Top 20 waardig?

DeletedUser58227

Guest
Mooi om te zien dat je je eigen stamleden niet top 20 waardig vindt XD

Jah, sorry. Maar de gene waar nee bij staat. Heeft gewoon zo z`n redenen. Simpelweg omdat er andere spelers die niet in de top 20 staan. Waarvan ik vind die het verdienen om daar te staan.

Neem mij als voorbeeld. :D:cool:
 

DeletedUser

Guest
Jah, sorry. Maar de gene waar nee bij staat. Heeft gewoon zo z`n redenen. Simpelweg omdat er andere spelers die niet in de top 20 staan. Waarvan ik vind die het verdienen om daar te staan.

Neem mij als voorbeeld. :D:cool:

vergeleken meej jou is iedereen top 20 waardig!:eek:
 

DeletedUser58227

Guest
Als jij 2 van de zelfde grote accounts regelt? Met zelfde inhoud etc, etc... Show me. :p
 

DeletedUser

Guest
:eek: Jij daar? Dat is jouw meest gehate account op W21? :D:p

Toen ik erop zat was het gewoon een goed account wat meespeelde in de top, qua rang en qua oda.
Sinds dat Marcel erop zit is het gewoon een stuk minder geworden. Een front account full deff maken, hoe kom je erop? Zeker als je in een stam als sweet zit.

Moet eerlijk zeggen dat ik Sweet heb ervaren als matige stam, dat vond ik toen der tijd al. Veel internen, weinig actie. En dat is nog steeds zo. Niveau H52/RIOT/Hercules.
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Re: Top 20 waardig?

Toen ik erop zat was het gewoon een goed account wat meespeelde in de top, qua rang en qua oda.
Sinds dat Marcel erop zit is het gewoon een stuk minder geworden. Een front account full deff maken, hoe kom je erop? Zeker als je in een stam als sweet zit.

Moet eerlijk zeggen dat ik Sweet heb ervaren als matige stam, dat vond ik toen der tijd al. Veel internen, weinig actie. En dat is nog steeds zo. Niveau H52/RIOT/Hercules.

Ik ook? Maar verwar me niet met de oud spelers he. Speel er pas sinds augustus.

En ik wil lijstes zien! :)
 

DeletedUser60153

Guest
Ik snap niet waarom iedereen Target afzeikt. Wat ik heb gemerkt is het een goede speler

Voor de rest ben ik niet echt bekent met de meeste top 20 spelers, dus ga ik er geen oordeel over vellen
 

DeletedUser

Guest
Dit topic werkt dus niet. De meeste mensen buiten je stam ken je niet voldoende om tot een objectief oordeel te komen; de mensen in je stam ga je niet publiekelijk op een dergelijke manier afkraken.
 

DeletedUser

Guest
Klopt..
Maar al met al een leuk idee :D

Hierbij bedank ik de mensen die mij niet hebben durven af te kraken..:rolleyes:

Behalve maikelzzz natuurlijk.
Die weer veel te eerlijk is :D:D
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Re: Top 20 waardig?

Dit topic werkt dus niet. De meeste mensen buiten je stam ken je niet voldoende om tot een objectief oordeel te komen; de mensen in je stam ga je niet publiekelijk op een dergelijke manier afkraken.

Tja. Zeggen dat iemand geen top 20 waard is hoeft geen af kraken te zijn. ;)
Daarbij, met een beetje verdiepen en stats en alles bekijken Kom je al een aardig eind.
 

DeletedUser60153

Guest
Re: AW: Re: Top 20 waardig?

Tja. Zeggen dat iemand geen top 20 waard is hoeft geen af kraken te zijn. ;)
Daarbij, met een beetje verdiepen en stats en alles bekijken Kom je al een aardig eind.

Dan snap ik niet dat je target niet top 20 waardig vind:p

(ODA 41 mil...)
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Top 20 waardig?

Doe je dat puur om je stammie te verdedigen? :)
 

DeletedUser

Guest
Tja. Zeggen dat iemand geen top 20 waard is hoeft geen af kraken te zijn. ;)
Daarbij, met een beetje verdiepen en stats en alles bekijken Kom je al een aardig eind.

Dat is zo, maar ik vraag me af wie zich eerst goed gaat 'inlezen' in alle 20 de bespelers om hier dan zijn mening te posten.
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Top 20 waardig?

Als jij nou met een paar andere het goede voorbeeld zou geven, net zoals ik deed.:rolleyes:
 

DeletedUser60153

Guest
Re: AW: Top 20 waardig?

Doe je dat puur om je stammie te verdedigen? :)

Uhm nee, eiglijk niet xD Vind hem gewoon een goeie speler. Alleen is hij niet op het AF, dus...

Btw Showtime lijkt mij ook een goede speler. Vind hem ook top 20 waardig. Stond ook ergens bij een lijstje als een Nee;)
Als je zijn verslagentegenstanders heldendood zag dan laat het zien dat hij een stamspeler is. Evenals targetx, en volgens mij draait tribalwars nog altijd om de stam;)
 

DeletedUser

Guest
Beoordelen op speelstijl, spelinzicht, odd/oda, cluster, internen etc etc?
 
Bovenaan