Top 25 waardig?

DeletedUser5114

Guest
The Minions Top 10 waardig, het is misschien wat voorbarig om mezelf ook te rate, maar ik denk toch dat het account The Minions een top 10 plaats verdient. Doet veel voor de stam en heeft sinds 2/3 weken een nieuwe co/farmslaafje.
Als er geen kloot valt te doen buiten farmen ga ik niet meer doen nee, ik wordt wel actief wanneer Sate aan ons grenst:)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zwarte koffie?
 
Reactiescore
2.506
Volgens mij is dit een topic waar je jou mening kan uiten op de top 25 van W45. Het valt niet te verwachten dat iemand alle account even goed kent en ze op de goede plaats kan zetten. Dit is een topic waar je je observaties tot uiting kan brengen. Ik vind het dus nogal krankzinnig dat jullie verwachten dat iemand een objectief lijstje kan maken, waarbij ieder account goed wordt ingeschat. Want ik geloof niet dat iemand alle account zo goed kent en voorgevoel heeft dat ze deze account op de goede plek kunnen zetten. Of tot hun recht kan doen in dit topic.

Maar verras me!
 

DeletedUser74966

Guest
^ precies. Lijstjes zijn nooit geheel objectief omdat niemand alle feiten heeft, niet alle spelers helemaal kent enz.

Ik vind de lijstjes daarentegen alsnog leuk om te zien. Nog mensen die elkaar gaan tegenspreken hier? :p
 

DeletedUser76569

Guest
vind het al een wonder dat je over een lijst kan spreken...
geen enkel account heeft wat gepresteerd allemaal interns of spelers die na 1x aanvallen gestopt zijn. wat Aldo ook aal aangaf niveau ligt laag maar moet nog steeds wel lachen om die propaganda van bepaalde mensen hier
 

DeletedUser74966

Guest
Tja, je moet jezelf toch wat promoten eh als grote spelers :p

Trouwens, '.Reality', dezelfde als w49 in 'Farm'?
 

DeletedUser72940

Guest
Nou voor 25 punten voor het weekblad moet ik ook maar eens een lijstje maken. Ik vind het lastig om dit lijstje te maken want het is natuurlijk altijd lastig inschatten wie van Milf nu weer op delete gaat, maar ik zal mijn best doen. Ook ken ik de spelers van MIlf niet echt goed dus dan wordt het lijstje vooral op statistieken gebaseerd.

Ranglijst:
1. The Minions| Los van het feit dat Aldo leider is in Hora en hij mij punten moet geven voor het weekblad denk ik dat hij grootte kans heeft op de nummer 1 positie. Hij heeft een groot farmgebied en mooi front. Dit moet ervoor kunnen zorgen dat hij 1e wordt in deze wereld. En wij als Hora gaan ons best daarvoor doen.

2. Sate Stokje| Dit acc staat structureel in de top 5 en heeft net als Minions een groot farmgebied. Het front met Hora is aanwezig, dus het gaat lastig worden om door Hora te komen. Maar ik gok dat hij 2e eindigt, maar dit zal dan komen door intern. Want door front met Hora komen daar gaan wij een stokje (geen woordgrap) voor steken.

3. Reality| Zijn op dit moment lekker bezig en ik ben bang dat ze dit nog wel even vol gaan houden.

4. CH| Dit acc gaat enorm lekker. Of dit aan Bas ligt is nog maar de vraag, want die zal nog steeds wel aan het uithuilen zijn van de bekerfinale (sorry Bas). Goede en leuke spelers, met mooi beetje front. Dus dat komt wel goed.

5. Cheshire| Deze rimnoobs zie ik wel ver komen. Farmen als beesten en kunnen redelijk rustig door edelen, dus dat zit wel goed.

6. The Void| Dit acc ken ik niet goed genoeg om een helemaal juist oordeel te kunnen vellen, maar met het front wat ze nu hebben zie ik ze nog wel een paar plekjes zakken. Wel altijd gezellig om met ze te praten via de VV accounts...

7. Brigitte1| Met Henry de duivenfluisteraar moet je wel in de top 10 eindigen. Ze farmen redelijk en het front wat ze hebben dat is wel te doen. Dus dit is een mooie positie voor team bri.

8. The Dicktator| Heeft constante groei dus die moet wel top 10 eindigen. Kan er voor de rest weinig over zeggen, omdat ik het acc niet zo goed ken.

9. Naevius| Beetje het zelfde verhaal als TD. Zit volgens mij wel redelijk team op en prima ligging. Dus die zie ik wel ver komen.

10. Depths Of Despair| Deze boys die moeten wel top 10 halen met al dat geintern van hun. Als ze de top 10 niet halen dan is dat een schande. Bij deze dus Danny.

11. Obadiah| De buurman van Dod krijgt het lastig met zijn front, maar met Hora achter zich gaat team Oba dat wel fixen. Ze zijn lekker bezig en ik heb gewoon vertrouwen in ze.

12. Donn40| Donn ligt onder vuur en dat gaat nog wel even zo blijven ben ik bang voor. Ze zijn een actief en ervaren team. Die gaan dat wel redden daar.

13. Azemmel| Als Melvin weer normaal gaat doen dan moet top 20 wel haalbaar zijn. Heerlijk farmgebied dus die edels is geen probleem. Alleen deze jongen heeft een schop onder zijn reet nodig.

14. Friggin| Dit acc zakt wat weg na maandenlange strijd met Erebos te hebben gevoerd, maar die komen wel terug denk ik.

15. BreakingHabbits| Eigenlijk gun ik dit acc geen top 25 ivm katanoob gedrag, maar ik ben er bang voor.

16. SexyIceCream| Jesse heeft samen met zijn team een leuk rim accountje. Zit zeker wel top 20 accountje in.

17. Doctore| Net als sexy ook een lekker safe account. Kan rustig groeien en veel farmen. Dus dat komt wel goed.

18. Why So Serieuss| Erwin en consorten moeten even wat meer tijd krijgen en dan kunnen ze easy top 20 halen. Het front hebben ze ervoor.

19. *YourNext*| Dit is mijn eigen acc en die verwacht ik wel in de top 20. Na maandenlang top 10 te hebben gestaan vind ik dat wij hier wel horen op deze positie. We lopen wel 2 maand achter met farmen door kata gedrag van bepaalde spelers, maar dat gaan we wel recht trekken.

20| Priest Of Purgery| Dit zijn onze buren en die hebben ook een heerlijk front. Ze zijn actief en hebben er verstand van. Samen gaan we knallen en gaan we voor die top 20.

21. RobinBoots| Als dit acc de mankracht heeft dan hoort dit gewoon thuis in de top 25. Als Gard nou eens wat actiever wordt dan komt het wel goed.

22. Wockz| Hetzelfde verhaal als RB. Moet wat actiever worden en dan zit top 25 er wel in.

23| Puntzak| Heeft een lastig front, maar dat kunnen ze wel aan. Top 25 dus easy.

24. Donkeykong| Met max erbij op het account gaat dit acc dat front wel breken en gaan ze zo de top 25 in.

25. Inevitable.|Dit is gewoon een stille hoop voor mij. Deze klassering zou ik Andre wel gunnen. Top gozer met mooi front, maar moet even wat co's erbij halen. Dan komt dit wel goed.

Hophop weer 25 punten in de pocket.
 

DeletedUser76902

Guest
Je snapt hem niet helemaal hé William..

Je moet geen lijstje maken.. Het lijstje is de huidige top 25 en je moet zeggen of ze het waard zijn erin om erin te staan of niet.
 

DeletedUser72940

Guest
Jaja dat kreeg ik net ook al te horen, maar dat boeit niet.

Ik verzin gewoon een nieuw item.
 

DeletedUser72071

Guest
Hier kan dus nooit wat van kloppen he :p Uiteindelijk zal of MILF of Yolo/Memo de wereld winnen, en in beide gevallen zullen de spelers van de verliezende stam(men) uit de top 25 geedeld zijn.
 
Bovenaan