Top 20

DeletedUser

Guest
facepalm.gif


Ga jij lekker de hele tijd BB's edelen en toekijken hoe andere spelers in je omgeving je domineren, succes ermee.
 

DeletedUser62799

Guest
maar als jij een clear verliest op een dorp, dan weer moet opbouwen en vervolgens nog een keer aan te vallen voor dat dorp ben je ook 6 dagen bezig, met een BB dus ook maar dan heb je je clear er al staan...

Je bent een aparte jongenman met deze redenatie.
Een clear bouwt in 3 dagen.
Laten we zeggen dat je een 3k dorp+clear bouwt in 6 dagen
Stel je hebt nu 30 bb's gepakt.

Dan ben je 30 clears misgelopen+de hoeveelheid pakketjes die je niet hebt kunnen maken omdat het dorp bouwende was.
Stel met die 30 clears pak je 6 10k dorpen, kan je daar in 3 dagen weer 6 volle clears van maken+een heleboel pakketjes mee maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64308

Guest
Je bent een aparte jongenman met deze redenatie.
Een clear bouwt in 3 dagen.
Laten we zeggen dat je een 3k dorp+clear bouwt in 6 dagen
Stel je hebt nu 30 bb's gepakt.

Dan ben je 30 clears misgelopen+de hoeveelheid pakketjes die je niet hebt kunnen maken omdat het dorp bouwende was.
Stel met die 30 clears pak je 6 10k dorpen, kan je daar in 3 dagen weer 6 volle clears van maken+een heleboel pakketjes mee maken.

Dat is wel héél oppervlakkig bekeken he.
 

DeletedUser

Guest
lol het edelen van bb's kan positief of negatief zijn, hangt volledig af van de situatie:
heb je net een massa uitgevoerd waardoor meeste van je off dood is, dan kan je je edels gebruiken om in mate de bb's van +3k te edelen.
Dan verkrijg je een betere clustering terwijl je account niet stilstaat gedurende de opbouwfase.
maw je account blijft groeien ipv met schokken omhoog te komen.

Begin je echter te veel bb's te edelen, dan krijg je een edeltekort. In dat geval is het edelen van bb's negatief voor je groei (edeltekort)
-> komt er op neer dat je alles in evenwicht houd en op de juiste moment bb's edelt. Maar anderszijds, 'te' is nooit goed, en slechte timing ook niet dusja
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt makkelijk praten met je honderduizendmiljoen safe-rim.

Die hebben we ook zelf gecreëerd, dus doe niet alsof we met geluk op #1 staan. Over elke zet is tot in de puntjes nagedacht en ze zijn allemaal perfect uitgevoerd.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
als je clears op zijn kun je net zo goed ff BB edelen, is binnen 3 dagen 10k dorp joh :eek:
is binnen 3 dagen een 10k dorp, ik weet niet of jij kan toveren maar in 3 dagen van 3 naar 10k gaat je gewoon niet lukken, gewoon niet. Dan nog verspil je facking veel gs aan het opbouwen van een dorp, die gs kan je in het maken van pakketjes steken, zeker in een wereld als deze scheelt dat heel veel.
de tijd die jij verliest met al je doodgelopen clears is meer hoor :p

en zonder clears kun je ook niet farmen ;)
Volgensmij heb je er nogsteeds meer aan om je tegenstanders weg te werken dan om bbtjes weg te werken.. Enige reden die ik zou zien om bb te pakken is om je front te dichten om vervolgens je tegenstander te pakken. Clears zal je toch echt dood moeten lopen om dorpen te pakken van spelers met een iq dat iets boven dat van jou ligt. Als je dan maar bb gaat pakken omdat je anders clears dood loopt ben je wel echt een nerd xxl.
maar als jij een clear verliest op een dorp, dan weer moet opbouwen en vervolgens nog een keer aan te vallen voor dat dorp ben je ook 6 dagen bezig, met een BB dus ook maar dan heb je je clear er al staan...
met een bb heb jij niet van 3k tot 10k met full clear in 6 dagen. Dan nog heb je met dat andere dorp al troops gekilled in de tijd dat je met je bbtje nog lekker aan het opbouwen was en gsjes aan het verspillen. Die gs die je verliest aan het bashen van troepen en het verliezen van een clear is geen verspilde os, de gs die je verliest aan het opbouwen van een bb terwijl je grotere dorpen kan pakken is wel verspilde gs als je het mij vraagt.
Onderwerp Ontvangen
Hell The Sequel ondersteunt *********** Herbenoemen (nieuw) 04.03.14 05:32
Hell The Sequel ondersteunt *********** Herbenoemen (nieuw) 04.03.14 04:33

Hmm....:rolleyes::rolleyes:

Dus ik mag mijn oude co geen os sturen?
 

DeletedUser64943

Guest
sukkels allemaal hier.

er werd gezegd dat Click geen OS kreeg. vervolgens komt het bewijs dat hij wel OS krijgt. en nog gaan ze dan moeilijk doen of het wel of niet mag.
wat wil je daar nu meer zeggen; nomen est omen, Ambrose of dejood.


Standaard Re: Top 20
Quote Origineel geplaatst door nomen est omen Bekijk berichten
Dus ik mag mijn oude co geen os sturen?

Leer lezen
_______________
is toch duidelijk, het gaat om het feit dat er OS wordt gestuurd, niet of dat wel of niet mag.
ambrose, wat hij mist, mis jij dus ook; goed kunnen lezen, als je jezelf met een discussie bezig houdt
 

DeletedUser

Guest
sukkels allemaal hier.

er werd gezegd dat Click geen OS kreeg. vervolgens komt het bewijs dat hij wel OS krijgt. en nog gaan ze dan moeilijk doen of het wel of niet mag.
wat wil je daar nu meer zeggen; nomen est omen, Ambrose of dejood.


Standaard Re: Top 20
Quote Origineel geplaatst door nomen est omen Bekijk berichten
Dus ik mag mijn oude co geen os sturen?

Leer lezen
_______________
is toch duidelijk, het gaat om het feit dat er OS wordt gestuurd, niet of dat wel of niet mag.
ambrose, wat hij mist, mis jij dus ook; goed kunnen lezen, als je jezelf met een discussie bezig houdt

Serieus, het gaat letterlijk over 2 dorpen...
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
sukkels allemaal hier.

er werd gezegd dat Click geen OS kreeg. vervolgens komt het bewijs dat hij wel OS krijgt. en nog gaan ze dan moeilijk doen of het wel of niet mag.
wat wil je daar nu meer zeggen; nomen est omen, Ambrose of dejood.


Standaard Re: Top 20
Quote Origineel geplaatst door nomen est omen Bekijk berichten
Dus ik mag mijn oude co geen os sturen?

Leer lezen
_______________
is toch duidelijk, het gaat om het feit dat er OS wordt gestuurd, niet of dat wel of niet mag.
ambrose, wat hij mist, mis jij dus ook; goed kunnen lezen, als je jezelf met een discussie bezig houdt
ik heb nergens gezegt dat er geen os van mijn kant naar hem ging dus leer zelf lezen >.<
 

DeletedUser

Guest
sukkels allemaal hier.

er werd gezegd dat Click geen OS kreeg. vervolgens komt het bewijs dat hij wel OS krijgt. en nog gaan ze dan moeilijk doen of het wel of niet mag.
wat wil je daar nu meer zeggen; nomen est omen, Ambrose of dejood.


Standaard Re: Top 20
Quote Origineel geplaatst door nomen est omen Bekijk berichten
Dus ik mag mijn oude co geen os sturen?

Leer lezen
_______________
is toch duidelijk, het gaat om het feit dat er OS wordt gestuurd, niet of dat wel of niet mag.
ambrose, wat hij mist, mis jij dus ook; goed kunnen lezen, als je jezelf met een discussie bezig houdt

TheJew!!!!! :mad::mad::mad:
 

DeletedUser72857

Guest
20 Woerst ZO 2.521.966 245 10294 topper
21 Ours is the Fury Smooi 2.456.431 243 10109 topper
22 Vampirekiller Level. 2.428.851 242 10037 topper
23 Allosaurus Maximus .Click 2.402.805 244 9848 topper
24 ThepowerofGJ4live HBO 2.268.002 227 9991 topper
25 redbaret Bruce 2.060.173 207 9953 topper
 
Bovenaan