Top 25 waardig

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser29156

Guest
''#7 corneelse5: Account heeft serieuze historie. Spelers erop ken ik niet, maar vind het account flink afzwakken tov vroeger. Groeit nu vooral door een gigantische intern. Top 20 misschien nog net waardig''

Leg uit.. Volgens mij gaat het alleen maar beter met het account? (wordt gefarmt/ Communicatie is perfect etc.) Persoonlijk ben ik geen voorstander van internen. Maar extra front is altijd leuk :)

Vertel ons wat er ''vroeger'' beter was?
 

DeletedUser

Guest
''#7 corneelse5: Account heeft serieuze historie. Spelers erop ken ik niet, maar vind het account flink afzwakken tov vroeger. Groeit nu vooral door een gigantische intern. Top 20 misschien nog net waardig''

Leg uit.. Volgens mij gaat het alleen maar beter met het account? (wordt gefarmt/ Communicatie is perfect etc.) Persoonlijk ben ik geen voorstander van internen. Maar extra front is altijd leuk :)

Vertel ons wat er ''vroeger'' beter was?

toen speelde jij er niet :p
 

DeletedUser29156

Guest
Jaa dat is sowieso de hoofdreden.. Maar de andere redenen?
 

DeletedUser

Guest
#bored:

7T8zH.png



#1 Bouwtijden halveren: Waardig, al wat mooie acties, maar ik verwacht meer van die mannen :) Top 5 sowieso

#2 Peuter Power: /

#3 Sneaky Joe Grimbeard: Sowieso waardig, wordt onze toekomstige nummer 1 als ik het toelaat :D:D

#4 Stelvio: Based on stats, waardig top 10. ODA wat tegenvallend, maar dat kan ook tactisch zijn.

#5 iReQuiemx: Heeft zijn fair share aan intern gehad. Denk een goeie 300 a 400k? Geeft uiteraard een boost aan je groei. ODA valt best mee. Top 10

#6 Kakashi.: Waardig, mag top 5.

#7 corneelse5: Account heeft serieuze historie. Spelers erop ken ik niet, maar vind het account flink afzwakken tov vroeger. Groeit nu vooral door een gigantische intern. Top 20 misschien nog net waardig.

#8 bravehart1969: Gigantische barbedelaar met een deeltje intern erin. Tegenvallende stats. Niet top 20

#9 borno: Top 10. Geen verdere commentaar. (kan beter emile! :cool: )

#10 iMmen: Top 20, maar niet hoger. Duidelijk gebruik van PP met stukje intern. serieus tegenvallende stats.

#11 King Ringo: buiten top 20. Deed laatste maand niet anders dan internen. Zij het van eigen stam, zij het van mbstam. Ook tegenvallende stats.

#12 De Penno: Toppertjes :D, ik gun ze nog wel even die rang 1 ODA :D:D. Watch out aan de vijanden die eraan grenzen. Bashen is hun hobby. Zeker top 20.

#13 Zakitakii: Groeit gestaag. ODA valt enorm tegen, dus zal hier en daar wel een verdoken intern in zitten. Top 20, maar niet hoger.

#14 Maak That De Katze Wise: Top 20. Niet hoger :cool: Gewoon omdat het kan! :p Wel lekkere stats!

#15 Final Owner: Naar wat ik ervan vernam, top 50? Sowieso geen leuke stats. Ook flink aandeel interns.

#16 Wings of Liberty: Top 15 mag wel. Mooi account, redelijke ligging, leuke stats

#17 demarkie: Leuke ODA, klein aandeel intern. Top 20 is terecht. Speler die vecht voor wat hij wilt.

#18 TazoQ: Top 25 eerder. Redelijke stats, echter edelt ook kleine bbtjes? Niet echt veel ophef errond.

#19 Mr.Tweety: Op en top interner. Zonder die interns stond hij amper top 50. Niet waardig dus.

#20 roetsjbaan: Hoort wel rond top 20/25. Niet veel hoger.


Ik mis Asteria* nog! <3. Ow, en boka :D, die komt er ook wel :D

Thanks, dat tegendeel ga ik nog wel bewijzen ;)
 

DeletedUser29156

Guest
Dat ik nog niets van het account heb gezien buiten die intern..

Mwah dit is niet waar.. We hebben toch een aantal spelers weggewerkt :) Al waren deze vaak niet groter dan 130 k:(
Maarja vanaf nu grenzen we alleen nog aan Pi en Dei! dus zal je zeker wat van ons gaan zien!
 

DeletedUser

Guest
Mwah dit is niet waar.. We hebben toch een aantal spelers weggewerkt :) Al waren deze vaak niet groter dan 130 k:(
Maarja vanaf nu grenzen we alleen nog aan Pi en Dei! dus zal je zeker wat van ons gaan zien!

Ik betwijfel het :D
 

DeletedUser72415

Guest
Mwah dit is niet waar.. We hebben toch een aantal spelers weggewerkt :) Al waren deze vaak niet groter dan 130 k:(
Maarja vanaf nu grenzen we alleen nog aan Pi en Dei! dus zal je zeker wat van ons gaan zien!

Die arrogantie straalt er meteen vanaf.

Ik ga het gewoon over mezelf zeggen : Momenteel geen top 25 waardig.
 

DeletedUser67609

Guest
Mwah dit is niet waar.. We hebben toch een aantal spelers weggewerkt :) Al waren deze vaak niet groter dan 130 k:(
Maarja vanaf nu grenzen we alleen nog aan Pi en Dei! dus zal je zeker wat van ons gaan zien!

Deze man is leip! Hij gaat iedereen kapot maken
 

DeletedUser

Guest
Mwah dit is niet waar.. We hebben toch een aantal spelers weggewerkt :) Al waren deze vaak niet groter dan 130 k:(
Maarja vanaf nu grenzen we alleen nog aan Pi en Dei! dus zal je zeker wat van ons gaan zien!

Ow lig jij daar nu opeens?
Naja zie het zo, dankzij Dei! heb je wel weer 250k gratis aan interns gehad:p
Maar om dan meteen arrogant te worden, dat is weer iets heel anders :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Die arrogantie straalt er meteen vanaf.

Ik ga het gewoon over mezelf zeggen : Momenteel geen top 25 waardig.

Ow lig jij daar nu opeens?
Naja zie het zo, dankzij Dei! heb je wel weer 250k gratis aan interns gehad:p
Maar om dan meteen arrogant te worden, dat is weer iets heel anders :rolleyes:

Hoezo arrogant? Hij geeft alleen aan dat er met Pi en Dei eindelijk echte concurrentie krijgt.
 

DeletedUser42161

Guest
Hij zegt ook dat zich nu dan gaat laten zien.

Dus hij zou ermee bedoelen denk ik in positieve zin dat hij Pi en Dei! even laat zien dat we hem niet moeten onderschatten? Maar dat beetje arogantie zijn we wel gewend uit Serve
 

DeletedUser

Guest
Nu insinueer jij dat Pi en Dei juist arrogant zijn doordat ze Corneelse hevig onderschatten. :eek:

Arrogantie van Serve gewend? Vertel
 

DeletedUser29156

Guest
Hij zegt ook dat zich nu dan gaat laten zien.

Dus hij zou ermee bedoelen denk ik in positieve zin dat hij Pi en Dei! even laat zien dat we hem niet moeten onderschatten? Maar dat beetje arogantie zijn we wel gewend uit Serve

Mwah.. Er werd gezegd dat ik nog niks had laten zien.. Geen grote spelers aangevallen ofzo.
Aangezien er in .pi en Dei! toch wel grote spelers zitten zal ik zeker wat laten zien :) Qua verdedigend + aanvallend :) Maar ga maar weer leuk doen met de ''arrogantie'' uit serve..
 

DeletedUser

Guest
Agja Peuter Power grote mond samen Met D, lekker makkelijk om vanuit de Rim commentaar te leveren.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Agja Peuter Power grote mond samen Met D, lekker makkelijk om vanuit de Rim commentaar te leveren.

Je beseft toch wel dat van de huidige |D|-leden slechts 3 mensen later dan 'n week later dan de startdag gestart zijn? Tevens liggen de meeste mensen nog gewoon tegen de core aan.
 
Bovenaan