Top 10 spelers?

DeletedUser

Guest
Zaletio

Otjenyn is een vrij slecht voorbeeld imo. Veel geroemde leider van de beste stam, minstens één helft is voor vele één van de beste AF-posters en ze staan ook nog eens top20. Gek hè dat ze in zo'n lijstje staan:rolleyes: Ook het feit dat veel |P|'ers een stuk of 8 stamgenoten in hun lijstje hebben staan is toch niet zo bijzonder? Vrij dicht bij de realiteit dunkt me.
 

DeletedUser

Guest
Zaletio

Otjenyn is een vrij slecht voorbeeld imo. Veel geroemde leider van de beste stam, minstens één helft is voor vele één van de beste AF-posters en ze staan ook nog eens top20. Gek hè dat ze in zo'n lijstje staan:rolleyes: Ook het feit dat veel |P|'ers een stuk of 8 stamgenoten in hun lijstje hebben staan is toch niet zo bijzonder? Vrij dicht bij de realiteit dunkt me.


Denk eigenlijk dat we niet eens zo een slecht voorbeeld zijn van Zaletio. Juist omdat veel P'ers zo postief over ons zijn op het AF, worden we ook door niet P'ers gezien als goede leiders. Bij de golden awards staat vaak 1 van ons bij de favoriete forumposters. Dat is iets wat dat beeld ook kracht bij zet. Waar de eerste 2 punten nog meningen zijn, is die top 20 (op dit moment zelfs top 10) een feit. Door de combinatie is het idd niet meer dan logisch dat we in veel lijstjes voorkomen.

Wat Zaletio hier wilt zeggen, denk ik, is dat wanneer wij beide niet op het AF zouden komen en onze stamgenoten hun mening over ons niet regelmatig uit zouden spreken, er waarschijnlijk heel wat minder nominaties zouden zijn geweest. Puur om het feit dat men dan heel wat minder van ons af had geweten. Zo zullen er meerdere spelers op w18 aanwezig zijn die ook best in dit lijstje passen maar wiens naam je hier weinig tot niet voorbij zal zien komen. Natuurlijk is dit allemaal niet meer dan logisch. Simpelweg het gevolg van propaganda, waar dit forum voor bedoeld is.

Wil wel opmerken dat het idd ook zeker niet vreemd is dat er veel P'ers in de lijstjes voorkomen. Deze lijstjes bestaan vaak toch grotendeels uit top 20 spelers. De helft van die top 20 zit in Phalanx en dan zijn er nog wat massa interners die niet snel in de top 10 van beste spelers gezet gaan worden. Dat er verder veel P-posters op het AF zijn helpt ook wel mee. Je kent je eigen stamgenoten nu eenmaal het beste. :)


Nu mijn lijstjes maar:

Beste 10 spelers:
01: -Naamloos-
02: .Malicious
03: Xinram Ocmer
04: Erpa
05: Brokensound.
06: Emar007
07: Kredict
08: Nobody?
09: Fus1on
10: Stinky Panda.

Heb voor zover ik weet zoveel mogelijk originele spelers van de accounts uitgekozen. Als je verder een uitleg wilt, vraag je er maar om. :p


Stamverband beste 10 spelers:
01: Tribaljosh (Heb een zwak voor leergierige beginners die alles snel op pakken)
02: Cerebral-Assassin (Hoor zeer veel goede dingen over deze spelers en heb zelf ook een goede indruk van ze gekregen)
03: Plox the fox (Lijkt me een gezellige speler die het spelletje wel snapt)
04: Nobody? (Schitterende ODA voor zijn rang. Zeer offensief dus en daar zit ik graag mee in de stam.
05: ArrowBK (Ben wel benieuwd of alle positieve woorden over deze speler terecht waren)
06: Tompeter (Vraag me af wat er achter dit account zit, lijkt me 1 van de betere spelers van eiland)
07: -Naamloos- (Wil wel weten hoe hij binnen de stam is en met eigen ogen zien hoe hij precies de rest zo ver achter zich laat)
08: Grover (Wil hem na 4 vorige werelden, waar hij op w1 in Opus gezeten zou hebben, eindelijk eens leren aanvallen)
09: Viral (Zelfde als Nobody? Verder hoor ik veel positieve woorden van ex-select spelers)
10: Kreek (Toch maar een stamgenoot, ons buurtje waar we altijd op kunnen rekenen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28168

Guest
Nu mijn lijstjes maar:

Beste 10 spelers:
01: -Naamloos-
02: .Malicious
03: Xinram Ocmer
04: Erpa
05: Brokensound.
06: Emar007
07: Kredict
08: Nobody?
09: Fus1on
10: Stinky Panda.

Heb voor zover ik weet zoveel mogelijk originele spelers van de accounts uitgekozen. Als je verder een uitleg wilt, vraag je er maar om. :p


Stamverband beste 10 spelers:
01: Tribaljosh (Heb een zwak voor leergierige beginners die alles snel op pakken)
02: Cerebral-Assassin (Hoor zeer veel goede dingen over deze spelers en heb zelf ook een goede indruk van ze gekregen)
03: Plox the fox (Lijkt me een gezellige speler die het spelletje wel snapt)
04: Nobody? (Schitterende ODA voor zijn rang. Zeer offensief dus en daar zit ik graag mee in de stam.
05: ArrowBK (Ben wel benieuwd of alle positieve woorden over deze speler terecht waren)
06: Tompeter (Vraag me af wat er achter dit account zit, lijkt me 1 van de betere spelers van eiland)
07: -Naamloos- (Wil wel weten hoe hij binnen de stam is en met eigen ogen zien hoe hij precies de rest zo ver achter zich laat)
08: Grover (Vraag me af hoe hij na 4 werelden, waar hij op w1 in Opus gezeten zou hebben, nog niet normaal kan aanvallen)
09: Viral (Zelfde als Nobody? Verder hoor ik veel positieve woorden van ex-select spelers)
10: Kreek (Toch maar een stamgenoot, ons buurtje waar we altijd op kunnen rekenen)

Yes 9de waarschijnlijk omdat ik gestoord ben :eek: :D
 

DeletedUser

Guest
Denk eigenlijk dat we niet eens zo een slecht voorbeeld zijn van Zaletio. Juist omdat veel P'ers zo postief over ons zijn op het AF, worden we ook door niet P'ers gezien als goede leiders. Bij de golden awards staat vaak 1 van ons bij de favoriete forumposters. Dat is iets wat dat beeld ook kracht bij zet. Waar de eerste 2 punten nog meningen zijn, is die top 20 (op dit moment zelfs top 10) een feit. Door de combinatie is het idd niet meer dan logisch dat we in veel lijstjes voorkomen.

Wat Zaletio hier wilt zeggen, denk ik, is dat wanneer wij beide niet op het AF zouden komen en onze stamgenoten hun mening over ons niet regelmatig uit zouden spreken, er waarschijnlijk heel wat minder nominaties zouden zijn geweest. Puur om het feit dat men dan heel wat minder van ons af had geweten. Zo zullen er meerdere spelers op w18 aanwezig zijn die ook best in dit lijstje passen maar wiens naam je hier weinig tot niet voorbij zal zien komen. Natuurlijk is dit allemaal niet meer dan logisch. Simpelweg het gevolg van propaganda, waar dit forum voor bedoeld is.

Wil wel opmerken dat het idd ook zeker niet vreemd is dat er veel P'ers in de lijstjes voorkomen. Deze lijstjes bestaan vaak toch grotendeels uit top 20 spelers. De helft van die top 20 zit in Phalanx en dan zijn er nog wat massa interners die niet snel in de top 10 van beste spelers gezet gaan worden. Dat er verder veel P-posters op het AF zijn helpt ook wel mee. Je kent je eigen stamgenoten nu eenmaal het beste. :)


Nu mijn lijstjes maar:

Beste 10 spelers:
01: -Naamloos-
02: .Malicious
03: Xinram Ocmer
04: Erpa
05: Brokensound.
06: Emar007
07: Kredict
08: Nobody?
09: Fus1on
10: Stinky Panda.

Heb voor zover ik weet zoveel mogelijk originele spelers van de accounts uitgekozen. Als je verder een uitleg wilt, vraag je er maar om. :p


Stamverband beste 10 spelers:
01: Tribaljosh (Heb een zwak voor leergierige beginners die alles snel op pakken)
02: Cerebral-Assassin (Hoor zeer veel goede dingen over deze spelers en heb zelf ook een goede indruk van ze gekregen)
03: Plox the fox (Lijkt me een gezellige speler die het spelletje wel snapt)
04: Nobody? (Schitterende ODA voor zijn rang. Zeer offensief dus en daar zit ik graag mee in de stam.
05: ArrowBK (Ben wel benieuwd of alle positieve woorden over deze speler terecht waren)
06: Tompeter (Vraag me af wat er achter dit account zit, lijkt me 1 van de betere spelers van eiland)
07: -Naamloos- (Wil wel weten hoe hij binnen de stam is en met eigen ogen zien hoe hij precies de rest zo ver achter zich laat)
08: Grover (Wil hem na 4 vorige werelden, waar hij op w1 in Opus gezeten zou hebben, eindelijk eens leren aanvallen)
09: Viral (Zelfde als Nobody? Verder hoor ik veel positieve woorden van ex-select spelers)
10: Kreek (Toch maar een stamgenoot, ons buurtje waar we altijd op kunnen rekenen)

Dat is toch ook niet zo raar? Wij hebben een beeld van mensen op het AF, meer dan van anderen. Is gewoon logisch...
 

DeletedUser53222

Guest
Goed..

bij deze mijn lijstjes:

Beste 10 spelers
1. Rashani (Van wat ik heb meegemaakt.. fantastische skills. Voorbeeld: ik deed vv van Jelcas die 14 treinen op zich af kreeg. had geen tijd om te snipen.. aankomsttijden 1e edels doorgegeven (waren T-Times) en rashani sniped vanaf zn eigen account zo'n 10 treinen, terwijl hij alleen kan afgaan op de aankomsttijd 1e edel => Respect!)
2. -Naamloos- (lijkt me logisch; solo nr1.. wat wil je nog meer)
3. OtjeNyn (zowel forum als ingame doet hij het geweldig :) )
4. Brokensound
5. Swasi
6. Viral
7. ArrowBK
8. Morte (Alleen als: Zaletio tijd over heeft.. want ik geloof nog steeds dat als Zaletio toen echt 200 clears en 20 treinen binnen 1 sec had laten aankomen, ik nu geen 3.6M punten had..)
9. Orcfighter
10. Vitalise

En:
Top 10 Stamverband (niet uit eigen stam)
1. -Naamloos- (kijken of hij ook een goede raadgever en gezellige ingamer is)
2. Calbero (is hij nou een goede, of een slechte leider??)
3. Krepox (Altijd verhitte discussies op AF, hoe is hij ingame??)
4. mXtreme (hoe leidt hij Eiland atm?)
5. Anass24 (de move van Select naar Break.. leek erg backstabberig.. hoe istie ingame?)
6. OtjeNyn (de perfecte leider? of toch niet?)
7. Brokensound
8. Xinram Ocmer
9. Bliow
10. Brigitte
 

DeletedUser

Guest
zet er een goede actieve dag co bij het komt goed:p met de heer zal,

hij het time werk, de dag co edelt/deft
 

DeletedUser50262

Guest
Bedankt voor de nominaties, had niet verwacht dat ik er daadwerkelijk een aantal zou krijgen. Weet ook niet waar ik het aan te danken heb :eek:

Algoed, hier mijn lijstjes;

Top 10 beste spelers:

1. Xinram - Dikke ODA, goede rang o_o
2. Brokensound. - Zit nooit in de problemen, heeft een goede constante groei. Zeker een van de meest potentionele accounts die het einde zal halen.
3. Vitalise - Heeft dezelfde speelstijl als mij, maar dan nog beter.
4. Kredict
5. Morte
6. Bloodski1 - Helaas gestopt, maar een zeer goede aggresieve speler.
7. Masterkill73 - Goede nachter, zeer snel en ervaren speler.
8. Zjonbelz - Heel vervelend, maar zeer goede verdediger.
9. Boregore
10. Bliow

Top 10 spelers stamverband:

1. .Ongekend - Wil hem graag nog een keer vertellen dat Zandvoort wél een leuk dorp is :p
2. Morte - Miss you babe
3. Vitalise - Hoop dat ik binnenkort weer met je mag spelen ^^
4. Brokensound. - Ik krijg het idee dat ik nog steeds op je kan bouwen, en dat waardeer ik zeer :cool:
5. Masterkill73 - Trouwe speler, bovendien zeer goed en spendeert veel tijd in TW
6. Amon-ra - Ziek hoe snel deze speler is gaan groeien sinds er een nieuwe speler op kwam.
7. Fusion - Blijf goede dingen van hem horen, heb hoge verwachtingen van deze speler.
8. mXtreme - Hoor er niet veel van, maar ben overtuigd van verhalen dat het heel gunstig is om deze speler als partner te hebben in je omgeving.
9. Kredict - Zelfde als Broken!
10. Swasi - Topgozer, altijd geweest
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39679

Guest
Top 10 beste spelers:

1: Zoals iedereen, Naamloos natuurlijk.
2: Fus1on (P), spammers.. maar ze kunnen er wel wat van!
3: Brokensound (P&E), dat is denk ik wel bekend!
4: T-dub (T), maar dat is denk ik meer om de persoon zelf, ken zijn skills niet..
5: Xinram Ocmer: Zo'n ODA en ook hoog in de ranking, knap!
6: Vitalise (J): verwacht toch nog wel top 20, net zoals toen wij 't deden!
7: Bliow: Lekkere ODA, en een goed karakter!
8: Thef1Chesser (R): Brengt op 't account toch stabiliteit.. tevens op meerdere werelden ondertussen wel bewezen.
9: Viral: Speler met zeer zeker de aanvallende skills!
10: Erpa (E): Respect voor hem, en heeft alle skills in huis!
10: CA (S en S): Wat een spelers zitten daar op!

Kon niet kiezen tussen die 2:p
Top 10 spelers stamverband:

1: Naamloos dan natuurlijk
2: Brigitte, schijnt een hart van goud te hebben
3: CA, wat een toppertjes zitten daar op!
4: Vitalise, activiteit is hier zeer hoog.. altijd handig
5: Biliow, kan iemand motiveren, kent de skills en heeft een leuke babbel
6: Tompeter, draait toch altijd top 20 mee, vraag me af wie daar achter zit en of ze iets kunnen
7: Orcfighter, ken hem van W13 .. kan zeker wel iets, bewezen op meerdere werelden! En sloeg hier ook de mass af.
8: ArrowBK, Rustige speler, maar kent wel alles .. en zo loyaal als iets!
9: Frost, zitten toch wel aardige spelers op!
10: Plox The Fox, vanuit Select toch wel goede ervaringen mee!

Moeilijk dit allemaal!;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan