Top 25 Waardig/Onwaardig

DeletedUser66265

Guest
En hoe is jouw mening over spelers die nu groter zijn aangezien ze er op het begin vele malen meer PP er tegen aan kletsen dan andere spelers die volgens jou nu geen normaal groeitempo kunnen aanhouden.

Lafjes, maar weinig aan te doen. Dat is het tw van tegenwoordig, er continu over huilen heeft weinig zin.
Daarnaast ben ik van mening dat top 50 makkelijk haalbaar is met een normaal groeitempo.
 
Reactiescore
420
Dit is overigens totaal off-topic maar valt me echt op bij jouw. :D Hoezo zet jij na elke zin een enter?

Omdat die waarschijnlijk op facebook ook steeds enter duwt ipv een nieuwe zin te beginnen.
Hahaha
Grappig
Hahaha
 
Reactiescore
420
Ik vind persoonlijk dat Vitalise wel in de top 3 hoort! Niet enkel omdat hij mijn stamgenoot is maar ik heb hem als speler enorm zien groeien. Voor mij is hij nu een echte topspeler die zowel de start als late-game onder de knie heeft!
 
Reactiescore
5.692
Voor wat ik hoor en weet zal vitalise inderdaad top 3 waardig zijn. Alleen waar maken zal ook moeten gebeuren, dus succes ;)
 

DeletedUser74650

Guest
Grootmacht van de dag
Verover de meeste dorpen in deze wereld.
14 / 14
14 / 14
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 9. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen.

Eventjes aan zetten en dan sta je toch ook in de top 25 :)
 

DeletedUser72569

Guest
Grootmacht van de dag
Verover de meeste dorpen in deze wereld.
14 / 14
14 / 14
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 9. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen.

Eventjes aan zetten en dan sta je toch ook in de top 25 :)

Netjes gedaan, ik bleef steken op 10 overnames omdat ik een beetje moest vechten :D

Maar ja, gevolg is:

1x Aanvaller van de dag

Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.

Bereikt: gisteren (97.710 eenheden)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga morgen voor 4-7 goed te doen voor mijn grootte:p

maar dit ook netjes hoor;)
 

DeletedUser

Guest
The incredible hippo is eindelijk top 25 nu mogen jullie zeggen dat we dat niet waardig zijn :D
 
Bovenaan