Top 10 spelers?

DeletedUser

Guest
Tijd.

Had toen ook ruzie met hem maar dat is later weer bijgelegd en we zaten zelfs weer samen in de planning voor een pre made waar ik mede oprichter van was op W21 alleen dat liep een beetje mis:eek:

Te veel flop spelers.
 

DeletedUser58043

Guest
over die bekrompen blik ik kwam er rond 500k binnen 3.5 weken had ik 1 mil en daarna weet ik niet meer ;o
 

DeletedUser58043

Guest
nah ik heb de stap van 500k naar 1 mil gemaakt terwijl ik ook naar school moet 6 uur opstaan gelijk naar school elke dag 4 uur thuis veel huiswerk, na 1 mil is mijn co meer veder gegaan
 

DeletedUser

Guest
Zoals wij nu jullie dorpen binnenhalen :)?

Jullie halen aantal dorpen van ons ja maar het was een goede aanval zoals ik al zei in het oorlogstopic. Maar volgens mij denk jij dat wij niks kunnen.

Zeg alleen 1 ding ga ons niet teveel overschatten want dan pakken we dorpjes van jullie ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jullie halen aantal dorpen van ons ja maar het was een goede aanval zoals ik al zei in het oorlogstopic. Maar volgens mij denk jij dat wij niks kunnen.

Zeg alleen 1 ding ga ons niet teveel overschatten want dan pakken we dorpjes van jullie ;)

Het was een goede aanval? We gaan gewoon door hoor.
Ik denk niet dat jullie niks kunnen, dat zou onzin zijn. Maar enkele van jullie vind ik toch zwaar tegen vallen (Hein, Slowbo etc).
 

DeletedUser

Guest
Het was een goede aanval? We gaan gewoon door hoor.
Ik denk niet dat jullie niks kunnen, dat zou onzin zijn. Maar enkele van jullie vind ik toch zwaar tegen vallen (Hein, Slowbo etc).

We gaan door maar ik vind het een goed opgezet plan en de acties die jullie doen.

In elke stam heb je spelers erbij zitten die tegen vallen. Ik denk zodra wij wat terug doen bij jullie die spelers ook wel zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
We gaan door maar ik vind het een goed opgezet plan en de acties die jullie doen.

In elke stam heb je spelers erbij zitten die tegen vallen. Ik denk zodra wij wat terug doen bij jullie die spelers ook wel zitten.

Ik heb het over tegen vallen he, aangezien Slowbo toch wel een top 70 staat op W11.. Om maar een voorbeeld te noemen en ik gemakkelijk de dorpjes binnenhaal.

Maargoed, we zullen zien hoe het verder verloopt, laten we dit topic niet volspammen :p
 

DeletedUser

Guest
Een beetje een onnodige steek onder de gordel vind ik. Vooral vanwege de volwassen reacties van viper.

Zijn reactie was eveneens als steek bedoelt richting warrant officer.
Als je dat al een volwassen reactie vond, is het wel erg vreemd (zacht uitgedrukt).
 

DeletedUser

Guest
Een beetje een onnodige steek onder de gordel vind ik. Vooral vanwege de volwassen reacties van viper.

Was niet echt een volwassen reactie maar wel bedankt yunma. Dat je mijn reacties volwassen vind dank u.
 

DeletedUser

Guest
Zijn reactie was eveneens als steek bedoelt richting warrant officer.
Als je dat al een volwassen reactie vond, is het wel erg vreemd (zacht uitgedrukt).

Dat is een totale nubcake die denkt dat het een excuus is dat je een leven naast tw hebt. Jij gaat gelijk door over een oorlog waar al een ander topic voor is. Ik vind dat je beter zou moeten weten, vooral omdat viper je al meermaals sportief heeft gefeliciteerd.
 

DeletedUser53222

Guest
Dat is een totale nubcake die denkt dat het een excuus is dat je een leven naast tw hebt. Jij gaat gelijk door over een oorlog waar al een ander topic voor is. Ik vind dat je beter zou moeten weten, vooral omdat viper je al meermaals sportief heeft gefeliciteerd.

Klopt. Viper laat zien hoe je hoort te reageren in een oorlogstopic, en laat strijdlust zien. Een van de aspecten die je nodig hebt om in een top10 spelers lijstje te komen.
 

DeletedUser

Guest
Klopt. Viper laat zien hoe je hoort te reageren in een oorlogstopic, en laat strijdlust zien. Een van de aspecten die je nodig hebt om in een top10 spelers lijstje te komen.

Dankje. Je moet gewoon zeggen hoe het is en het niet gaan verdraaien.

En strijdlust is aanwezig. Dankje Tribaljosh.
 

DeletedUser

Guest
Zijn reactie was eveneens als steek bedoelt richting warrant officer.
Als je dat al een volwassen reactie vond, is het wel erg vreemd (zacht uitgedrukt).

val hem dan dáár op aan. De drogreden (hij doet het dus dan doe ik het terug?!?) die je nu aanvoert is onder je normale niveau :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan