Top 20 waardig?

DeletedUser

Guest
mijn lijstje is nuteloos de vorige 2 lijstjes komen op het zelfde neer als de mijne:( maar ik zal toch iets anders doen 5 spelers hier neerzetten die top 5 waardig zijn:)

- the fallen archangel
- Fyuryus
-DeVreemdeSnuiters
-Castiel zullen mensen niet mee eens zijn maar ondanks het interne leid hij wel quiem vanaf het begin en is de enigste stam die nog overeind is vanaf het begin
-Geswiebelte Faupelze

top 20 onwaardig
-1??1
-Get it together man
-brigitte

ifuter is ook top 5 waardig hij haalt het niveau van zijn acc omhoog en je ziet hoe farmgeil die is dus die komt er nog wel;)

Wij top5? Da's wel onterecht denk ik gezien ervaring van andere teams, maar we doen leuk mee.
 

DeletedUser

Guest
Best lastig om keuzes te maken merk ik, vanwege interne of zoals depaashaas, goede speler, maar in de rim.

Mijn top4 op basis tot nu toe:
Gods oF the Arena
Technical Imperfection
Fyuryus.
Xanthippus

Dark horses:
The Interner
Legendary Lunaman
master4live112
1??1
Castiel.
 

DeletedUser47681

Guest
1 Gods oF the Arena, top 20 waardig, niks op aan te merken ;)
2 DEp44shaas, Aardig wat geinternd, zal zich nog moeten bewijzen, ik denk wel top 20 waardig maar geen top 5 waardig.
3 DeVreemdeSnuiters, ik heb er nog niet veel over gehoord, maar wel top 20 waardig vind ik.
4 vlammende adelaar, Ook aardig wat geinternd, zelfde als p44shaas.
5 The Interner, top 20 waardig :D
6 The Fallen Archangel, weinig op aan te merken, top 20 waardig
7 Get it together man, Top 20 waardig.
8 Smokey Eye, nog niet veel van gehoord, weet niet wat ik ervan moet zeggen.
9 Arthur Haviksvleugel, Top 20 waardig
10 1??1, ook aardig wat geinternd, moet zich ook nog een beetje bewijzen denk ik, wel bezig aan een flinke opmars nu.
11 NowItsMyTurn, Mooie ODA rank, is wel top 20 waardig.
12 Fyuryus., zelfde als nimt.
13 Castiel., veel geinternd, ja dat is het verleden, nu ook 5e oda, goed bezig volgens mij, wel top 20 waardig.
14 Just like us, iets geinternd, voor de rest weet ik het niet.
15 master4live112, veel geinternd, ik heb mijn twijfels.
16 Legendary Lunaman, Ik denk wel top 20 waardig.
17 Technical Imperfection , top 20 waardig
18 brigitte, :eek:
19 Xanthippus , top 20 waardig
20 Kenshin Rurouni, top 20 waardig
 

DeletedUser

Guest
mijn lijstje is nuteloos de vorige 2 lijstjes komen op het zelfde neer als de mijne:( maar ik zal toch iets anders doen 5 spelers hier neerzetten die top 5 waardig zijn:)

- the fallen archangel
- Fyuryus
-DeVreemdeSnuiters
-Castiel zullen mensen niet mee eens zijn maar ondanks het interne leid hij wel quiem vanaf het begin en is de enigste stam die nog overeind is vanaf het begin
-Geswiebelte Faupelze

top 20 onwaardig
-1??1
-Get it together man
-brigitte

ifuter is ook top 5 waardig hij haalt het niveau van zijn acc omhoog en je ziet hoe farmgeil die is dus die komt er nog wel;)

Achja, je kwam later op GOTA dus je bent niet echt op de hoogte over hoe het gegaan is op W27 gok ik dusja je kan wel eens foutje begaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zit Underground er al redelijk vanaf het begin, rond de 100 a 200 duizend..
 

DeletedUser

Guest
Achja, je kwam later op GOTA dus je bent niet echt op de hoogte over hoe het gegaan is op W27 gok ik dusja je kan wel eens foutje begaan ;)


doel je hiermee op je eigen stam ik heb het over een TOP stam geen middelmatig stammetje
 

DeletedUser

Guest
Achja, je kwam later op GOTA dus je bent niet echt op de hoogte over hoe het gegaan is op W27 gok ik dusja je kan wel eens foutje begaan ;)
Ipv. gewoon te zeggen waarop het staat. Moeilijk doen om hem voor schut te zetten?
doel je hiermee op je eigen stam ik heb het over een TOP stam geen middelmatig stammetje

Nee Steven.. Je ziet het voor de 100e keer weer verkeerd :eek:...

Hij doelt; Dat Castiel geen leider was vanaf het begin. Dat was Xanthipus, maar Castiel kwam niet veel later hoor, 90% van het bestaan van Quiem was Castiel leider.
 

DeletedUser

Guest
Ik wou hem helemaal niet voor schut zetten hoor, dan zou mijn manier van schrijven toch veel aggresiever zijn denk ik?
Ik doelde er gewoon op dat Quiem niet sinds het begin bestaat, Discre bestond bv wel sinds het begin. Maarja dit is muggenziften eigenlijk.
En als mijn stam dan toch zo middelmatig is, we konden toch met de vingers in de neus Medic 'laten vallen'.
Maar ik zette ook alleen dat tekstje vet gedrukt, want Castiel is inderdaad wel een goede speler zoals je zegt ;)
Maar Castiel leidt Quiem op 3 dagen na of zo wel sinds de oprichting van Quiem hoor.
Nu goed, het was half 3, ik kon door last van de longen niet slapen en mss dat ik daardoor zo'n vage reactie plaatste, excuses ;)

EDIT:
Maar nu ik het wat beter bekijk is Quiem na 1 maand opgericht als ik juist ben?
Tja, dan heb je bij het voorgaande wat mij betreft al gelijk, ik was wat te snel met mijn conclusies...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wou hem helemaal niet voor schut zetten hoor, dan zou mijn manier van schrijven toch veel aggresiever zijn denk ik?
Ik doelde er gewoon op dat Quiem niet sinds het begin bestaat, Discre bestond bv wel sinds het begin. Maarja dit is muggenziften eigenlijk.
En als mijn stam dan toch zo middelmatig is, we konden toch met de vingers in de neus Medic 'laten vallen'.
Maar ik zette ook alleen dat tekstje vet gedrukt, want Castiel is inderdaad wel een goede speler zoals je zegt ;)
Maar Castiel leidt Quiem op 3 dagen na of zo wel sinds de oprichting van Quiem hoor.
Nu goed, het was half 3, ik kon door last van de longen niet slapen en mss dat ik daardoor zo'n vage reactie plaatste, excuses ;)

EDIT:
Maar nu ik het wat beter bekijk is Quiem na 1 maand opgericht als ik juist ben?
Tja, dan heb je bij het voorgaande wat mij betreft al gelijk, ik was wat te snel met mijn conclusies...
Castiel kwam meer dan na 3 dagen hoor.
 

DeletedUser

Guest
Ik wou hem helemaal niet voor schut zetten hoor, dan zou mijn manier van schrijven toch veel aggresiever zijn denk ik?
Ik doelde er gewoon op dat Quiem niet sinds het begin bestaat, Discre bestond bv wel sinds het begin. Maarja dit is muggenziften eigenlijk.
En als mijn stam dan toch zo middelmatig is, we konden toch met de vingers in de neus Medic 'laten vallen'.
Maar ik zette ook alleen dat tekstje vet gedrukt, want Castiel is inderdaad wel een goede speler zoals je zegt ;)
Maar Castiel leidt Quiem op 3 dagen na of zo wel sinds de oprichting van Quiem hoor.
Nu goed, het was half 3, ik kon door last van de longen niet slapen en mss dat ik daardoor zo'n vage reactie plaatste, excuses ;)

EDIT:
Maar nu ik het wat beter bekijk is Quiem na 1 maand opgericht als ik juist ben?
Tja, dan heb je bij het voorgaande wat mij betreft al gelijk, ik was wat te snel met mijn conclusies...

het was een rommel in de hele stam en geen donder aan meer. dus om te zeggen dat je medic met de vingers in de neus hebt laten vallen :eek:

jullie hebben wel 1 of 2 spelers geedelt en daar hield het bij op:cool:
 

DeletedUser

Guest
het was een rommel in de hele stam en geen donder aan meer. dus om te zeggen dat je medic met de vingers in de neus hebt laten vallen :eek:

jullie hebben wel 1 of 2 spelers geedelt en daar hield het bij op:cool:

Er staan toch heel duidelijk aanhalingstekens rond die 'laten vallen' of niet?
Daamee bedoel ik dus dat wij niet de hoofdreden zijn ervan maar wel ons aandeel er in hadden.
Die spelers wegedelen was dan ook belachelijk makkelijk, maar daar kon Medic niks aan doen eigenlijk...
 

DeletedUser

Guest
Er staan toch heel duidelijk aanhalingstekens rond die 'laten vallen' of niet?
Daamee bedoel ik dus dat wij niet de hoofdreden zijn ervan maar wel ons aandeel er in hadden.
Die spelers wegedelen was dan ook belachelijk makkelijk, maar daar kon Medic niks aan doen eigenlijk...

oke excuses dan, je kan het namelijk ook anders opvatten op de manier hoe je de zin beschrijft ;)
 
Bovenaan