was een tactische fusie om INSA te verzwakken. :)
 
Reactiescore
2.508
Conclusie volgens Aldo: Heel oud OW zijn noobs en alle Hora spelers behalve Sexy icecream zijn bazen. :cool:

En intern 'gekregen', lol, merendeel zelf uitgebouwd via VV, of een moraalbreker die ik eerst nog moest clearen (kijk zijn ODD er maar op na). Enige wat ik daadwerkelijk 'kreeg' was een tactische fusie om INSA te verzwakken. :)

Van origineel OW heb ik zeker geen hoge pet om nee, dit is inderdaad te zien in mijn rate. Maar wil je het tegendeel beweren. Het niveau op 45 ligt gewoon ongelooflijk laag, vooral in die hoek.

Heb ik je op je teentjes getrapt Axel:D
 

DeletedUser27722

Guest
Van origineel OW heb ik zeker geen hoge pet om nee, dit is inderdaad te zien in mijn rate. Maar wil je het tegendeel beweren. Het niveau op 45 ligt gewoon ongelooflijk laag, vooral in die hoek.

Heb ik je op je teentjes getrapt Axel:D

Nee, maar de ene rimmer een pro noemen omdat je ze kent en de anderen noob omdat je ze niet kent, is nogal kort door de bocht. :)

Qua account heeft cheshire nu ook niet echt tegenstand gehad, ofwel?
 

DeletedUser72524

Guest
Niet echt een objectief lijstje. Al klopt het meeste wel en denk ik dat er in Hora kwalitatief betere spelers zitten dan kn Hora, yolo of milf. Daarom is het ook zo zonde dat de leiding van Hora alles diplomatisch wil oplossen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Niet echt een objectief lijstje. Al klopt het meeste wel en denk ik dat er in Hora kwalitatief betere spelers zitten dan kn Hora, yolo of milf. Daarom is het ook zo zonde dat de leiding van Hora alles diplomatisch wil oplossen.

Hier sluit ik me compleet bij aan, in Hora zitten kwalitatief veel betere spelers dan in Hora.
 

DeletedUser75767

Guest
Niet echt een objectief lijstje. Al klopt het meeste wel en denk ik dat er in Hora kwalitatief betere spelers zitten dan kn Hora, yolo of milf. Daarom is het ook zo zonde dat de leiding van Hora alles diplomatisch wil oplossen.

Als het klopt is het objectief?

@Aldo, ben gestopt heh :p
 

DeletedUser27722

Guest
Als het klopt is het objectief?

@Aldo, ben gestopt heh :p

Lijstjes zijn dan ook altijd subjectief en iemand zijn mening? :p

Niet echt een objectief lijstje. Al klopt het meeste wel en denk ik dat er in Hora kwalitatief betere spelers zitten dan kn Hora, yolo of milf. Daarom is het ook zo zonde dat de leiding van Hora alles diplomatisch wil oplossen.

Is diplomatisch nu tegenwoordig al synoniem voor net en eervol spel? :eek:
Wat moeten ze dan doen volgens jou?
 
Reactiescore
2.303
Thanks aldi, ik doe men best front te maken sjatze xxx
En to be honest ik ben ook ban van youri :( top 1 zeker waardig !

Je kunt btw niet verwachten van aldo dat hij een objectieve lijst maakt van 25 spelers... tuurlijk is de een al meer gekend voor hem dan een ander. Met het gebeuren van de laatste tijd zal hij toch ook wel van sommige spelers anders opgekeken hebben...
 

DeletedUser61134

Guest
Vind dat Saté het instabielste account is!
Stel je voor dat ik een slechte dag heb en Dennis iets verkeerds zegt.. Krijg je een uitlog war gezien anders de ww veranderd word xD
 
Reactiescore
2.303
Damn, geen delete?
 

DeletedUser

Guest
We hebben een Fabian nodig op friggin, of een Martin maar die noob spamt enkel nog maar de chat vol. <3
 
Bovenaan