top 10 massastammen

DeletedUser

Guest
Teveel eigenlijk.
maar ik ben blij dat rev als opleidingsstam van order wordt gezien.
 

DeletedUser

Guest
Verloren dorpen (Stam)
(laatste 7 dagen)
Rang Naam Verloren dorpen
1. Cow2 6
2. Cow 5


We zijn lekker op weg...
 

DeletedUser

Guest
Ik ken Rev niet zo goed, maar ik heb wel een hekel aan order ( eerder echt een kut stam in W1)
 

DeletedUser

Guest


Weet niet waarop je deze haat basseerd maar REV+ in wereld 3 is de stam ARDOR die zijn naam onlangs heeft gewijzigd in REV+. Misschien dat je nu REV van een andere werld door de war haalt ermee ?? (of misschien was Ardor wel de oude REV, dat weet ik niet verder).
 

DeletedUser

Guest
Ja maar Rev heeft iets te maken met Order en ik heb het niet met order en dus ook niet met Rev
 

DeletedUser

Guest
Nee ik bedoel deze.
ik zat in eerst in die ardor. toen kwam guidotjuh met zijn rev+ toen heb ik de stam verlaten door die guidotjuh die irritant was. NU gebruiken wij de naam ardor omdat rev+ die naam verlaten heeft.
 

DeletedUser

Guest
Weet niet waarop je deze haat basseerd maar REV+ in wereld 3 is de stam ARDOR die zijn naam onlangs heeft gewijzigd in REV+. Misschien dat je nu REV van een andere werld door de war haalt ermee ?? (of misschien was Ardor wel de oude REV, dat weet ik niet verder).

Volgens mij bedoeld hij dat hij eerst de pest had aan ARDOR en dus nu aan REV+

Nee ik bedoel deze.
ik zat in eerst in die ardor. toen kwam guidotjuh met zijn rev+ toen heb ik de stam verlaten door die guidotjuh die irritant was. NU gebruiken wij de naam ardor omdat rev+ die naam verlaten heeft.

Dit bedoelde ik met de post hierboven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mwah ik had ook een hekel aan order W1 maar ik zit nu in order W3 en das echt heel anders...
 

DeletedUser

Guest
Nee ik bedoel deze.
ik zat in eerst in die ardor. toen kwam guidotjuh met zijn rev+ toen heb ik de stam verlaten door die guidotjuh die irritant was. NU gebruiken wij de naam ardor omdat rev+ die naam verlaten heeft.

ah oke, duidelijk :) dan snap ik het.. de naam kdeb kwam me nml niet bekend voor i.c.m ex-Ardor leden.

Mwah ik had ook een hekel aan order W1 maar ik zit nu in order W3 en das echt heel anders...

Volgens mij hebben drugsbunny en kdeb het er juist over dat ze in W3 het niet helemaal kunnen vinden in ORDER of REV+
 

DeletedUser

Guest
En wat vinden jullie dan van deze stam, is zoiets ook maar een beetje te besturen?:rolleyes:

Naam: The Bad Brothers
Tag: (TBB)
Aantal leden: 523
Punten van de 40 beste spelers: 82.172
Puntentotaal: 343.693
Puntengemiddelde: 657
Rang: 79
 

DeletedUser

Guest
En wat vinden jullie dan van deze stam, is zoiets ook maar een beetje te besturen?:rolleyes:

Naam: The Bad Brothers
Tag: (TBB)
Aantal leden: 523
Punten van de 40 beste spelers: 82.172
Puntentotaal: 343.693
Puntengemiddelde: 657
Rang: 79


deze stam is met stip de nummer één wat mij betreft... dat punten gemiddelde is wel heel sneu, of te wel die nemen elke gek aan.
 

DeletedUser

Guest
en wanneer gaat die lijst nu is gecontroleerd worden???

ik vind het trouwes wel strak dat er aan t begin gezegt wordt dat boven xx leden een massastam is... maar het grootste argument tegen massastammen is dat er totaal geen organisatie is....

nu zijn dr ook genoeg stammen met 30 leden die totaal GEEN organisatie hebben en dr zijn stammen met 60++ leden die wel goed georganiseerd zijn

tevens heb je van die stammen die het limiet op 40~50 leden zetten en voor iedere keer dat ze dr overheen gaan richten ze een opleidingsstam of dochterstam op... jah... dan ben je geen massastam... >_>

maar ondertussen wel zeggen 'als je aan xxx stam komt dan kom je aan ons'
 
Bovenaan