Top 20

DeletedUser

Guest
Re: A

Gezien je gedrag en de verhalen die ik heb gehoord, bewtijfel ik dat ten zeerste.

Mijn inziens heb jij nog niet eens de capaciteiten om een deuk in een pakje boter te slaan.

verhalen die je hebt gehoord? xD grappig want tot nu toe zijn er nog geen negatieve verhalen de ronde ah gaan over mijn ingame capaciteiten. Of zeg je nu dat ik ingame geen zak kan omdat ik op AF slecht aangeschreven sta? Want demn dan ben je echt achterlijk xD enige reden dat ik slecht sta aangeschreven is omdat ik op AF voornamelijk troll, anderen pest en uitlach (jou) of zever verkoop als waarheid die sommigen dan nog gaan geloven ook

wie mag jij dan wel wezen op je ander AF acc? :rolleyes:

En wie mag jij dan wel niet wezen met deze nogal gewaagde uitspraak?
Ik zou wel eens de argumenten willen aanhoren waarop je 'de grootste wannabe die hier rondloopt' basseert..



En jij D. jij mag wel toegeven dat je een beetje aandacht zocht, maar geen probleem want je staat nu toch mooi in de top 20 met een dikke week later gestart te zijn.

hij baseert zich op AF wrss, zegt genoeg :D en thanks, gaat ook redelijk mooi voor bijna heel de tijd solo te spelen @w34, en tuurlijk zocht ik aandacht, en heb me ziek gelachen hiermee mission accomplished xD nabtard dat het is, AF is a joke

btw wie ben je? vanwaar moet ik je kennen (a)
 

DeletedUser

Guest
Re: A

En wie mag jij dan wel niet wezen met deze nogal gewaagde uitspraak?
Ik zou wel eens de argumenten willen aanhoren waarop je 'de grootste wannabe die hier rondloopt' basseert..



En jij D. jij mag wel toegeven dat je een beetje aandacht zocht, maar geen probleem want je staat nu toch mooi in de top 20 met een dikke week later gestart te zijn.

Lees voor het gemak even zijn laatste ongeveer 500 reacties terug. In bijna iedere post daarvan probeert hij over te komen als een god alike. Ongelooflijk dit soort spelers, terwijl hij volgens mij nog nooit iets heeft klaargespeeld. Die reacties zeggen meer dan een hele rij aan argumenten, in feite zijn ze alleszeggend en is argumentatie niet eens nodig.

@Vendetta, dan raad ik je aan eens naar de dokter te gaan. Misschien hoor je niet zo goed want er zijn negatieve verhalen over je alom. Of misschien wil je ze niet horen, omdat je zo vol van je bent.

Dat je mij vervolgens uitlacht zegt ook weer genoeg. Kijk eens in de spiegel, kijk eens hoe je jezelf profileert hier... Daar kun je nog veel harder om lachen.

Wat bedoel je met mijn andere AF account? Buiten dit account beheer ik enkel Mr Stardashian, maar daar heb ik ook al geruime tijd niets meer mee gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: A

hij baseert zich op AF wrss, zegt genoeg :D en thanks, gaat ook redelijk mooi voor bijna heel de tijd solo te spelen @w34, en tuurlijk zocht ik aandacht, en heb me ziek gelachen hiermee mission accomplished xD nabtard dat het is, AF is a joke

btw wie ben je? vanwaar moet ik je kennen (a)

Weet ik, daarom wil ik zijn argumenten wel eens horen. Aangezien jij toch nooit serieus post en enkel mensen trollt, als je nou eens zou gaan posten met inhoud dan zou je nog ver komen want je weet zelf wel dat je er de capaciteiten wel voor hebt.

Lees voor het gemak even zijn laatste ongeveer 500 reacties terug. In bijna iedere post daarvan probeert hij over te komen als een god alike. Ongelooflijk dit soort spelers, terwijl hij volgens mij nog nooit iets heeft klaargespeeld. Die reacties zeggen meer dan een hele rij aan argumenten, in feite zijn ze alleszeggend en is argumentatie niet eens nodig.

Als dit de argumentatie is maak je iedereen die D. kent aan het lachen..
Hij beschouwd het AF als een plaats waar je mensen kan uitlachen en trollen (ofc is dit niet echt correct, maar hij wil het niet afleren..). Verder zou ik al eens IG gaan kijken op w34 en w32 naar zijn stats, dan weet je wel dat hij beter is dan een gemiddelde speler.
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Weet ik, daarom wil ik zijn argumenten wel eens horen. Aangezien jij toch nooit serieus post en enkel mensen trollt, als je nou eens zou gaan posten met inhoud dan zou je nog ver komen want je weet zelf wel dat je er de capaciteiten wel voor hebt.



Als dit de argumentatie is maak je iedereen die D. kent aan het lachen..
Hij beschouwd het AF als een plaats waar je mensen kan uitlachen en trollen (ofc is dit niet echt correct, maar hij wil het niet afleren..). Verder zou ik al eens IG gaan kijken op w34 en w32 naar zijn stats, dan weet je wel dat hij beter is dan een gemiddelde speler.

Volgens mij zei ik ook: 'grootste wannabe die hier rondloopt'. Met hier doel ik dus heel duidelijk op het AF, waar je zelf dus indirect mij gelijk geeft. Dankjewel.

Overigens hoor ik meerdere verhalen over werelden waar hij failde. Laten dat nu net de werelden zijn waar het niveau wel enigzins normaal was.
 

DeletedUser48745

Guest
Re: A

Als dit de argumentatie is maak je iedereen die D. kent aan het lachen..
Hij beschouwd het AF als een plaats waar je mensen kan uitlachen en trollen (ofc is dit niet echt correct, maar hij wil het niet afleren..). Verder zou ik al eens IG gaan kijken op w34 en w32 naar zijn stats, dan weet je wel dat hij beter is dan een gemiddelde speler.

Zoveel beter dan een gemiddelde speler zijn die ook weer niet he :).
En wie mag jij dan wel zijn?
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Volgens mij zei ik ook: 'grootste wannabe die hier rondloopt'. Met hier doel ik dus heel duidelijk op het AF, waar je zelf dus indirect mij gelijk geeft. Dankjewel.

Overigens hoor ik meerdere verhalen over werelden waar hij failde. Laten dat nu net de werelden zijn waar het niveau wel enigzins normaal was.

Laat me niet lachen, je trok dit in een rechte lijn door naar IG. Want als ik me niet vergis begon je erover dat hij geen deuk kon brengen in een pakje boter nadat hij zei dat hij je blind wegspeelde. Dus dankje dat je mij gelijk geeft.. Oke hier doe ik niet aan mee, dat is enkel voor mensen die hopen op gelijk.
Je bent dan ook vrij om die verhalen hier te vertellen, zo kan je ons aan het licht brengen hoe slecht hij wel niet is dan.

Zoveel beter dan een gemiddelde speler zijn die ook weer niet he :).
En wie mag jij dan wel zijn?

S. lees mijn tekst, ik zei niet veel beter hé? Ik zei beter, want het is nu eenmaal iets beter dan het gemiddelde ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Volgens mij zei ik ook: 'grootste wannabe die hier rondloopt'. Met hier doel ik dus heel duidelijk op het AF, waar je zelf dus indirect mij gelijk geeft. Dankjewel.

Overigens hoor ik meerdere verhalen over werelden waar hij failde. Laten dat nu net de werelden zijn waar het niveau wel enigzins normaal was.

hij geeft je geen gelijk, tenzij je bedoelde dat jij de grootste wannabe die hier rondloopt bent? want dat zegt hij wel degelijk :rolleyes:
vervolgens: werelden gefaalt? tell me more :confused:
ben nog nooit gefaalt, in geen enkele wereld tot ik gestopt ben (Cl4 uitgezonderd met dubbele bs) dus ben benieuwd wie jij eigenlijk wel niet denkt dat i ben :D

Zoveel beter dan een gemiddelde speler zijn die ook weer niet he :).
En wie mag jij dan wel zijn?

ben idd niet veel beter als de gemiddelde speler :( die farmen/internen zich allemaal boven me @w32
ik kan het nog steeds niet :s maar ik ben dan ook gewoon naab :cool:
 

DeletedUser48745

Guest
Re: A

Laat me niet lachen, je trok dit in een rechte lijn door naar IG. Want als ik me niet vergis begon je erover dat hij geen deuk kon brengen in een pakje boter nadat hij zei dat hij je blind wegspeelde. Dus dankje dat je mij gelijk geeft.. Oke hier doe ik niet aan mee, dat is enkel voor mensen die hopen op gelijk.
Je bent dan ook vrij om die verhalen hier te vertellen, zo kan je ons aan het licht brengen hoe slecht hij wel niet is dan.

Vendetta begon met hem noob te noemen, terwijl hij zelf hem ook enkel kent van AF. Beetje vreemd om enkel broodje salami hier nu op af te rekenen.

S. lees mijn tekst, ik zei niet veel beter hé? Ik zei beter, want het is nu eenmaal iets beter dan het gemiddelde ;)

fout gelezen dan. De gemiddelde speler is ook wel een vreemd begrip :p.
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Laat me niet lachen, je trok dit in een rechte lijn door naar IG. Want als ik me niet vergis begon je erover dat hij geen deuk kon brengen in een pakje boter nadat hij zei dat hij je blind wegspeelde. Dus dankje dat je mij gelijk geeft.. Oke hier doe ik niet aan mee, dat is enkel voor mensen die hopen op gelijk.
Je bent dan ook vrij om die verhalen hier te vertellen, zo kan je ons aan het licht brengen hoe slecht hij wel niet is dan.



S. lees mijn tekst, ik zei niet veel beter hé? Ik zei beter, want het is nu eenmaal iets beter dan het gemiddelde ;)

Dat hij geen deuk in een pakje boter zou slaan was een tweede, op zich zelf staande, aanname van mij. Dat jij dan een verband trekt tussen beide opmerkingen; tja dat is niet mijn probleem.

Ik zal eens een mooi citaat vanuit Skype hier neer zetten, waar het duidelijk wordt hoe andere (gevestigde) namen over hem denken:

[22:24:14] xxx: op nlc4 werd die zo weggespeeld dacht ik :D

Om wille van integriteit, heb ik de naam van de auteur verwijderd. Wil je de naam weten, dan zal ik eerst om toestemming moeten vragen.

*ps. Ben jij de Cede Maori van vroeger (w10 enzo) of heb jij daar niets mee van doen?
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Vendetta begon met hem noob te noemen, terwijl hij zelf hem ook enkel kent van AF. Beetje vreemd om enkel broodje salami hier nu op af te rekenen.

Salami ging hier te veel op in, en je kan zeggen wat je wil maar Vendetta kan je het nu eenmaal niet afleren. Wat je ook zegt hij blijft het maar doen..

fout gelezen dan. De gemiddelde speler is ook wel een vreemd begrip :p.

Ja, sorry hoor! Zal ik in het vervolg zeggen dat hij tot de sub-top behoort of een van die termen? :)
 

DeletedUser66265

Guest
Re: A

hij geeft je geen gelijk, tenzij je bedoelde dat jij de grootste wannabe die hier rondloopt bent? want dat zegt hij wel degelijk :rolleyes:
vervolgens: werelden gefaalt? tell me more :confused:
ben nog nooit gefaalt, in geen enkele wereld tot ik gestopt ben (Cl4 uitgezonderd met dubbele bs) dus ben benieuwd wie jij eigenlijk wel niet denkt dat i ben :D



ben idd niet veel beter als de gemiddelde speler :( die farmen/internen zich allemaal boven me @w32
ik kan het nog steeds niet :s maar ik ben dan ook gewoon naab :cool:

Dat hij geen deuk in een pakje boter zou slaan was een tweede, op zich zelf staande, aanname van mij. Dat jij dan een verband trekt tussen beide opmerkingen; tja dat is niet mijn probleem.

Ik zal eens een mooi citaat vanuit Skype hier neer zetten, waar het duidelijk wordt hoe andere (gevestigde) namen over hem denken:

[22:24:14] xxx: op nlc4 werd die zo weggespeeld dacht ik :D

Om wille van integriteit, heb ik de naam van de auteur verwijderd. Wil je de naam weten, dan zal ik eerst om toestemming moeten vragen.

*ps. Ben jij de Cede Maori van vroeger (w10 enzo) of heb jij daar niets mee van doen?

D. zei al dat hij op nlc4 was weggespeelt.

En Oeh 1 wereld weggespeelt, dus dan ben je meteen geen goede speler meer?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Dat hij geen deuk in een pakje boter zou slaan was een tweede, op zich zelf staande, aanname van mij. Dat jij dan een verband trekt tussen beide opmerkingen; tja dat is niet mijn probleem.

Ik zal eens een mooi citaat vanuit Skype hier neer zetten, waar het duidelijk wordt hoe andere (gevestigde) namen over hem denken:

[22:24:14] xxx: op nlc4 werd die zo weggespeeld dacht ik :D

Om wille van integriteit, heb ik de naam van de auteur verwijderd. Wil je de naam weten, dan zal ik eerst om toestemming moeten vragen.

*ps. Ben jij de Cede Maori van vroeger (w10 enzo) of heb jij daar niets mee van doen?

Zoals je al ziet gaat het hier over een veronderstelling, dus dit is gewoon een argument dat door Vendetta zo kan weggespeeld worden met zijn dubbele backstab.
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Oeh 1 wereld weggespeelt, dus dan ben je meteen geen goede speler meer?:eek:

Als je op een recente wereld wordt weggespeeld, mag je inderdaad wel een toontje lager zingen en je wat meer bescheiden op stellen. Blijkbaar was je tot voor kort een naab (anders word je niet weggespeeld), en in zulke korte periode kun je niet ineens veranderen in een 'bovengemiddelde' spelers, zoals hier wordt geproclameerd.

@Anonieme dude, Ik heb geen bewijs gezien van de veronderstelde backstab. Dus je opmerking is evengoed van toepassing op die backstab. Bovendien zijn die verhalen over backstabs meestal overrated. In 99% van de gevallen wordt het gebruikt als een excuus voor eigen falen.
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Subtop zullen we het dan maar noemen ja ;). Mag ik nu dan wel weten wie je bent of blijft dat geheim :p?

Subtop dan, is allemaal een pot nat als je het mij vraagt.
En dan gaan we offtopic, dat mogen we Bappos niet aandoen ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Dat hij geen deuk in een pakje boter zou slaan was een tweede, op zich zelf staande, aanname van mij. Dat jij dan een verband trekt tussen beide opmerkingen; tja dat is niet mijn probleem.

Ik zal eens een mooi citaat vanuit Skype hier neer zetten, waar het duidelijk wordt hoe andere (gevestigde) namen over hem denken:

[22:24:14] xxx: op nlc4 werd die zo weggespeeld dacht ik :D

Om wille van integriteit, heb ik de naam van de auteur verwijderd. Wil je de naam weten, dan zal ik eerst om toestemming moeten vragen.

*ps. Ben jij de Cede Maori van vroeger (w10 enzo) of heb jij daar niets mee van doen?

ik zie hier een citaat van iemand die me vaag denkt te kennen, meer niet :rolleyes:
Cl4 ben ik 2x weg gespeelt. 1e keer gebsed door een stamgenoot (die ik had grootgebracht) en vervolgens geëdelt met hulp van anderen omdat hij het zelf niet kon. 2e BS kwam van iemand waar ik al van dag 1 mee samen werkte, en die backstabte me omdat hij bang was van mijn snelle groei. Viel me ook aan id nacht van zodra ik slaapwel had gezegd. dus faal? tja wat jij noemt, idd gefaalt maar niet te wijten aan skills.
Daarnaast nooit W10 gespeelt zoals je in mijn handtekening wel kan lezen.

Ja, sorry hoor! Zal ik in het vervolg zeggen dat hij tot de sub-top behoort of een van die termen? :)

niet beginnen terugkrabbelen omdat S. me begint te plagen xD
ik ben idd geen top, de rest die ik tot nu toe tegenkom is gewoon allemaal naab :) da's mijn moto sinds ik terug begonnen ben
 

DeletedUser48745

Guest
niet beginnen terugkrabbelen omdat S. me begint te plagen xD
ik ben idd geen top, de rest die ik tot nu toe tegenkom is gewoon allemaal naab :) da's mijn moto sinds ik terug begonnen ben

wordt leuk als wij elkaar tegenkomen dan ^^

Subtop dan, is allemaal een pot nat als je het mij vraagt.
En dan gaan we offtopic, dat mogen we Bappos niet aandoen ;)

Prive kan het ook he ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Re: A

.Serve is allaaaang weg zeg, en zo een grote mond was het toch ook weer niet :(


Subtop zullen we het dan maar noemen ja ;). Mag ik nu dan wel weten wie je bent of blijft dat geheim :p?

nee daar heb je eigenlijk gelijk in, maar J, ashe en jou co hadden zo'n grote mond :S
De rest viel inderdaad reuze mee, ik algemeniseer te veel binnen ex serve (of hoe je dat wil zeggen)

Als je op een recente wereld wordt weggespeeld, mag je inderdaad wel een toontje lager zingen en je wat meer bescheiden op stellen. Blijkbaar was je tot voor kort een naab (anders word je niet weggespeeld), en in zulke korte periode kun je niet ineens veranderen in een 'bovengemiddelde' spelers, zoals hier wordt geproclameerd.

@Anonieme dude, Ik heb geen bewijs gezien van de veronderstelde backstab. Dus je opmerking is evengoed van toepassing op die backstab. Bovendien zijn die verhalen over backstabs meestal overrated. In 99% van de gevallen wordt het gebruikt als een excuus voor eigen falen.

Hmm, dus weggespeelt worden = noob zijn?
Er word tegenwoordig niet meer gekeken naar de omstandigheden enzo?

Speelde jij trouwens niet op stardashian op W 31?
die werd in eerste instantie ook weggespeelt:eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: A

niet beginnen terugkrabbelen omdat S. me begint te plagen xD
ik ben idd geen top, de rest die ik tot nu toe tegenkom is gewoon allemaal naab :) da's mijn moto sinds ik terug begonnen ben

Ik zou niet weten waarom ik hier zou terugkrabbelen?
Beter dan de gemiddelde speler is nu eenmaal de subtop, en je behoort niet tot de top dus het komt nog steeds op het zelfde neer.
 
Bovenaan