Top 20 waardig?

DeletedUser

Guest
Gods oF the Arena: Het zijn zeer gedreven spelers, ze doen er dan ook alles aan hun nummer 1 plek te behouden.. Tot nu toe hebben ze een mooie prestatie neergezet en zijn ze zeker nummer 1 waardig.

1??1: Tja, moeilijk in te schatten.. Misschien hele goede spelers, maar door de interns is het account geen top 20 waardig.

DeVreemdeSnuiters: Vrij weinig van gehoord of gezien, niet een uitspringende ODA/ODD. Maar volgens mij toch wel top 20 waardig.

DEp44shaas: ODD/ODA valt tegen, de laatste tijd flink wat gratis dorpen. Maar zijn prestaties tot nu toe is zeker bewonderingswaardig, aangezien hij tot nu toe alleen speelde.

vlammende adelaar: Top 20 waardig. Valt weinig op aan te merken, ga zo door!

Get it together man: Top 20 onwaardig, veel interns & weinig inhoudelijks.

The Fallen Archangel: Daar gaat hetzelfde op als bij de vlammende adelaar.

Castiel.: Lijkt mij een topspeler, een top account kan het nog worden. Maar voor nu teveel interns. Toch zeker wel top 20 waardig.

The Interner: Tja, ondanks zijn naam toch een mooi account. Top 20 waardig.

Arthur Haviksvleugel: De nieuwe spelers hebben nog niet heel veel van zich laten zien, maar dat kan zeker nog wel komen. Top 20 waardig.

NowItsMyTurn: Ziet er simpelweg goed uit, top 20 waardig.

Smokey Eye: Was een tijd dat hij de dominerende rover was en hij ineens hoog in de groeirang stond ondanks zijn lagere puntenrang. Tja, ziet er toch gewoon top 20 waardig uit.

Technical Imperfection: Lage ODA/ODD, er zit overigens wel een nieuwe farmer op die werkelijk iedereen omver blaast.. Toch wel veel makkelijk/gratis dorpjes gehad. Valt moeilijk te zeggen wat zij gaan doen.

Legendary Lunaman: Ik ken ze totaal niet, wat er op te maken valt uit de stats is dat ze het wel aardig doen. Maar ik oordeel hier niet over.

Just like us: Tja, waarschijnlijk prima spelers, maar het account heeft wel weer veel geinternd, top 30 zit er zeker in.

master4live112: Ziet er gewoon goed uit, maar ik ken ze niet. Toch ziet het er in ieder geval wel top 30 uit.

Fyuryus.: Sterk team, vechten tenminste voor hun dorpen en naar horen ook nog is een account met goede spelers er op. Zeker top 20 waardig.

brigitte: Hopeloos.

Silenceg: Te weinig van gehoord, kan er geen woorden aan vuil maken.

Geswiebelte Faupelze: Mooi account, goede spelers naar mijn idee. Ga vooral zo door, top 20 waardig.
 

DeletedUser

Guest
Technical Imperfection: Lage ODA/ODD, er zit overigens wel een nieuwe farmer op die werkelijk iedereen omver blaast.. Toch wel veel makkelijk/gratis dorpjes gehad. Valt moeilijk te zeggen wat zij gaan doen.

true:(
 

DeletedUser

Guest
mijn lijstje is nuteloos de vorige 2 lijstjes komen op het zelfde neer als de mijne:( maar ik zal toch iets anders doen 5 spelers hier neerzetten die top 5 waardig zijn:)

- the fallen archangel
- Fyuryus
-DeVreemdeSnuiters
-Castiel zullen mensen niet mee eens zijn maar ondanks het interne leid hij wel quiem vanaf het begin en is de enigste stam die nog overeind is vanaf het begin
-Geswiebelte Faupelze

top 20 onwaardig
-1??1
-Get it together man
-brigitte

ifuter is ook top 5 waardig hij haalt het niveau van zijn acc omhoog en je ziet hoe farmgeil die is dus die komt er nog wel;)
 

DeletedUser

Guest
mijn lijstje is nuteloos de vorige 2 lijstjes komen op het zelfde neer als de mijne:( maar ik zal toch iets anders doen 5 spelers hier neerzetten die top 5 waardig zijn:)

- the fallen archangel
- Fyuryus
-DeVreemdeSnuiters
-Castiel zullen mensen niet mee eens zijn maar ondanks het interne leid hij wel quiem vanaf het begin en is de enigste stam die nog overeind is vanaf het begin
-Geswiebelte Faupelze

top 20 onwaardig
-1??1
-Get it together man
-brigitte

ifuter is ook top 5 waardig hij haalt het niveau van zijn acc omhoog en je ziet hoe farmgeil die is dus die komt er nog wel;)

Jammer dat mijn lijstje identiek was aan het jouwe. :( Had graag een mooi lijstje van GOTA zien komen.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor alle complimenten maar Fyuryus. ligt alweer bijna uit top 20 inmiddels! Je gaat op vakantie met plek 9 en komt terug ergens top 30?

Weet niet of ik de schaamte aan kan en verder kan spelen als ik terug komt :(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bedankt voor alle complimenten maar Fyuryus. ligt alweer bijna uit top 20 inmiddels! Je gaat op vakantie met plek 9 en komt terug ergens top 30?

Weet niet of ik de schaamte aan kan en verder kan spelen als ik terug komt :(

Je staat 18de en bent te goed om te stoppen.
Voor mij ben je zowiezo top 5!
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor alle complimenten maar Fyuryus. ligt alweer bijna uit top 20 inmiddels! Je gaat op vakantie met plek 9 en komt terug ergens top 30?

Weet niet of ik de schaamte aan kan en verder kan spelen als ik terug komt :(

geef de vv aan iemand of laat een ander ervoor zorgen dat je daar blijft staan :cool:
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor alle complimenten maar Fyuryus. ligt alweer bijna uit top 20 inmiddels! Je gaat op vakantie met plek 9 en komt terug ergens top 30?

Weet niet of ik de schaamte aan kan en verder kan spelen als ik terug komt :(

Je kan niet stoppen, je bent één van de weinige die het goede voorbeeld geeft op W27. ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Deleted User - 2075062

Guest
Jij hoort tot nu toe thuis in de top 3 van de interners. :p Ik heb het nu over je dorpen op een eervolle manier winnen.:cool:

Het ''goede'' voorbeeld kan op heel veel verschillende manieren gegeven worden ;) En dorpen verkrijgen op een ''eervolle'' manier kan ook door middel van interns zijn. Zo heb ik ze verkregen omdat de spelers die mij hun dorpen gaven mij deze dorpen gunde vanwege het verleden of omdat ik ze goed had geholpen. Is dat dan niet ''eervol'' zoals jij het beschrijft?
 

DeletedUser

Guest
Het ''goede'' voorbeeld kan op heel veel verschillende manieren gegeven worden ;) En dorpen verkrijgen op een ''eervolle'' manier kan ook door middel van interns zijn. Zo heb ik ze verkregen omdat de spelers die mij hun dorpen gaven mij deze dorpen gunde vanwege het verleden of omdat ik ze goed had geholpen. Is dat dan niet ''eervol'' zoals jij het beschrijft?

Dan was je in het verleden een eervolle strijder, maar als jij veel te internen krijgt terwijl een gelijkwaardige speler alleen maar vecht voor zijn dorpen (De reden waarom het Tribalwars heet) zal de interner altijd het voordeel hebben. Al zou je in eerdere werelden voor al je dorpen gevochten hebben, dat wil nog niet zeggen dat je in deze wereld geen stink interner bent.

In dit geval heb ik het over het goede voorbeeld in de zin van hoe je aan je dorpen bent gekomen en in die zin kan ik jou dan ook zeker geen goed voorbeeld noemen. :D

Begrijp me niet verkeerd, ik heb respect voor je als speler. Maar je account daarentegen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan