Top 20

DeletedUser

Guest
Stacken op een muur 7 nooit geen optie?:eek:



"Waarvoor is TW anders?" Goh, wat een argument zeg. Als jij zoveel clears moet gebruiken om iemand die 3x kleiner is dan jou met een veel zwakkere stam en maar 1 dorp kunt pakken zegt dat meer over jou dan over hem.

dat dorp pakte hij door ons in de nacht te verrassen, werden telaat wakker om OS te sturen :/

Stacken op muur 7 is vrijwel nooit een optie neen. Bedankt voor het ene woord.

Ja, want we hebben ook niets van zijn stamgenoten gepakt? Clears zijn er om gebruikt te worden, dat is het argument. Dat ik dan van HEM maar 1 dorp pak is prima, dat we van de rest er meer pakken is ook prima voor ons. Ik zie het probleem niet? En zoveel clears? Het waren er 25 totaal. Woow, dat is veel zeg. Dat je vriendjes bent met hem, prima, maar als je er niets van weet kom dan hier ook niet met reacties die nergens op slaan.



En waarom nou weer flapdrol? Hij heeft geen zin om te reageren op iets waarvan hem wordt verweten noob te zijn, terwijl de tegenstander niets doet. Afzeiken is makkelijker dan zelf iets ondernemen he ;)

Er zijn wel degelijk redenen om clears kapot te willen, zelfs als dat uiteindelijk op een lage muur gebeurt hoor:rolleyes:
en ligging is dan zelfs maar 1 vd redenen dat ik het deed.

Je pakte bovendien van andere stamgenoten die online waren geen dorpen. Van zodra ze online waren, of ik de VV kreeg zijn er geen dorpen meer veroverd, dus niet met dat excuus afkomen.
Ik weet er toevallig alles van aangezien ik VV draaide btw ;) eradication stuurde op zo goed als elk dorp van Heer Gabber clears, terwijl hij mij was ah faken. En Dit terwijl jij mij aanviel. Ik heb dus heel wat meer clears als 25 zien passeren :rolleyes:

Mwah, soms moeten er keuzes gemaakt worden ja. Als ik de ligging van dat dorp zie dan is het soms niet anders.
spreek jezelf toch niet zo tegen joh

In elk geval proficiat voor de aanval van vandaag, voor de 1e x redelijk deftig getimed, alles overal mooi binnen de seconde met paar uitschieters :) ziet er al veel overzichtelijker uit, dank je :)
Laat het echte gevecht maar beginnen :)
 
Reactiescore
86
je schrijft ook zaken als spelers die het niet gaan halen en dan toch dat ze top 20 blijven
dus ja
je kan schrijven wat je wil in die lijstjes

heb mensen zien schrijven dat ik top 10 ga eindigen en ook al top 20 enz enz

geen één van die mensen die dat schreven kennen me, hebben geen skills gezien, hebben niet tegen me gespeeld, me niet aangevallen

vanwaar halen ze dan al die zogezegde info

die lijstjes zijn gewoon lottocijfertjes

der klopt niks van

het is gewoon gek dat je der maar blijft over doordrammen
het is een discussie zonder inhoud

beetje als de ene die zegt dat hij het badwater te koud vindt
de andere vindt het te warm
geen van beide heeft in bad gezeten

Ik ken je
emoticon-00174-bandit.gif
 
Reactiescore
7.944
20 Ibrakadabra
Als laatste van deze lijst komt Rolf en z'n co's. Krieg is een stam die volgens mij weinig potentieel heeft. Ze hebben spelers die hopen edels doodlopen en makkelijk hun offense laten clearen. Laatst hebben ze ook op vlak van diplomatie een grote misstap gezet en zijn fmcedric kwijtgeraakt aan ZO. Ibra probeert nog een tweede cluster te maken in de rim aangezien het eerste vast zit. Een fan van dit account ben ik niet, door de stab op CRD. Veel gratis dorpjes en veel edels dom laten doodlopen.
Uit de Top20

Vind het best knap dat je een vijandelijke speler in een vijandelijke stam kan backstabben. Maar dat zal hem wel aan mij liggen denk ik
 
Reactiescore
2.039
Jeetje komaan robin, ik heb je op nlc4 prima zien spelen, w1 prima verhalen over je gehoord van donatello.
Ik geef ze groot gelijk dat ze je top 10 zien eindigen! Toegegeven, het niveau is niet meer wat het was hier zo maar vooralsnog heb je echt wel recht op zo'n plekje.
 

DeletedUser60654

Guest
De zwaar gerespecteerde mening van Ambose:


20 Ibrakadabra
Als laatste van deze lijst komt Rolf en z'n co's. Krieg is een stam die volgens mij weinig potentieel heeft. Ze hebben spelers die hopen edels doodlopen en makkelijk hun offense laten clearen. Laatst hebben ze ook op vlak van diplomatie een grote misstap gezet en zijn fmcedric kwijtgeraakt aan ZO. Ibra probeert nog een tweede cluster te maken in de rim aangezien het eerste vast zit. Een fan van dit account ben ik niet, door de stab op CRD. Veel gratis dorpjes en veel edels dom laten doodlopen.
Uit de Top20

Hmmm toch leuk dit bericht.
In jouw ogen heeft Krieg weinig potentieel. Dat kan, maar toch wilde je de stam joinen.:rolleyes:...
Dat over dat clearen van offence heeft niks met mijn top 20 te maken...
Diplomatiek is een mening van jou net zoals dat je eerste eindigt...
CRD hebben we niet gebackstabbed.
We hebben nauwelijks gratis dorpen gehad en we dachten dat de dorpen leegstonden van Sinsemilla.

Na ja geen top twintig kunnen we meeleven hoor als jij dat zegt.
 
Reactiescore
661
Jeetje komaan robin, ik heb je op nlc4 prima zien spelen, w1 prima verhalen over je gehoord van donatello.
Ik geef ze groot gelijk dat ze je top 10 zien eindigen! Toegegeven, het niveau is niet meer wat het was hier zo maar vooralsnog heb je echt wel recht op zo'n plekje.

Ja, bedankt, maar nu onderbouw je je mening op bepaalde feiten. Sommige van die lijstjes hier, ...
 

DeletedUser

Guest
Hmmm toch leuk dit bericht.
In jouw ogen heeft Krieg weinig potentieel. Dat kan, maar toch wilde je de stam joinen.:rolleyes:...
Dat over dat clearen van offence heeft niks met mijn top 20 te maken...
Diplomatiek is een mening van jou net zoals dat je eerste eindigt...
CRD hebben we niet gebackstabbed.
We hebben nauwelijks gratis dorpen gehad en we dachten dat de dorpen leegstonden van Sinsemilla.

Na ja geen top twintig kunnen we meeleven hoor als jij dat zegt.

Jullie hele strategie is:
A: ik stuur clears
B: als ik geen troepen aantref #yolo ik er een edeltrein op
C: Als sinsemilla online is word het geblokt, als sinsemilla niet online is dan pak ik toevallig een dorpje (om 4 uur snachts meestal jeeeh:rolleyes:)

Ik gok dat er al zon 100+ edeltjes zijn gesneuveld op Sinsemilla van Krieg alleen al. En dat op een account met 80% front zonder dat er echt veel stamdeff aan te pas komt(.Click heeft overal front/word overal aangevallen):rolleyes:

Verder hebben jullie .Click niet netjes behandelt;). Aan het lijntje gehouden, pbg's verraden, of zeggen dat je niet gaat aanvallen en het vervolgens wel doen. Allemaal van dat soort dingen... Maar ja, met jullie aanvalsstrategie zijn die vele bg's en naps ook wel begrijpen.
 

DeletedUser72584

Guest
Jullie hele strategie is:
A: ik stuur clears
B: als ik geen troepen aantref #yolo ik er een edeltrein op
C: Als sinsemilla online is word het geblokt, als sinsemilla niet online is dan pak ik toevallig een dorpje (om 4 uur snachts meestal jeeeh:rolleyes:)

Ik gok dat er al zon 100+ edeltjes zijn gesneuveld op Sinsemilla van Krieg alleen al. En dat op een account met 80% front zonder dat er echt veel stamdeff aan te pas komt(.Click heeft overal front/word overal aangevallen):rolleyes:

Verder hebben jullie .Click niet netjes behandelt;). Aan het lijntje gehouden, pbg's verraden, of zeggen dat je niet gaat aanvallen en het vervolgens wel doen. Allemaal van dat soort dingen... Maar ja, met jullie aanvalsstrategie zijn die vele bg's en naps ook wel begrijpen.

Sensimilla krijgt wel OS. Dit is dan misschien wel niet vanuit de stam, maar wat maakt het uit waar het vandaag komt. En er zijn genoeg spelers die gewoon yolo een edeltrein op een leeg dorp sturen. Dat heb ik vanuit click ook wel eens op mij gezien.
 

DeletedUser

Guest
Sensimilla krijgt wel OS. Dit is dan misschien wel niet vanuit de stam, maar wat maakt het uit waar het vandaag komt. En er zijn genoeg spelers die gewoon yolo een edeltrein op een leeg dorp sturen. Dat heb ik vanuit click ook wel eens op mij gezien.

Geen stamOS? Je moest eens weten ;)
Verder hoop ik dat je laatste zin niet naar SHC verwijst?
 

DeletedUser72584

Guest
OS van Height? Wij komen helemaal niet overeen met die noepjes :eek:

Onderwerp Ontvangen
Hell The Sequel ondersteunt *********** Herbenoemen (nieuw) 04.03.14 05:32
Hell The Sequel ondersteunt *********** Herbenoemen (nieuw) 04.03.14 04:33

Hmm....:rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser68372

Guest
Onderwerp Ontvangen
Hell The Sequel ondersteunt *********** Herbenoemen (nieuw) 04.03.14 05:32
Hell The Sequel ondersteunt *********** Herbenoemen (nieuw) 04.03.14 04:33

Hmm....:rolleyes::rolleyes:

Bakken met deff:O
 

DeletedUser51666

Guest
Dat zijn dan 2 deff dorpen, maar die nachts zijn opeens nog 5 (of meer) dorpen weer vol gezet met zelfde troepen:rolleyes:

Das dus gewoon duidelijk :)

Tja als jij dat duidelijk vind. Dan is dat mooi voor jou.
 
Bovenaan