Top 25 Waardig/Onwaardig

Reactiescore
603
De bedoeling is simpel. Je beoordeelt de huidige top 25 of ze waardig of onwaardig zijn voor de top 25 van deze wereld met daarbij de reden waarom, en eventueel op welke rang ze wél zouden horen te staan naar jouw mening.
 
Reactiescore
534
Iedereen die nu in de top 25 staat die geen premium gebruikt kan je wat mij betreft een held noemen.
 
Reactiescore
534
Als je puur GS hebt gebouwd zou je nu denk niet in top-25 staan. Er zijn zat noobs die alleen GS bouwen, maar die staan echt niet in de top 25..
 

DeletedUser53131

Guest
volgens mij zou dat wel kunnen maar ik heb geen zin om een wereld op die manier te starten om je dit te gaan bewijzen lol :D
 
Reactiescore
534
volgens mij zou dat wel kunnen maar ik heb geen zin om een wereld op die manier te starten om je dit te gaan bewijzen lol :D

Dus jij denkt dat als je alleen GS uitbouwt en verder niks doet, je hoger komt dan mensen die zoveel PP gebruiken. :p
 

DeletedUser

Guest
niet alleen grondstoffen maar grotendeels idd

No way. Niemand staat zonder PP in top25 en op dit puntenaantal is het ook gewoon onmogelijk.
We zouden de starts van niet PPwerelden er eens moeen bijhalen om te vergelijken :D. Ik denk dat de koploper op 8a900 punten zou zitten, MAX.
 

DeletedUser53131

Guest
No way. Niemand staat zonder PP in top25 en op dit puntenaantal is het ook gewoon onmogelijk.
We zouden de starts van niet PPwerelden er eens moeen bijhalen om te vergelijken :D. Ik denk dat de koploper op 8a900 punten zou zitten, MAX.

intussen draait de wereld 7 dagen. op andere werelden heb ik ook geweten dat mensen 1200-1500 punten haalden op die tijd.
 

DeletedUser53131

Guest
Dat je dat zegt is duidelijk dat je nooit één van de voormalige werelden van dichtbij hebt gevolgd bij een start
 

DeletedUser

Guest
No way. Niemand staat zonder PP in top25 en op dit puntenaantal is het ook gewoon onmogelijk.
We zouden de starts van niet PPwerelden er eens moeen bijhalen om te vergelijken :D. Ik denk dat de koploper op 8a900 punten zou zitten, MAX.

zonder pp hield ik de top 50 bij, alleen na een poos is dit geen doen meer dan bouw je enkel en heb je geen troepen dus heb dat opgegeven, als je enkel ga bouwt en later de rest tot de bb weg is haal je de top 25 wellicht net, maar het is niet slim zoals hierboven gezegd, heb liever wat lager zodat je en geen target bent en toch een aardig leger hebt met lekkere gs levels.
 

DeletedUser

Guest
Dat je dat zegt is duidelijk dat je nooit één van de voormalige werelden van dichtbij hebt gevolgd bij een start

Ben er lang tussenuit geweest, W39 in een latere fase gestart waardoor ik er in de rim lig en hier voor het eerst eens een core start gemaakt. Je post klinkt wat verwijtend?

Verder sprak ik over oude werelden, om te kunnen vergelijken hoever je zou staan zonder PP-starters :)
 
Bovenaan